Στο νηπιαγωγείο μας, ξεκινήσαμε ένα διασκεδαστικό ταξίδι για να μάθουμε τα ονόματά μας, ανακαλύπτοντας τα γράμματα και τους ήχους που τα συνθέτουν. Αρχικά, ασχοληθήκαμε με το αρχικό γράμμα του ονόματός μας. Κάθε παιδί έπλασε το γράμμα του με πλαστελίνη, αποτυπώνοντας τη μορφή του με τα χεράκια του, μια δραστηριότητα που συνδύασε την εκμάθηση με τη δημιουργικότητα.
Με τη βοήθεια των γονιών τους, τα παιδιά βρήκαν εικόνες από περιοδικά που ξεκινούν με το αρχικό τους γράμμα και τις κόλλησαν μέσα στο «σπιτάκι» του δικού τους γράμματος. Στη συνέχεια, παρουσίασαν τις εικόνες στην ολομέλεια, δίνοντας την ευκαιρία στους συμμαθητές τους να ακούσουν πολλές ομόηχες λέξεις και να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιό τους. Τα «σπιτάκια» αυτά κρεμάστηκαν στην τάξη, ώστε τα παιδιά να τα βλέπουν καθημερινά, να επαναλαμβάνουν τις λέξεις και να θυμούνται καλύτερα το αρχικό τους γράμμα.
Συνεχίσαμε με βιωματικά παιχνίδια για να μάθουμε το όνομά μας, όπως η σύνθεση του με γράμματα, η καταμέτρηση των γραμμάτων και η σύγκριση του ποιος έχει το μεγαλύτερο και ποιος το μικρότερο όνομα. Διαβάσαμε το παραμύθι Το Χρυσάνθεμο, μια όμορφη ιστορία για την αξία του ονόματος, και μιλήσαμε για την προέλευση των δικών μας ονομάτων και τους λόγους που επέλεξαν οι γονείς μας να μας δώσουν το συγκεκριμένο όνομα.
Μάθαμε επίσης να μετράμε τις συλλαβές του ονόματός μας μέσα από διασκεδαστικά βιωματικά παιχνίδια. Οι δραστηριότητες αυτές βοήθησαν τα παιδιά να αναπτύξουν την επίγνωση του ονόματός τους, να ενισχύσουν τις γλωσσικές τους ικανότητες και να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση, απολαμβάνοντας κάθε στάδιο της μαθησιακής διαδικασίας.