Οι μικροί μαθητές του σχολείου μας λένε ένα ηχηρό “ΟΧΙ” τιμώντας τους ήρωες της πατρίδας μας μέσα από τις κατασκευές τους, τις ομαδικές τους εργασίες, την απαγγελία ποιημάτων, την παρέλαση τους στην αυλή του σχολείου και περνούν μηνύματα Ειρήνης παίζοντας σε ένα μικρό θεατρικό!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.