ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΟ ΔΩΡΑΚΙ!!
Τη φετινή χρονιά η προϊσταμένη του νηπιαγωγείου μας είχε τη χαρά και την τιμή να συμμετάσχει στο πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης ERASMUS μέσω της διαπίστευσης της Α/θμιας Εκπ/σης Φθιώτιδας, για τη στήριξη της εκπαίδευσης και της κατάρτισης παιδιών και εκπαιδευτικών στην Ευρώπη. Η ίδια επισκέφτηκε την Πορτογαλία και είχε την ευκαιρία να παρατηρήσει, να συνεργαστεί με τους εκεί εκπαιδευτικούς και να εμπλουτίσει τις γνώσεις και δεξιότητές της.
Με την επιστροφή της μοιράστηκε με ενθουσιασμό με τα παιδιά τις εμπειρίες της μέσα από φωτογραφίες, ενώ τους πρόσφερε αναμνηστικό δωράκι ένα μολύβι και σελιδοδείκτη με τοπικά αξιοθέατα, αποδεικνύοντας οτι πάντα τα παιδιά είναι στη σκέψη των εκπαιδευτικών τους.
Στην ίδια πρόσφεραν τα παιδιά των σχολείων που επισκέφτηκε μία κατασκευή λουλούδι που έφτιαξαν ειδικά γα τους εκπαιδευτικούς και ένα σακουλάκι με αρωματικό φυτό.
Ελπίζουμε να επαναληφθεί η συμμετοχή της σε επόμενα χρόνια!





























































