Γνωρίζουμε τις τέσσερις εποχές

Αφού είπαμε λίγα πράγματα για το Χειμώνα, αρχίσαμε να γνωρίζουμε τις τέσσερις εποχές, και την εναλλαγή τους. Τα παιδιά είπαν διάφορα χαρακτηριστικά για κάθε εποχή ( τι καιρό κάνει, τι ρούχα φοράμε, τι φρούτα υπάρχουν) και έπαιξαν πολλά παιχνίδια.

Αντιστοίχιζαν καρτελάκια με εικόνες από κάποιο χαρακτηριστικό της εποχής, και την κατάλληλη εποχή.

20230114 065321 20230114 065337 20230114 065356

Κατόπιν έπαιξαν με το beebot τη μελισσούλα ρομποτάκι και την προγραμμάτιζαν να πάει σε ένα καρτελάκι με μια χαρακτηριστική εικόνα κάθε εποχής. Αφού έφτανε το ρομποτάκι τα παιδιά καλούνταν να ονοματίσουν την εποχή.

20230114 065414

Αφού βρήκαν στο ημερολόγιο γενεθλίων πότε έχει γενέθλια κάθε παιδί, έπαιξαν ένα παιχνίδι όπου κάθε παιδί έβαζε το όνομά του στην εποχή των γενεθλίων του.

Και λίγα μαθηματικά:

Ποια εποχή έχουν γενέθλια τα περισσότερα παιδιά; Αυτή η εποχή είναι η νικήτρια. Γράφουν κάτω από την εποχή πόσα παιδιά έχουν γενέθλια τότε. 20230114 065435 20230114 065457

Διασύνδεση με το Φυσικό περιβάλλον:

Αφού συζήτησαν και είδαν εικόνες για τη φύση και κυρίως για τα δέντρα πώς είναι σε κάθε εποχή, ζωγράφισαν 4 δεντράκια 1 για κάθε εποχή.

20230114 065519 20230114 065531 20230114 065552

Είδαν, παρατήρησαν, συζήτησαν, κι έπαιξαν με τον γνωστό πίνακα του μεγάλου μας ζωγράφου Γιάννη Τσαρούχη :

“Οι τέσσερις εποχές”

20230116 232829 20230116 232858 20230116 233002

Ακολούθησε η εναλλαγή των εποχών:

Παίξανε παιχνίδια για την κυκλική ακολουθία των εποχών με κάρτες σύμβολα για κάθε εποχή :

20230114 065613 20230114 065636

Έπαιξαν και με το beebot,  όπου έπρεπε να προγραμματίσουν το ρομποτάκι να πάει  στην επόμενη κάθε φορά εποχή.

 

20230114 065648 20230114 065700

Κάναμε και μία ατομική κατασκευή με τον κύκλο των εποχών:

20230116 233017 20230116 233029 20230116 233042

Παίξαμε και διαδικτυακά παιχνίδια με τις εποχές:

20230114 065719 20230114 065732