Γιορτάζοντας τη γιορτή της μητέρας στο νηπιαγωγείο μας τα τμήματα 2 και 3 οργάνωσαν εκδηλώσεις όπου τα παιδιά απήγγειλαν ποιήματα και έδωσαν δώρα στις μαμάδες τους.
Στο τμήμα 1 τα παιδιά έδωσαν την καρτούλα τους όπου είχαν γράψει το πρώτο “σ` αγαπώ μαμά” στην καλύτερη μαμά του κόσμου και έστειλαν τις ευχές ΕΔΩ τους διαδικτυακά!















