Το σχολείο ανοίγει τις πόρτες του ξανά!

Αγαπητοί γονείς,

Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους με Υγεία και Ελπίδα!

Από τη  Δευτέρα 11 / 1 / 2021 το σχολείο ξαναρχίζει!

To πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου (υποχρεωτικό πρωινό και ολοήμερο τμήμα) θα τηρηθεί κανονικά.

Η λειτουργία του Νηπιαγωγείου θα γίνεται με τήρηση όλων των οδηγιών προφύλαξης από τον ΕΟΔΥ (δηλ. τήρηση αποστάσεων, αποφυγή συνωστισμού, υποχρεωτική χρήση μάσκας σε ενήλικες και παιδιά).

Η υπευθυνότητα όλων  απέναντι στον «αόρατο εχθρό» είναι η δύναμή μας!

Με χαρά περιμένουμε να υποδεχθούμε τους μικρούς μας μαθητές!