ΑΓΚΑΛΙΑΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΠΟΡΕΙΤΕ!
Αυτό το σύνθημα μας θύμισε ο Καραγκιόζης του Κοσμά Παναγιώκα με τη φετινή του παράσταση “Κάθε παιδί, ένα αστέρι”, που παίχτηκε στο σχολείο μας.
Τα παιδιά, οι γονείς, οι φίλοι και οι εκπαιδευτικοί πέρασαν ένα όμορφο απόγευμα στο σχολείο, συγκινήθηκαν, γέλασαν, χόρεψαν και φυσικά κατανάλωσαν πολύ ποπ κορν, κλείνοντας έτσι μια όμορφη και δημιουργική σχολική χρονιά!

