23ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

"Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΓΙΑΤΡΕΥΕΙ ΤΗ ΨΥΧΗ" Πλάτων

4o Εργαστήριο Δεξιοτήτων

Ιούν 202413

   Θεματικός κύκλος «Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία»
Υποθεματική1: STEM/Εκπαιδευτική Ρομποτική

Τίτλος: « Τα παιδιά που μετρούν τ’ άστρα»

 

“…..Σκοπός του εργαστηρίου: Το εργαστήριο ” Τα παιδιά που μετρούν τ’ άστρα” είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα STEMSTE(Α)M
(Science, Technology, Engineering, το Α αναφέρεται σε όλα τα αντικείμενα) και αποσκοπεί στο να προετοιμάσει
τους μαθητές της προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας να αναπτύξουν δεξιότητες
απαραίτητες για το μελλοντικό ρόλο τους ως πολίτες του κόσμου. 

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα καλλιέργειας δεξιοτήτων συνδέεται με το Αναλυτικό
Πρόγραμμα του νηπιαγωγείου, γιατί υλοποιούνται κοινοί στόχοι και επιδιώξεις στις
μαθησιακές περιοχές των Φυσικών επιστημών ” ( Από το υλικό του ΙΕΠ).

Ξεκινάμε την έρευνα μας, ανιχνεύοντας τις πρότερες γνώσεις των παιδιών.

20240523 120442

Προβληματιστήκαμε κι ερευνήσαμε στο διαδίκτυο, παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικά βίντεο και ψάξαμε στα βιβλία της βιβλιοθήκης μας νέες γνώσεις και πληροφορίες. Μελετήσαμε το Ηλιακό μας Σύστημα, αναγνωρίσαμε τους πλανήτες και τις ονομασίες τους:

20240523 120449

 

20240523 120845 20240522 135615

20240522 13450020240523 121506

 

…και  φτιάξαμε το δικό μας ηλιακό σύστημα

20240522 152906 20240522 152902

 

 

Γνωρίσαμε το αντικείμενο δουλειάς του Αστροναύτη μέσω του AVATAR (Ίκαρου) και παρακολούθηση σχετικού βίντεο.

Είχαμε και μία ξαφνική επίσκεψη…..

Screenshot 20240609 171445 Viber 120240528 114630Screenshot 20240609 171138 Viber20240523 12015120240528 114154

20240523 101449         20240524 101203

Αφού μάθαμε πολλά για τον αστροναύτη κατασκευάσαμε διαστημόπλοια, αστροναύτες και κομήτες.

Μελετήσαμε τους αστερισμούς και τους αντίστοιχους μύθους του Ωρίωνα και της Μεγάλης και Μικρής Άρκτου.

  20240529 09593320240529 124110

Προβληματιστήκαμε με την εναλλαγή μέρας νύχτας και των εποχών, με βιωματικό τρόπο και με τη βοήθεια της υδρόγειου σφαίρας κι ενός φακού, παίξαμε κι ανακαλύψαμε  ότι η κίνηση της γης και η κλίση του άξονα της είναι η αιτία για όλα αυτά….

20240522 132814    20240609 120637

 

Τέλος το εργαστήριο μας ολοκληρώνεται με ρομποτική….

20240527 100826    20240524 103047 1

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 4o Εργαστήριο Δεξιοτήτων    

Περιμένοντας το Πάσχα!!!

Μάι 20242

20240416 121015    20240423 153556

 

Αλήθεια  τι γνωρίζουμε για το Πάσχα;;;

Καταγράφουμε τις γνώσεις και τις ιδέες των παιδιών και μέσα απο έρευνα και συζήτηση μαθάινουμε όλες τις πληροφορίες που χρειαζόμαστε για να κατανοήσουμε τα γεγονότα αλλά πολύ περισσότερο τα μηνύματα του Πάσχα και της Ανάστασης!!!!

 

Προσπαθούμε με τη γραμμή του χρόνου να βάλουμε σε μια σειρά  οτι έχουμε μάθει και οτι θα ακολουθήσει χρονικά….

20240417 101628 20240417 101709

Στη συνέχεια γνωρίζουμε τα έθιμα του Πάσχα, κάνουμε καταγραφή και ταξινόμηση μέσα στη Μεγάλη Εβδομάδα

20240424 12545420240424 13061220240426 090944

 

 

Θα γνωρίσουμε και καποια έθιμα βιωματικα….

πλάθοντας Λαζαράκια  με τη βοήθεια της Κας Μαρία ( μαμα μαθητή μας)

20240502 150848 20240502 150354 20240502 15032120240425 204327

20240424 124218 120240424 125509        Φτιάχνουμε και τους χάρτινους Λάζαρους ,

μαθαίνουμε και τα κάλαντα του Λαζάρου!!!!….”….πούσαι Λάζαρε πού είναι η φωνή σου…”

( ευχαριστούμε πολύ κα Μαρία για τη βοήθεια και τις υπέροχες  μυρωδιές!!!!)

******************

…βάφοντας  αυγά  με διάφορους τρόπους

20240425 095825 120240425 095835 με ” Ντεκουπαζ”

με κηρομπογιά και κόκκινη παραδοσιακή βαφή…

20240424 11123620240425 100957

 

….παίζοντας  το κυνήγι των κρυμμένω αυγών στην αυλή μας

20240426 105932 20240426 105702 20240426 105746

 

Το σχολείο μας σωστό εργαστήρι…..

20240417 090543 1 20240417 084012 120240423 134849 20240426 08540020240425 12433120240419 125739 120240419 12383720240425 11005820240417 09231220240425 083814

 

Προβατάκια, κοτούλες, λαγοί…και  πολλά πολλά  αυγουλάκια …..όλα φτιαγμένα με όρεξη περισσή , χαρά  και αγάπη!!!!

Αυτό δεν έιναι κι το μήνυμα  του Πάσχα;;;;

20240423 081010

 

 

 

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Περιμένοντας το Πάσχα!!!    

Η Άνοιξη ήρθε και στο σχολείο μας!!!

Απρ 202422

Η Άνοιξη  μέσα απο τα μάτια των παιδιών και της Τεχνης!!!

20240328 135638

20240326 154600 20240326 15453520240326 154615

Το σχολείο μας γεμίζει με λουλούδια!!!

20240328 151947 120240328 160052 1

 

Ακρόαση, επεξεργασία και δραματοποίση του κειμένου απο το Αθολόγιο λογοτεχνικών κειμένων του Νηπιαγωγείο ¨’Έρχεται  η Άνοιξη”

20240329 102321 20240329 102355

Ανακαλύπτουμε και μαθαίνουμε  τις αλλαγές στη φύση ,στα ζώα και στα πουλιά….

20240424 203445 20240424 203504 20240422 214009 1

 

καθώς και το αίνιγμα  για το χελιδόνι….

Είμαστε  στη μέση  της άνοιξης….Ο Απρίλης είναι  εδώ  και μας φέρνει χρώματα , αρώματα και μελωδίες….

” τραγουδάμε και χορεύουμε ….”  Απρίλη μου , Απρίλη μου ξανθέ  …”

20240405 131404

*************

Τον Απρίλη επίσης γιορτάζουμε και την Παγκόσμια ημέρα Παιδικού Βιβλίου (  στις 4 Απριλίου , ημέρα γέννησης του πρωτοπόρου παραμυθά , Χάνς Χίστιαν Άντερσεν), μια ημέρα που μας δίνει την ευκαιρία να μιλήσουμε και να εμπνεύσουμε στα παιδιά την αγάπη για το διάβασμα , και να θυμισουμε στους μεγάλους  να στρέψουν το ενδιαφέρον τους στο παιδικό βιβλίο και να το εντάξουν στη καθημερινότητα των παιδιών τους!!!

Γινόμαστε “μικροί σσυγγραφείς” ,επιλέγουμε ο καθένας έναν ήρωα, σκεφτόμαστε…..και  φτιάχνουμε το δικό μας παραμύθι!!!

φυσικά το παρουσιάζουμε στη ομάδα !!!

20240404 125418

 

Δουλεύουμε σε 3 ομάδες με μια διαφορετική εικόνα  η καθεμία, και φτιάχουμε ιστρορίες!!!!

20240405 10182220240405 101813 20240405 101847

Στο τέλος τις παρουσιάζουμε!!!!

20240405 110349

Οι σελιδοδείκτες μας!!!!

20240402 12475120240404 122827

 

 

 

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η Άνοιξη ήρθε και στο σχολείο μας!!!    

Γιορτάζουμε την 25η Μαρτίου!

Απρ 202422

Μαθαίνουμε για την  Ελληνική Επανάσταση αλλα και για τον Ευαγγελισμό της Παναγίας

Οι ήρωες του ΄21

20240320 153525

 

Μελετάμε τα γεγονότα, τα πρόσωπα που πρωταγωνίστησαν τότε, τα ρούχα τους τις συνθήκες ζωης τους, κατα την δάρκεια της τουρκοκρατιας , ανακαλύπτουμε τους κώδικες που χρησιμοποιούσε η Φιλική εταιρία, μαθαίνουμε τραγούδια, φτιάχνουμε χειροτεχνίες ….

Τσαρούχι κατασκευή

 

Παρατηρούμε τη φορεσιά του τσολιά και αποτυπώνουμε τα μέρη της και γράφουμε τις σωστές λέξεις…
20240321 104128.heic
20240424 20201220240424 201901  

20240424 202044                έχουμε και τον δικό μας τσολιά!!!!!

Κάνουμε παρέλαση, και αναπάρασταση  του Ευαγγελισμού…

20240322 095600 20240322 094622 1 20240322 094946

 

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Γιορτάζουμε την 25η Μαρτίου!    

ΑΠΟΚΡΙΕΣ – ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ

Απρ 20249

…”  Μας ήρθε  παλι το καρναβάλι

γεμάτο γελια και τραγούδια και χαρές!!!!”

Οι απόκριες είναι μια γιορτή που πάντα δίνει χαρά στα παιδιά με τις πολλές μεταμφιέσεις , τις μάσκες , τα παιχνίδια , τις κατασκευές

τους χορούς και τα τραγούδια!!!

έτσι κι εμείς πάλι και φέτος , αφήσαμε τη φαντασία μας ελεύθερη και δημιουργήσαμε πολλές και όμορφες αποκριάτικες κατασκευές, μάθαμε τα ήθη και τα έθιμα της χώρας μας αλλα και άλλων χωρών, τραγουδήσαμε , χορέψαμε και μεταμφιεστήκαμε   σε……

 

Αρλεκίνους  20240313 155905   φυσικά διαβάσαμε και την ιστορία του Αρλεκίνου και φτιάξαμε Αρλεκίνουνς με πολλούς- πολλούς ρόμβους!!!!

κατασκευή Αρλεκίνου

Φτιάξαμε πολλές και διαφορετικές μάσκες με ποικίλα υλικά!!!!

 

20240308 150934 20240314 120917 1

20240307 155244 κατασκευή μάσκας

παίξαμε  επιτραπέζια…Τάνγκραμ με σχήματα Παιχνίδι με κλόουν

Παρατηρήσαμε τον πίνακα του Πικάσο ” Αρλεκίνος”  και τον συγκρίναμε με τον κλοουν…

ποιες ομοιότητες και ποιές διαφορές έχουν;;;;

Μπορούμε να αναπαραστήσουμε τις εικόνες με το σώμα μας σαν αγάλματα:::

20240311 131131 20240311 131217

Στον Αποκριάτικο χορό του σχολείου μας  δεν έλειψε κανείς….

και ήρωες είχαμε Hulk Υπερήρωες   

και δεινόσαυρους…

.Δεινόσαυροι

και γοργόνες……Γοργόνες     και  νύφες,,,,,Νύφες

και φυσικά αστυνομικούς… να βάλουν   τάξη…….Αστυνόμοι

χορέψαμε, παίξαμε , φάγαμε!!!!   ο μπουφές μας ήταν καταπληκτικός!!!!

ευχαριστούμε τις γλυκές μαμάδες που τον επιμελήθηκαν με φροντίδα και αγάπη!!!!

IMG 8f9ec37b419d59cca4358609c2204fb7 V

και του χρόνου!!!  

δε ξεχνάμε να πάρουμε και τον χαρταετό μας, που τον φτιάξαμε με τα χεράκια μας ,  να τον πετάξουμε την Καθαρή Δευτέρα!!!!

20240314 155934 20240314 155943

———-

 

μετά τις απόκριες ακολουθεί η Σαρακαστή  με  τα έθιμα και τις παραδόσεις της….

στο σχολείο μας φυσικά μάθαμε για το παλιό  Η Κυρά Σαρακοστή για το σπίτι Ζύμωμα Κυρά ΣαρακοστήςΗ Κυρά Σαρακοστή στολισμόςΗ Κυρά Σαρακοστή στο φούρνο αυτό έθιμο της Κυράς Σαρακοστής  και ζυμώσαμε τη δικά μας!!!

γνωρίσαμε και τα σαρακοστιανά εδέσματα….Δοκιμάζουμε σαρακοστιανά που φέραμε στη τάξη μας , 

 

αλλα μέσα απο τον πίνακα του Σπύρου Βασιλέιο ” Το τραπέζι της Καθαρής Δευτέρας”.

Αφού τον επεξεργαστήκαμε, προσπαθούμε να θυμηθούμε τι ακριβώς και σε ποιο σημείο του τραπεζιού υπήρχαν τα νηστίμα φαγητά και φτιάξαμε μια ομάδική εργασία με εμνευση απο τον παραπάνω πίνακα!!!

20240319 154642 1 20240319 154648 1Ομαδική Το Τραπέζι της Σαρακοστής Σπύρος Βασιλείου

 

DSCN66381

ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ

 

 

 

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΠΟΚΡΙΕΣ – ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ    

3ο Εργαστήριο δεξιοτήτων

Μαρ 202424

3ος Θεματικός κύκλος ”  Ζω καλύτερα – Ευ ζην”

Υποθεματική 1  ”  οδική ασφάλεια”

 Τίτλος  εργαστηριου :”  Με ασφάλεια κυκλοφορώ  , με την ΚΟΚ φίλο και οδηγό!!!

” *Να αποκτήσουν οδική συνείδηση, να καλλιεργήσουν το ένστικτο της αυτοπροστασίας και να κατανοήσουν τρόπους προστασίας και πρόληψης ατυχημάτων.
*Να ενισχύσουν το αίσθημα προσωπικής  ευθύνης για τη διαφύλαξη της ζωής του!!

*Να αναγνωρίσουν την ύπαρξη, την τήρηση και την αναγκαιότητα των κανόνων κυκλοφορίας.
*Να μάθουν τα σήματα οδικής κυκλοφορίας.
*Να κατανοήσουν τη σημασία της ύπαρξης των χρωμάτων και των σχημάτων στα σήματα κυκλοφορίας.
*Να μάθουν για την σωστή συμπεριφορά των οδηγών και των πεζών.  ”   ( απο το υλικο του εργαστηρίου τουΙΕΠ)

 

 Με αφορμή την ερώτηση ¨ πως έρχεστε στο σχολείο κάθε μέρα;;;”

γίνεται   καταγραφή  σε πίνακα  και στη συνέχεια συζήτηση …..   και παιχνίδι…  με  την bee bot

 

P1110233

20240227 152314 220240227 15261220240312 134017

Με τις κατάλληλες ερωτήσεις , προβληματιζόμαστε  και αναγνωρίζουμε την αναγκαιότητα ύπαρξης κανόνων , οδηγιών καθώς και κατάλληλου εξοπλισμού ( ζώνες κράνη κλπ.) για να “κυκλοφορούμε με ασφάλεια στο δρόμο”

P1110243 P1110242

*Ανάγνωση παραμυθιού: «Καλώς τον κύριο Κ.Ο.Κ.» Συγγραφέας: Πιτσιδοπούλου Ελένη.
Με τη βοήθεια του βιβλίου του κυρίου Κ.Ο.Κ μαθαίνουμε
τα σήματα και συζητάμε για την χρησιμότητά τους.

Παρατηρούμε τα χρώματα και τα σχήματα των σημάτων και τα ομαδοποιούμε …..

DSCN65321DSCN65331

 


Αναγνώριση και καταγραφή ” καλών και κακών οδικών συμπεριφορών   στο δρόμο ως πεζοί αλλά  και ως οδηγοί”

20240222 132017DSCN65411

φτιάχνουμε φανάρια και σήματα, και την Τσικνοπέμπτη ντυνόμαστε   και παίζουμε!!!!

20240226 153234 20240307 15504420240306 122431

Επίσκεψη στο Παρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής!!!

 Μια υπέροχη  εκπ/κή  επίσκεψη στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής , γεμάτη με νέες εμπειρίες , γνώσεις και φυσικά διασκέδαση!!!

DSCN65881DSCN65831 DSCN65621DSCN65691

Τσικνοπέμπτη  χωρίς σουβλάκι δε  γόνεται!!!!!

20240307 115433120240307 1157121 1

—-

 Παιχνίδια με τα χρώματα και σήματα στο μάθημα των Αγγλικών

20240227 124001 20240220 123419

 

 

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 3ο Εργαστήριο δεξιοτήτων    

Δανειστική Βιβλιοθήκη

Μαρ 202410

Με μεγάλη χαρά και πολύ όρεξη ξεκινάμε τη οργάνωση και τη λειτουργία της δανειστικής μας βιβλιοθήκης!!!!

Επιλέγουμε τα κατάλληλα βιβλία , τα τοποθετούμε στις βιβλιοθήκες των τάξεων προσέχοντας το κάθε βιβλίο να μπει στη θέση του.

( εχουμε φωτοτυπήσει το εξώφυλλο του κάθε βιβλίο και τα έχουμε κολλήσει στη βιβλιοθήκη, έτσι ώστε το παιδί να μπορεί να βλέπει το εξώφυλλο και να τοποθετεί το βιβλίο σωστά)

P1110183P1110182P1110176P1110177

στη συνέχεια ετοιμάζουμε τις ατομικές κάρτες δανεισμού….

P1110160

Φυσικά δε ξεχνάμε  τους κανόνες του καλού Αναγνώστη!!!

P1110184

DSCN65151 DSCN65111

  ΕΤΟΙΜΕΣ  ΟΙ  ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ  ΜΑΣ!!!!

20240314 123339                                     20240314 123254P1110185

όταν έρθει η Παρασκευή,  κάθε διαλέγει ένα βιβλίο , το καταγράφει στη κάρτα δανεισμού του και το παίρνει σπίτι για το Σαββατοκύριακο!!!

P1110180 P1110178

  Καλή  ανάγωση  και τη Δευτέρα περιμένουμε  εντυπώσεις!!!!♥

 

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δανειστική Βιβλιοθήκη    

2ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων

Μαρ 20242

Θεματικός κύκλος :” Ενδιαφέρομαι  και ενεργώ – Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη”

Υποθεματική :  Συμπερίληση , αλληλοσεβασμός- διαφορετικότητα

Τίτλος :  ” Η μικρή κοινωνία του Νηπιαγωγείου μας “

 

1η  και  2η  δραστηριότητα  ”  Ας γνωριστούμε   ξανά  παιζοντας και χορεύοντας!!!” 

” ενίσχυση της ομαδικής συνοχής και της αυτοεκτίμησης
 προώθηση της συνεργασίας και της δημιουργικής  συνύπαρξης”  ( ΙΕΠ, Εργαστήρια δεξιοτήτων)

 

Κινούμαστε με μουσική , χορεύουμε , περπατάμε με διαφορετικούς τροπους,

ακουμπάμε , μιλάμε χαμογελάμε   και γενικά αλληλεπιδρούμε με τους φιλους μας….

P1100909 P1100901

P1100905 1

 

”  Είμαστε φίλοι, είμσαστε  μέλη της ομάδας της τάξης μας , είμαστε ….

ένα μπουκέτο όμορφα , χρωματιστά, διαφορετικά λουλούδια!!!!

P1100910     διαλέγουμε το λουλούδι μας  και φτιάχνουμε  η κάθε τάξη

την χαρούμενη ανθοδέσμη των παιδιών”

P1110020P1110186P1110188

 

3η και 4η δραστηριότητα  :  ”  Εσύ και εγώ μαζι¨

“όλοι έχουμε θέση σε αυτή τη μικρή κοινωνία του Νηπιαγωγείου  μας”

P1100978 P1100975 P1100977      Φτιάχνουμε τον πύργο με τα παιδιά της τάξης  μας , θα πέσει ο πύργος αν αφαιρέσουμε ένα τουβλάκι;

*************************

διαβάζουμε και επεξεργαζόμαστε  το παραμύθι : Σοφία Η αγελαδίτσα τραγουδίστρια”

https://anyflip.com/iyuxw/hjeq

Τα παιδιά , κατα την αφήγηση , προσπαθούν να δώσουν  κάθε φορά τη δική τους συνέχεια- λύση  στην ιστορία

στη συνέχεια αναπαριστούν με παγωμένες εικόνες τα συναισθήματα της Αγελαδίτσας

 

P1100970

Συζητάμε και  για τα δικά μας συναισθήματα, με παιχνίδια ρόλων και ” σενάρια ΄ , αναγνωρίζουμε καθε φορά το συναίσθημα και  προσπαθούμε να βρουμε τρόπους αντιμετώπισης και διαχείρησης των αρνητικών συναισθημάτων…. ( παρουσίαση της ” κοινωνικής ιστορίας ¨διαχείρησης των συναισθημάτων)

P1100960P1100961

 

…Και  λίγο ρομποτική…

P1100981 P1100979

Θυμός, χαρά, λύπη……τρία βασικά συναισθήματα…..περιγράφουμε ένα σενάριο που ζήσαμε και μας προκάλεσε κάποιο απο αυτά τα συναισθήμτα, και στη συνέχεια οδηγώ τη Beebot σε αυτό….

 

*************************

5ο και 6ο εργαστήριο :    αντιλαμβάνονται τον χαρακτήρα της ταυτότητας
                         εξοικείωση με διαφορετικά φυσικά και φυλετικά χαρακτηριστικά

Παρατηρούν και περιγράφουν τον εαυτό τους ( εξωτερικά χαρακτηριστικά ) και αναγνωρίζουν ομοιότητες και διαφορές μεταξύ τους. Μιλούν για πράγματα που τους αρέσει να κάνουν …

P1100986

 

P111001320240305 13534220240305 135352P1100987

 

Διαβάζουμε το παραμύθι ¨ Έλμερ και Ρόζα¨  (αναγνώριση διαφορετικότητας- συζήτηση )

κολλάζ και εικαστικές δημιουργίες …..

P1100998P1110008 P1110001 P1110002 P1110003 P1110004

 

******************

αλλα και στα Αγγλικά,  με την Ms Vassilia  μιλήσαμε  και περιγράψαμε  για το εαυτό μας , και ακούσαμε και μια ιστορία   ” A color of his own ”  για τον μικρό χαμαιλέοντα που άλλαζε συνέχεια χρώμα, αλλά τελικά κατέληξε στο δικό του

P1110171

P1110179

20240305 135327

 

( αγαπάμε τον εαυτό μας όπως είναι!!!)

 

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 2ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων    

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

Φεβ 202425

Με αφορμή την ολοκλήρωση του 1ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων  με θέμα ” Τα ζωα αγαπώ και δείχνω σεβασμμό¨

αποφασίστηκε να επισκεφθούμε το Μουσείο Φυσκικής Ιστορίας και και παρακολουθήσουμε το εκπ/κό Πρόγραμμα

” Ο Λύκος των παραμυθιών και ο λύκος της φύσης” 

Ο λύκος των παραμυθιών και ο λύκος της φύσης

P1110035P1110026

 

Σύμβολο δύναμης και ελευθερίας ο λύκος εμφανίζεται στα παραμύθια ως «κακός». Η αλήθεια όμως είναι ότι ο «κακός λύκος» των παραμυθιών δεν είναι παρά ένα τρωτό είδος που χρειάζεται προστασία. Το μονοπάτι ή σενάριο «Ο λύκος των παραμυθιών και ο λύκος της φύσης» έχει ως στόχο να καταρρίψει τους μύθους γύρω από το άγριο αυτό ζώο και να δώσει στα παιδιά την πραγματική εικόνα του λύκου και του ρόλου του στη φύση.”  ( απο την ιστοσελίδα του Μουσείου)

Είδαμε, ακούσαμε και βιώσαμε  πολλά και ενδιαφέροντα!!!!

P1110049 P1110027 P1110032 P1110048P1110086 P1110073 P1110076

P1110024 P1110023P1110044P1110041

Περάσαμε  υπέροχα!!!!    ευχαριστούμε πολύ τους μουσειπαιδαγωγούς του Μουσείο και σ’ιγουρα θα ξαναέρθουμε!!!!

 

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ    

Ήρθε ο Χειμώνας;

Φεβ 20249

Άργησε λίγο φέτος ο Χειμώνας αλλά τελικά   ήρθε….

Τι ξέρουμε για τον Χειμώνα;;;;   μέσα απο συζήτηση και παιχνίδια ανακαλύπτουμε και φτιάχνουμε ομαδική αφίσα

  με εικόνες  του Χειμώνα!!!

P1100839

P1100841

 

Χιόνι και χιονάνθρωποι με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους!!!

P1100818P1100817P1110012  DSCN6460 DSCN6462P1100846

 

Φτιάχνουμε τεχνητό χιόνι  με σόδα και μαλακτικό μαλλιών… και φτιάχνουμε τον χιονάνθρωπό μας!!!

 

DSCN6466DSCN6472

παιχνίδια  με τα αξεσουάρ του Χειμώνα…

(ταύτιση , ζευγάρια, δεξί, αριστερό)

DSCN6463     P1100851P1100850

P1100934

..και λίγα μαθηματικά  με τους χιονάνθρωπους!!!

P1100845P1100853  P1100852

 

Εικαστικές   χειμωνιάτικες  δημιουργίες!!!   Τα μαγικά χεράκια δουλεύουν με όρεξη!!!

P1100820          P1100823P1100822

 

P1100814P1100824 P1100825

τι συμβαίνει  με ορισμένα ζώα  το χειμώνα;;;

P1100849κοιμούνται!!!!  ( χειμερία νάρκη)

 

Παιχνίδια στο μάθημα των αγγλικών (  σσσσ..κοιμάται η αρκούδα)

“grissly bear is sleeping in a cave”

P1100842P1100844

 

 

 

 

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ήρθε ο Χειμώνας;    
« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Πρόσφατα σχόλια

Kατηγορίες



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων