Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων πάντα κοντά μας!
Η συμβολή των γονέων και του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων στη βελτίωση των υλικοτεχνικών υποδομών του σχολείου είναι εξαιρετικά σημαντική και φέτος! Οι παρεμβάσεις στον προαύλιο χώρο, η αντικατάσταση εξοπλισμού και η υποστήριξη αναγκών της σχολικής μας μονάδας ανέδειξαν το υψηλό επίπεδο συνεργασίας και το κοινό ενδιαφέρον για τη δημιουργία ενός ασφαλούς και λειτουργικού περιβάλλοντος για τα παιδιά.
Σας ευχαριστούμε γονείς!!!
