Το σχολείο ανοίγει τις πόρτες του ξανά!
Αγαπητοί γονείς,
Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους με Υγεία και Ελπίδα!
Από τη Δευτέρα 11 / 1 / 2021 το σχολείο ξαναρχίζει!
To πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου (υποχρεωτικό πρωινό και ολοήμερο τμήμα) θα τηρηθεί κανονικά.
Η λειτουργία του Νηπιαγωγείου θα γίνεται με τήρηση όλων των οδηγιών προφύλαξης από τον ΕΟΔΥ (δηλ. τήρηση αποστάσεων, αποφυγή συνωστισμού, υποχρεωτική χρήση μάσκας σε ενήλικες και παιδιά).
Η υπευθυνότητα όλων απέναντι στον «αόρατο εχθρό» είναι η δύναμή μας!
Με χαρά περιμένουμε να υποδεχθούμε τους μικρούς μας μαθητές!