
Το 3ο εργαστήριο έχει να κάνει με την κατηγοριοποίηση των ζώων.
Έτσι ξεκινήσαμε να τα κατηγοριοποιούμε αναλογα με το είδος τους : Θηλαστικά, πουλιά, ψάρια, ερπετά, αμφίβια
Κάναμε κολαζ: Χωριστήκαμε σε ομάδες: Η ομάδα των θηλαστικών, των πτηνών, των ερπετών και των αμφίβιων. Από φύλλα εργασίας με διάφορα ζώα ζωγραφίσαμε εκείνα που ανήκουν στην κάθε κατηγορία, τα κόψαμε και τα κολήσαμε.
Η επόμενη κατηγοριοποίηση είχε να κάνει με το τόπο που ζουν τα ζώα.
Ειδαμε πολλά βιντεάκια, παίξαμε κινητικά παιχνίδια με τα ζώα της ζούγκλας, της σαβάνας, της Αρκτικής. Τέλος είδαμε εικόνες και τα κατηγοριοποιήσαμε σε ζώα που ζουν στο δάσος, σε αγρόκτημα, στη σαβάνα, στη ζούγκλα, στον Αρκτικό κύκλο, σε ζώα της θάλασσας και σε πουλιά.
Η επόμενη κατηγοριοποίηση έχει να κάνει με το φαγητό των ζώων:
Τα χωρίσαμε σε ζώα σαρκοφάγα, αρπακτικά, φυτοφάγα και παμφάγα.
Είδαμε εικόνες πώς ένα ζώο πιάνει την τροφή του, με διαφορετικό τρόπο ο αετός πιάνει ένα φίδι και με άλλο τρόπο η καμηλοπάρδαλη ή ο ελέφαντας κόβει φύλλα απο τα δέντρα και τα τρώει.

Εκτυπώσαμε εικόνες ή τις ζωγραφίσαμε και κατηγοριοποιήσαμε.
Κάναμε και σχετικά φύλλα εργασίας.
Το 4ο Εργαστήριο έιχε θέμα : Τα εξωτερικά μέρη των ζώων
Είδαμε διάφορες εικόνες από μέρη ζώων και προσπαθούσαμε να μαντέψουμε σε ποιο ζώο ανήκουν.
Περιγράψαμε τα εξωτερικά χαρακτηριστικά των ζώων.
Συνδέσαμε τα μέρη των ζώων με τη χρησιμότητά τους :
- Τα φτερά βοηθούν στο πέταγμα,
- τα βράγχια βοηθούν τα ψάρια να αναπνέουν μέσα στο νερό,
- τα νύχια και τα γαμψά δάχτυλα βοηθούν στο να πιάνουν την τροφή τους,
- τα κοφτερά δόντια βοηθούν τα σαρκοφάγα ζώα να κόβουν τη λεία τους.
- Ο μακρύς λαιμός και η προβοσκίδα του ελέφαντα βοηθούν στο να κόβουν φύλλα από ψηλά δέντρα.
Παίξαμε και διαδικτυακά παιχνίδια αντιστοιχίζοντας τις ουρές με τα ζώα στα οποία ανήκουν :
Μάθαμε και το παραδοσιακό παιχνίδι “Ουρές” και το παίξαμε. Μας άρεσε πάρα πολύ.























