“ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΜΑΖΙ, παρά τον ακούσιο εγκλεισμό μας;” Ένα άρθρο των κ. Ζέρβα Γεωργίας[Κοιν. Λειτουργός] και Κόκκα Ειρήνης[Ψυχολόγος] [Μέλη της Ε.Δ.Ε.Α.Υ. του σχολείου μας]
«Ευτυχισμένοι ΜΑΖΙ» παρά τον «ακούσιο» εγκλεισμό μας; Η κατάσταση που βιώνουμε αυτό το διάστημα, όλοι μας, μικροί και μεγάλοι, είναι πραγματικά δύσκολη και μάλλον αγχωτική, όπως άλλωστε κάθε καινούρια κατάσταση […]
