Αφού είπαμε λίγα πράγματα για το Χειμώνα, αρχίσαμε να γνωρίζουμε τις τέσσερις εποχές, και την εναλλαγή τους. Τα παιδιά είπαν διάφορα χαρακτηριστικά για κάθε εποχή ( τι καιρό κάνει, τι ρούχα φοράμε, τι φρούτα υπάρχουν) και έπαιξαν πολλά παιχνίδια.
Αντιστοίχιζαν καρτελάκια με εικόνες από κάποιο χαρακτηριστικό της εποχής, και την κατάλληλη εποχή.
Κατόπιν έπαιξαν με το beebot τη μελισσούλα ρομποτάκι και την προγραμμάτιζαν να πάει σε ένα καρτελάκι με μια χαρακτηριστική εικόνα κάθε εποχής. Αφού έφτανε το ρομποτάκι τα παιδιά καλούνταν να ονοματίσουν την εποχή.
Αφού βρήκαν στο ημερολόγιο γενεθλίων πότε έχει γενέθλια κάθε παιδί, έπαιξαν ένα παιχνίδι όπου κάθε παιδί έβαζε το όνομά του στην εποχή των γενεθλίων του.
Και λίγα μαθηματικά:
Ποια εποχή έχουν γενέθλια τα περισσότερα παιδιά; Αυτή η εποχή είναι η νικήτρια. Γράφουν κάτω από την εποχή πόσα παιδιά έχουν γενέθλια τότε.
Διασύνδεση με το Φυσικό περιβάλλον:
Αφού συζήτησαν και είδαν εικόνες για τη φύση και κυρίως για τα δέντρα πώς είναι σε κάθε εποχή, ζωγράφισαν 4 δεντράκια 1 για κάθε εποχή.
Είδαν, παρατήρησαν, συζήτησαν, κι έπαιξαν με τον γνωστό πίνακα του μεγάλου μας ζωγράφου Γιάννη Τσαρούχη :
“Οι τέσσερις εποχές”
Ακολούθησε η εναλλαγή των εποχών:
Παίξανε παιχνίδια για την κυκλική ακολουθία των εποχών με κάρτες σύμβολα για κάθε εποχή :
Έπαιξαν και με το beebot, όπου έπρεπε να προγραμματίσουν το ρομποτάκι να πάει στην επόμενη κάθε φορά εποχή.
Κάναμε και μία ατομική κατασκευή με τον κύκλο των εποχών:
Παίξαμε και διαδικτυακά παιχνίδια με τις εποχές: