Ολοκληρώσαμε και το 2ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων από την θεματική ενότητα :” Φροντίζω το περιβάλλον-Κλιματική Αλλαγή- Φυσικές καταστροφές, Πολιτική Προστασία” με τίτλο “Σεισμός – και τώρα τι κάνω;”. Σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος είναι να αποκτήσουν τα παιδιά γνώσεις προετοιμασίας πριν την εκδήλωση ενός σεισμού, κατά τη διάρκεια και μετά την εκδήλωσή του.
Στα πλαίσια διεξαγωγής των εργαστηρίων, μάθαμε για τις φυσικές καταστροφές και ειδικά για το φαινόμενο του σεισμού και για το πως τον αντιμετωπίζουμε. Παρακολουθήσαμε σχετικά εκπαιδευτικά βίντεο για τον σεισμό, συζητήσαμε για τη γη παρατηρώντας την υδρόγειο σφαίρα της τάξης μας και μάθαμε τα μέρη από τα οποία αποτελείται το εσωτερικό της γης.
Υλοποιήσαμε άσκηση σεισμού και εμείς στο σχολείο μας και μάθαμε ότι σε περίπτωση σεισμού, ΜΕΝΩ στον χώρο μου και…
Κατά την διάρκεια του σεισμού :
α) Μένω στην παρεούλα και γίνομαι χελωνάκι προστατεύοντας το κεφάλι μου
β)Καλύπτομαι κάτω από το τραπέζι κρατώντας το πόδι του
γ)Όταν σταματήσει ο σεισμός κάνω τρενάκι, ώστε να βγω με ψυχραιμία στον εξωτερικό ασφαλέστερο χώρο
Κι εδώ βρισκόμαστε στον χώρο που επιλέξαμε ως τον ασφαλή χώρο ,όπου θα περιμένουμε τους γονείς μας…
Φτιάξαμε αφίσα με τη σωστή και λάθος συμπεριφορά την ώρα του σεισμού…
Ζωγραφίσαμε τι συμβαίνει κατά τη διάρκεια ενός σεισμού και τι πρέπει να κάνουμε για να προφυλαχθούμε…
Γίναμε επιστήμονες και καταγράψαμε τους σεισμούς…
Ετοιμάσαμε το βαλιτσάκι του σεισμού με τα απαραίτητα είδη πρώτης ανάγκης…
Διαβάσαμε τον μύθο του Εγκέλαδου και τα παιδιά τον ζωντάνεψαν, ζωγραφίζοντας τον…














