ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΠΕΤΕΙΟΥ 25ΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ 1821- ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ

Την Τρίτη 24 Μαρτίου, οι μαθητές και μαθήτριες του νηπιαγωγείου μας τίμησαν τον εορτασμό για τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου αλλά και την εθνική μας επέτειο για την Επανάσταση των Ελλήνων το 1821 με θεατρικά, ποιήματα, χορούς και τραγούδια.

Ήρωες, τσολιάδες, κλεφτόπουλα και ελληνοπούλες μας γύρισαν χρόνια πίσω και με περηφάνια αναφέρθηκαν στα ένδοξα χρόνια που οι έλληνες πολέμησαν για την ελευθερία.

 

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Την Τρίτη 17 Μαρτίου 2026 τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας μετακινήθηκαν στο πνευματικό κέντρο της Ιεράς Μητροπόλεως Φθιώτιδος “‘Αγιος Εφραίμ” και παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση “Ο μεγαλύτερος θησαυρός του κόσμου”. Η αίθουσα ήταν γεμάτη από παιδιά και οι τρεις ηθοποιοί έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους παρασύροντας τους όλους σε ένα όμορφο ταξίδι ανακάλυψης αυτού του θησαυρού!

ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΛΕΩ ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ

Στα πλαίσια της Πανελλήνιας δράσης «Μπαίνω στη θέση του άλλου και λέω όχι στον εκφοβισμό», που διοργανώνει το Δίκτυο Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, μέλος του οποίου είναι και το νηπιαγωγείο μας, οι μαθητές μας αλλά και μαθητές του 9ου Γυμνασίου Λαμίας συγκεντρώθηκαν στο πάρκο της γειτονιάς για να μοιραστούν αυτή την εμπειρία.

Οι μαθητές του γυμνασίου παρουσίασαν ένα δρώμενο που είχαν προετοιμάσει σχετικά με τη σχολική διαμεσολάβηση και οι μαθητές του νηπιαγωγείου μας απήγγειλαν ένα ποίημα που είχαν γράψει σχετικά με αυτό.

 

 

Στη συνέχεια μικροί και μεγάλοι μοιράστηκαν σε ομάδες και μαζί δημιούργησαν αφίσες με μηνύματα για τη φιλία, τη συνεργασία, την ομαδικότητα.

 

Στο τέλος οι μαθητές σήκωσαν ψηλά τα μπαλόνια τους και τα έσκασαν συμβολίζοντας με τον κρότο που έκαναν το «σπάσιμο της σιωπής» απέναντι στον εκφοβισμό  και τη σχολική βία.

Φεύγοντας οι μαθητές του σχολείου μας πήραν την κατασκευή τους με το σήμα STOP και την παλάμη τους, δίνοντας το δικό τους μήνυμα στο φαινόμενο αυτό.

  • Ευχαριστούμε πολύ τους μαθητές και εκπαιδευτικούς του 9ου γυμνασίου Λαμίας για τη συνεργασία και τους γονείς που παρευρέθηκαν και συμμετείχαν σε αυτή τη δράση!

ΒΙΩΝΩ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ

Επίσκεψη πραγματοποίησε σήμερα στο νηπιαγωγείο μας η κα Γεωργία Μπουγιουκλή, επαγγελαματίας υγείας του Γ. Ν. Λαμίας, προκειμένου να ευαισθητοποιήσει τα παιδιά στο θέμα βίωσης και διαχείρισης των συναισθημάτων τους. Παρέα με τις κούκλες της –μασκότ παρουσίασε τα συναισθήματα στα παιδιά, έπαιξε μαζί τους σχετικά παιχνίδια, αναπτύχθηκε σχετική συζήτηση και στο τέλος τα συναισθήματά τους ζωντάνεψαν με τη  μορφή φουσκωτών γαντιών.

Ευχαριστούμε πολύ την κα Μπουγιουκλή για τη συνεργασία!

ΕΝΑΣ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Σήμερα οι μαθητές του σχολείου μας είχαν τη χαρά να υποδεχτούν τη διευθύντρια του Οδοντιατρικού τμήματος του Γενικού Νοσοκομείου Λαμίας κα Ρούγγου Σμαράντα- Οντίλε και να συμμετέχουν σε δράσεις που αφορούν τη στοματική υγιεινή.

Πιο συγκεκριμένα παρατήρησαν εικόνες με τη στοματική κοιλότητα ενός ανθρώπου και έμαθαν τις ονομασίες των δοντιών, πώς είναι φτιαγμένα τα δόντια από μέσα, τους εχθρούς τους αλλά και τρόπους προστασίας τους. Η υπεύθυνη του προγράμματος διάβασε στα παιδιά ένα παραμύθι για τα δόντια και εξοικειώθηκαν με το επάγγελμα του οδοντιάτρου και την ανάγκη επίσκεψης σε αυτόν ώστε να καταργηθεί κάθε φόβος.

 

Στη συνέχεια έμαθαν για τον τρόπο που πρέπει να βουρτσίζουνε τα δόντια τους με τη χρήση μιας πραγματικής οδοντόβουρτσας και ενός πλαστικού στόματος.

 

Στο τέλος, μέσα από ένα παιχνίδι, έγιναν τα ίδια δόντια και ένα παιδί κάθε φορά κρατούσε μια μεγάλη οδοντόβουρτσα που τα βούρτσιζε διώχνοντας μακριά κάθε μικρόβιο.

Ευχαριστούμε πάρα πολύ την κα Ρούγγου. Περάσαμε πολύ όμορφα και μάθαμε πολλά!!!

 

ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ

Ο χαρταετός μας πετάει!!!! Όλα μαζί τα παιδιά και εκπαιδευτικοί προσπαθήσαν να τηρήσουν το έθιμο του χαρταετού βγαίνοντας στην αυλή του νηπιαγωγείου και με πολύ χαρά και ενθουσιασμό συμμετείχαν στο πέταγμα. Το χαρταετό χάρισε στο σχολείο μας ο μπαμπάς του Μάρκου Ψειρόπουλου και τον ευχαριστούμε πολύ!

Στη συνέχεια τα παιδιά κατασκεύασαν και πήραν στο σπίτι τους την Κυρά Σαρακοστή  για να μετρούν τις μέρες μέχρι να ‘ρθει η Πασχαλιά!!!!

 

 

 

 

 

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΑΠΟΚΡΕΩΝ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΕΧΝΩΝ ΧΩΡΑ ΥΠΑΤΗΣ

Κέφι, παιχνίδι, χορός και δημιουργία είναι αυτό που χαρακτηρίζει τη σημερινή επίσκεψη των μαθητών του νηπιαγωγείου μας στον Τόπο Τεχνών Χώρα στα Λελέικα Υπάτης με αφορμή τις αποκριάτικες δράσεις και θέμα τις ελληνικές παραδόσεις και τα έθιμα της Ελλάδας.

Αρχικά ο υπεύθυνος του προγράμματος κ. Μάκης μας υπέδειξε τον τρόπο που γίνεται η ζυμαρένια κυρά Σαρακοστή, μας ετοίμασε το αλατοζύμαρο και έπειτα τα παιδιά πήραν στα χέρια τους το ζυμαράκι και μόνα τους έφτιαξαν τη δική τους κυρά Σαρακοστή που ψήθηκε και την πήραν στο σπίτι τους ως ημερολόγιο για να μετρούν με αυτή την περίοδο της νηστείας.

 

Στη συνέχεια φόρεσαν «προβιές» και μοιράστηκαν αυτοσχέδια μουσικά όργανα από τενεκέδες και κουδούνια και χόρεψαν μιμούμενα τους Κουδουνάτους.

Στο τέλος χόρεψαν σε ζευγάρια το Γαϊτανάκι, «έτριψαν το πιπέρι, «μάζεψαν» τα κουκιά, έπαιξαν τη «σκούπα» και αποχώρησαν χαρούμενοι και γεμάτοι εμπειρίες!

 

 

ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ

Τη μέρα αυτή τα παιδιά είχαν τη χαρά να γνωρίσουν το έθιμο της Τσικνοπέμπτης, να μιλήσουν για δικές τους εμπειρίες “τσικνίσματος” και να το γιορτάσουν με τραγούδια και χορούς. Η μέρα αυτή επιβάλλει μεταμφίεση και γέλιο πολύ!! Για αυτό το λόγο τα παιδιά κατασκεύσασαν μία πρωτότυπη μάσκα, έπαιξαν με αυτή και έτσι  παρουσιάστηκαν σε γονείς και φίλους!