ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Την Τετάρτη 20 Μαΐου 2026 οι μαθητές του Νηπιαγωγείου μας, επισκέφθηκαν το ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΕΧΝΩΝ “ΘΕΑΤΡΙΝΗ” για την παρακολούθηση της παιδικής διαδραστικής θεατρικής παράστασης εκπαιδευτικού χαρακτήρα, ¨Βουτιά στην ανακύκλωση, σώστε το βυθό”.Τα νήπια ενθουσιάστηκαν και έμειναν με τις καλύτερες εντυπώσεις .





















