ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ γίναμε μικροί ζωγράφοι.. και να! τα έργα μας στην έκθεση που οργανώσαμε για το τέλος της χρονιάς!!! ( Ευχαριστούμε την Κα Kalliopi Perri,καθηγήτρια αγγλικών στο νηπιαγωγείο μας και μέλος της ομάδας ΕΚΦΡΑΣΗ Θεατρικό Παιχνίδι, για την βοήθειά της)
Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΠΑΕΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΤΕΛΟΣ…ΚΑΙ Ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ..ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΜΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ..ΟΤΙ ΕΦΤΑΣΕ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ..ΠΑΜΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ;