Καλή Σαρακοστή !

Διασκεδάσαμε χορεύοντας και τραγουδώντας. Περάσαμε μια υπέροχη ημέρα. Όπως είπαν τα παιδιά το πάρτυ ήταν το καλύτερο . Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που διάλεξαν τις πιο ευφάνταστες στολές . Καλή Σαρακοστή!

IMG 10b7f1ffceb9a1e89840785c8f5c535f V 1