«Η ομαλή μετάβαση των νηπίων στο Δημοτικό Σχολείο»

Στο πλαίσιο της συνεργασίας σχολείου και οικογένειας, πραγματοποιήθηκε στο Νηπιαγωγείο μας την Τετάρτη 27/5/2026 ενημερωτική συνάντηση για τους γονείς με θέμα την μετάβαση των νηπίων στο Δημοτικό Σχολείο.

Καλεσμένη μας ήταν η Πλεξίδα Ελένη (Ψυχολόγος, Οικογενειακή Θεραπεύτρια του Κέντρου «Ίριδα» του Δ.Ν.Ιωνίας), η οποία μίλησε στους γονείς για τις αλλαγές που συνοδεύουν αυτή τη σημαντική μετάβαση και για τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να υποστηρίξουν συναισθηματικά και πρακτικά τα παιδιά τους στη νέα αυτή αρχή.

Μέσα από τη συζήτηση δόθηκαν χρήσιμες συμβουλές και απαντήθηκαν προβληματισμοί σχετικά με την προσαρμογή των παιδιών στο νέο σχολικό περιβάλλον, με στόχο η μετάβαση στο Δημοτικό να γίνει όσο το δυνατόν πιο ομαλά και θετικά.

Ευχαριστούμε θερμά την κυρία Πλεξίδα για την παρουσία της και τις πολύτιμες πληροφορίες που μοιράστηκε μαζί μας.

2026 06 07 13 14 04 516

«Ο συναισθηματικός παρορμητισμός των παιδιών και η γονεϊκότητα»

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε ο κύκλος των τριών ομιλιών–συζητήσεων που διοργάνωσε το Νηπιαγωγείο μας σε συνεργασία με το 14ο Νηπιαγωγείο Νέας Ιωνίας, με στόχο την ενίσχυση της συνεργασίας σχολείου και οικογένειας και την υποστήριξη των γονέων σε θέματα που αφορούν τη συναισθηματική ανάπτυξη και τη διαπαιδαγώγηση των παιδιών.

Η τελευταία συνάντηση πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 26 Μαΐου 2026 με θέμα: «Ο συναισθηματικός παρορμητισμός των παιδιών και η γονεϊκότητα» και ομιλητή τον κ. Βαγγέλη Μανουρά, Ψυχολόγο του Κέντρου Οικογένειας του Δήμου Νέας Ιωνίας. Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων αναπτύχθηκε ένας ουσιαστικός και εποικοδομητικός διάλογος γύρω από θέματα που απασχολούν τους γονείς στην καθημερινότητά τους, δίνοντας τη δυνατότητα ανταλλαγής σκέψεων, προβληματισμών και πρακτικών τρόπων υποστήριξης των παιδιών.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον κ. Μανουρά για την πολύτιμη συμβολή του, την επιστημονική καθοδήγηση και τη συνεργασία του σε όλη τη διάρκεια των συναντήσεων. Επίσης, ευχαριστούμε όλους τους γονείς που συμμετείχαν ενεργά και υποστήριξαν με ενδιαφέρον και εμπιστοσύνη τη δράση αυτή.

2026 05 26 20 07 23 629

Παρέμβαση «ΥΠΕΡδεξιότητες», η επιστήμη των δεξιοτήτων

Το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Δήμου Νέας Ιωνίας «Ίριδα» σε συνεργασία με τον ΕΟΠΑΕ, υλοποίησε βιωματική παρέμβαση αξιοποιώντας το υλικό «ΥΠΕΡδεξιότητες», η επιστήμη των δεξιοτήτων. Η παρέμβαση πραγματοποιήθηκε στις 19 & 26/5/2026 και είχε συνολική διάρκεια δύο ωρών.

Στόχος της παρέμβασης είναι μέσα από βιωματικές δραστηριότητες τα νήπια να αναπτύξουν κοινωνικές και συναισθηματικές δεξιότητες, με βασικές έννοιες όπως της συμπόνιας, της ενσυναίσθησης, της ευγνωμοσύνης και του σεβασμού. Οι παραπάνω αποτελούν δεξιότητες απαραίτητες για την ανάπτυξη των παιδιών που μπορούν να συμβάλουν στην πρόληψη προβλημάτων ψυχικής υγείας και άλλων επικίνδυνων συμπεριφορών.

Θερμές ευχαριστίες στις Βακολοπούλου Αναστασία (Κοινωνική Λειτουργός –Στέλεχος Πρόληψης) και στην Παππά Γλυκερία (Κοινωνική Λειτουργός-Στέλεχος Πρόληψης) για την επίσκεψη στο Νηπιαγωγείο μας και την ενδιαφέρουσα παρουσίαση του προγράμματος!

2026 06 07 13 14 04 6702026 06 07 13 14 05 1782026 06 07 13 14 04 992

Μαθαίνω να φροντίζω το χαμόγελό μου!

Με μεγάλη χαρά υποδεχθήκαμε στο σχολείο μας την ομάδα οδοντιάτρων του Κέντρου Υγείας Νέας Ιωνίας για μια πολύ ενδιαφέρουσα και εκπαιδευτική δράση σχετικά με τη στοματική υγιεινή.

Αρχικά πραγματοποιήθηκε προληπτικός έλεγχος στα παιδιά, πάντα με ευγένεια και φιλική διάθεση, ώστε η εμπειρία να είναι ευχάριστη και χωρίς άγχος.
Στη συνέχεια μία από τις οδοντιάτρους της ιατρικής ομάδας μίλησε στα παιδιά με τρόπο απλό και κατανοητό για τη σημασία της φροντίδας των δοντιών μας, για τις σωστές συνήθειες βουρτσίσματος και για τις τροφές που βοηθούν να έχουμε γερά και υγιή δόντια. Στη συνέχεια,
τα παιδιά συμμετείχαν με μεγάλο ενδιαφέρον, έκαναν ερωτήσεις και έμαθαν πολύτιμες πληροφορίες για τη φροντίδα των δοντιών τους.

Ευχαριστούμε θερμά την ομάδα του Κέντρου Υγείας για την όμορφη επίσκεψη και την πολύτιμη προσφορά τους!