4ο εργαστήριο : Μπαίνω στη θέση του άλλου
Το πρώτο παραμύθι που μας βοηθάει σε αυτό το εργαστήριο είναι “Η Μιμή η κουταλαυτού“
Το παραμύθι μπορείτε να το διαβάσετε εδώ:
Τα παιδιά έπαιξαν το παραμύθι με τη μέθοδο της παγωμένης εικόνας και με εκπαιδευτικό δράμα.
Ζωγράφισαν τους ήρωες της ιστορίας και κατέγραψαν τις σκέψεις και τα συναισθήματα τους.
Το τραγούδι “όπου υπάρχει αγάπη” μας βοήθησε να γοορτάσουμε με πολλή αγάπη.
Το επόμενο παραμύθι: “Η Μόνα η χελώνα σε καινούριο σχολείο”
Συζητήσαμε για τον τρόπο που αντιμετώπισε η Μονα τη δυσκολία της
- Τοπ είπε στη μαμά της;
- Τι θα γινόταν αν το ελεγε στη μαμά της;
- Ήθελε να πάει στο σχολείο; Γιατί;
- Εμείς έχουμε βρεθεί σε τέτοια κατάσταση;
- Πώς αισθανθήκαμε; Τι κάναμε; Τα παιδιά κάνανε μια ζωγραφιά αντιστοιχη.
Βλέπουμε ένα video για το σχολικό εκφοβισμό
Μετά συζητάμε για τα λόγια που πληγώνουν και τα λόγια που είναι όμορφα και γλυκαίνουν τις ψυχές.
τα καταγράφουμε και τα κολλάμε σε ένα κολαζ. Φτιάχνουμε μια ζωγραφιά με το βάζο με τα καλά λογάκια που θα πούμε σε έναν αγαπημένο φίλο μας.