
Στο Νηπιαγωγείο το ονομάτάκι μας υπάρχει σε πολλά σημεία : Εκεί όπου βάζουμε τη ζακέτα μας, στα συρταράκι μας και αλλού. Οπότε από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνουμε είναι να αναγνωρίζουμε αρχικά το πρώτο γράμμα του ονόματός μας. Παίζουμε πολλά παιχνίδια και γι αυτό.
Στο χώρο βρίσκονται διάφορα γράμματα κεφαλαία, με το ξεκίνημα της μουσικής τα παιδιά τρέχουν και μόλις η μουσική σταματήσει ψάχνουν να βρουν και σταματούν μπροστά στο αρχικό τους γραμματάκι.
Παίρνουμε το καρτελάκι με το όνομά μας στο χέρι, τρέχουν όσο ο εκπαιδευτικός χτυπάει το ταμπουρίνο, και με το σταμάτημα, το αφήνουμε μπροστά στο αρχικό μας γράμμα.
- Κάνουμε ομάδες ανάλογα με το αρχικό μας γράμμα και με την ομάδα μας προσπαθούμε να φτιάξουμε με σχοινάκι το γράμμα μας.
και περπατάμε πάνω σε αυτό.
Παίρνει ο καθένας το αρχικό του γράμμα που είναι ράγα τρένου, διαλέγει τη μηχανή του τρένου που έχει το δικό του γράμμα και προσπαθεί να κάνει τη φορά του γράμματος…

- Ζωγραφίζουμε το αρχικό μας γράμμα με διάφορες τεχνικές:
και με πηλό που τον βάψαμε
.
- Προσπαθήσαμε να βρούμε και λέξεις που ξεκινούν από το αρχικό μας γράμμα : ” Με λένε Βασίλη και το όνομά μου ξεκινάει από Β όπως το “βάζο” και ο “βασιλιάς”, και τις ζωγραφίσαμε.
- Κάνουμε και ανασύνθεση του ονόματος μας και φτιάχνουμε έναν πύραυλο, για να μας πάει πολύυυ μακρια στο γαλαξία της γνώσης!
Βρρίσκουμε κάθε γράμμα, με βοήθεια απο το καρταλάκι μας, και συνθέτουμε το όνομά μας.













