Δραστηριότητες για την Επέτειο της 17ης Νοεμβρίου στο Νηπιαγωγείο

Στο νηπιαγωγείο μας τιμήσαμε την επέτειο της 17ης Νοεμβρίου με μια σειρά δραστηριοτήτων που βοήθησαν τα παιδιά να κατανοήσουν τις αξίες της δημοκρατίας και τη σημασία της ελευθερίας. Ξεκινήσαμε, διαβάζοντας το βιβλίο “Στο Δάσος” της Σοφίας Ζαραμπούκα, όπου μάθαμε για το πώς λαμβάνονται αποφάσεις με δίκαιο και δημοκρατικό τρόπο. Με αφορμή το βιβλίο, πραγματοποιήσαμε μια προσομοίωση εκλογών: τα παιδιά ψήφισαν για να αποφασίσουν ποιο ζώο θα ήταν ο αρχηγός τους, με υποψήφιους την κουκουβάγια, το ελάφι και τον σκαντζόχοιρο. Κάθε ζώο παρουσίασε τις ιδέες του για να πείσει τους μικρούς ψηφοφόρους.

12 221

Μιλήσαμε για τη διαδικασία των εκλογών, την επιλογή της εφορευτικής επιτροπής, και τη σημασία της μυστικότητας της ψήφου. Τα παιδιά ετοίμασαν τα ψηφοδέλτια, τους φακέλους, την κάλπη και το παραβάν. Στο τέλος, η καταμέτρηση έφερε ισοψηφία μεταξύ της κουκουβάγιας και του ελαφιού, που αποφασίστηκε να συγκυβερνήσουν.

31 411

 

Στη συνέχεια, διαβάσαμε το βιβλίο “Η Κυρά Δημοκρατία” της Αρμενιάκου Κωνσταντίνας, και μιλήσαμε για τις έννοιες της δημοκρατίας και της δικτατορίας. Εξετάσαμε τις δραστηριότητες που επιτρέπονται σε ένα δημοκρατικό καθεστώς και εκείνες που απαγορεύονται σε μια δικτατορία, επισημαίνοντας τις διαφορές και εκφράζοντας τα συναισθήματά μας. Τα παιδιά ζωγράφισαν πώς φαντάζονται τη ζωή στο “χωριό της Κυρά Δημοκρατίας” και στο “χωριό της Ρίας της Δικτατορίας”.

521

 

Την ημέρα του εορτασμού της επετείου, προσεγγίσαμε τα γεγονότα μέσα από την κουκλοθεατρική παράσταση “Η Ντενεκεδούπολη”, την οποία παρακολούθησαν τα παιδιά, δίνοντάς τους την ευκαιρία να συνδέσουν την έννοια της ελευθερίας με έναν δημιουργικό και φιλικό προς τα παιδιά τρόπο.

611

 

Επιπλέον, αφού μάθαμε το σύνθημα των φοιτητών “Ψωμί, Παιδεία, Ελευθερία,” τα παιδιά έφτιαξαν χειροτεχνίες αφιερωμένες στο Πολυτεχνείο. Δημιουργήσαμε επίσης το περιστέρι της ειρήνης από το βιβλίο “Η Κυρά Δημοκρατία”, ενισχύοντας το μήνυμα της ελευθερίας και της ειρήνης.

711

Τέλος, είδαμε και συζητήσαμε τα γεγονότα του Πολυτεχνείου του Νοεμβρίου 1973, μαθαίνοντας τη σημασία της ενότητας και της δύναμης της φωνής των ανθρώπων για την ελευθερία και τη δημοκρατία!

Η Γιορτή των Αρχαγγέλων στο Νηπιαγωγείο μας: Τιμάμε τον Μιχαήλ και τον Γαβριήλ

Στις 8 Νοεμβρίου, το νηπιαγωγείο μας γιόρτασε τη μνήμη των Αρχαγγέλων Μιχαήλ και Γαβριήλ, καθώς και όλων των ουράνιων αγγέλων. Η γιορτή αυτή είναι σημαντική γιατί μας υπενθυμίζει την προστασία και τη βοήθεια που μας προσφέρουν οι άγγελοι, οι οποίοι θεωρούνται οι οδηγοί και οι φύλακες των ανθρώπων.

Διαβάσαμε μια ιστορία που σχετίζεται με τον άγγελό μας,  μιλήσαμε για τον Αρχάγγελο Μιχαήλ που είναι και προστάτης της πολεμικής αεροπορίας και για τον Αρχάγγελο Γαβριήλ που έφερε το χαρμόσυνο μήνυμα του Ευαγγελισμού στην Παναγία.

Επιπλέον, τα παιδιά δημιούργησαν αγγελάκια από χαρτί και με μια μικρή προσευχή στα φτερά.

Αγγελοι

Δόθηκε έμφαση στο μήνυμα της προστασίας και της αγάπης που φέρνουν οι αρχάγγελοι στη ζωή μας.

 

 

Ημέρα Υπαίθριου Μαθήματος – Outdoor classroom day 2024 : Ανακαλύπτοντας το Φθινόπωρο!

Η Ημέρα Μαθήματος σε Εξωτερικό Χώρο είναι μια παγκόσμια πρωτοβουλία που στοχεύει να ενσωματώσει την εμπειρία της μάθησης και του παιχνιδιού σε εξωτερικούς χώρους στην καθημερινότητα των παιδιών. Είναι μια ευκαιρία να βγούμε έξω, να εξερευνήσουμε τη φύση και να βιώσουμε τη μάθηση με έναν διασκεδαστικό και ουσιαστικό τρόπο. Στο νηπιαγωγείο μας, γιορτάσαμε αυτή τη μέρα με ένα ταξίδι ανακάλυψης και δημιουργίας.

Βγήκαμε στην αυλή μας και μεταμορφωθήκαμε σε ντετέκτιβ για να ανακαλύψουμε πού κρύβεται το φθινόπωρο: πού μπορούμε να το δούμε, να το πιάσουμε και να το αισθανθούμε.

Ημερα υπαίθριων δραστηριοτητων

 

Παρατηρήσαμε τα δέντρα και τις αλλαγές στα χρώματα των φύλλων τους. Θυμηθήκαμε την ιστορία ενός πράσινου φύλλου που αλλάζει χρώμα με την πάροδο του χρόνου και την δραματοποιήσαμε με χαρά και δημιουργικότητα. Εξετάσαμε τα δέντρα και τα διαχωρίσαμε σε αειθαλή και φυλλοβόλα, παρατηρήσαμε τον ουρανό, ακούσαμε τα πουλιά και αναρωτηθήκαμε: «Αν τα δέντρα είχαν στόμα και μπορούσαν να μιλήσουν, τι θα μας έλεγαν; Τι νιώθουν άραγε;»

Ημερα υπαίθριων δραστηριοτητων 2 Ημερα υπαίθριων δραστηριοτητων 1

Η φαντασία μας πήρε φτερά, και αποφασίσαμε να δώσουμε στα δέντρα πρόσωπο και στόμα. Χωριστήκαμε σε ομάδες και η κάθε ομάδα έφτιαξε το δικό της πρόσωπο για ένα δέντρο, χρησιμοποιώντας φυσικά υλικά που ανακαλύψαμε και μαζέψαμε στην αυλή μας.

4 3 5 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Έπειτα, σκεφτήκαμε τι μηνύματα μπορεί να ήθελαν να μας πουν τα δέντρα και γράψαμε αυτά τα μηνύματα. Κάθε παιδί χάρισε στο δέντρο μια ζωγραφιά και στολίσαμε τα δέντρα με τα πρόσωπα που δημιουργήσαμε και τις ζωγραφιές μας.

6 1 7 1 8

Για να ολοκληρώσουμε αυτή τη μαγευτική εμπειρία, τραγουδήσαμε τραγούδια του φθινοπώρου, γεμίζοντας την αυλή με μελωδίες και ζωντάνια.

Η ημέρα μας ήταν γεμάτη δημιουργία, χαρά και την ιδιαίτερη επαφή με τη φύση που μόνο το φθινόπωρο μπορεί να προσφέρει!

21o certificate

 

Γνωρίζοντας το Όνομά μας!

Στο νηπιαγωγείο μας, ξεκινήσαμε ένα διασκεδαστικό ταξίδι για να μάθουμε τα ονόματά μας, ανακαλύπτοντας τα γράμματα και τους ήχους που τα συνθέτουν. Αρχικά, ασχοληθήκαμε με το αρχικό γράμμα του ονόματός μας. Κάθε παιδί έπλασε το γράμμα του με πλαστελίνη, αποτυπώνοντας τη μορφή του με τα χεράκια του, μια δραστηριότητα που συνδύασε την εκμάθηση με τη δημιουργικότητα.

1 2 2 2

Με τη βοήθεια των γονιών τους, τα παιδιά βρήκαν εικόνες από περιοδικά που ξεκινούν με το αρχικό τους γράμμα και τις κόλλησαν μέσα στο «σπιτάκι» του δικού τους γράμματος. Στη συνέχεια, παρουσίασαν τις εικόνες στην ολομέλεια, δίνοντας την ευκαιρία στους συμμαθητές τους να ακούσουν πολλές ομόηχες λέξεις και να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιό τους. Τα «σπιτάκια» αυτά κρεμάστηκαν στην τάξη, ώστε τα παιδιά να τα βλέπουν καθημερινά, να επαναλαμβάνουν τις λέξεις και να θυμούνται καλύτερα το αρχικό τους γράμμα.

3 2

4 2

Συνεχίσαμε με βιωματικά παιχνίδια για να μάθουμε το όνομά μας, όπως η σύνθεση του με γράμματα, η καταμέτρηση των γραμμάτων και η σύγκριση του ποιος έχει το μεγαλύτερο και ποιος το μικρότερο όνομα. Διαβάσαμε το παραμύθι Το Χρυσάνθεμο, μια όμορφη ιστορία για την αξία του ονόματος, και μιλήσαμε για την προέλευση των δικών μας ονομάτων και τους λόγους που επέλεξαν οι γονείς μας να μας δώσουν το συγκεκριμένο όνομα.

γραμματα5 2

Μάθαμε επίσης να μετράμε τις συλλαβές του ονόματός μας μέσα από διασκεδαστικά βιωματικά παιχνίδια. Οι δραστηριότητες αυτές βοήθησαν τα παιδιά να αναπτύξουν την επίγνωση του ονόματός τους, να ενισχύσουν τις γλωσσικές τους ικανότητες και να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση, απολαμβάνοντας κάθε στάδιο της μαθησιακής διαδικασίας.

 

Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης, που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 31 Οκτωβρίου, στο νηπιαγωγείο μας αφιερώσαμε χρόνο για να μιλήσουμε με τα παιδιά μας για την αξία της αποταμίευσης. Μέσα από ιστορίες, συζητήσεις και διαδραστικές δραστηριότητες, τα παιδιά έμαθαν τι σημαίνει να διαχειριζόμαστε σωστά τα χρήματα και πώς μπορούμε να κάνουμε μικρές οικονομίες που προσθέτουν αξία στις ζωές μας.

Διαβάσαμε παιδικά βιβλία που μας μίλησαν για την οικονομία και τη σπατάλη των χρημάτων, και στη συνέχεια αναλύσαμε τη σημασία του κουμπαρά και των χρημάτων. Παρατηρήσαμε τα χαρτονομίσματα και τα κέρματα, εστιάσαμε πιο ειδικά και συζητήσαμε για το ελληνικό κέρμα των 2€, όπου απεικονίζεται η αρπαγή της Ευρώπης, αλλά και το κέρμα του 1€, που έχει τη σοφή κουκουβάγια.

Μια παροιμία που μας βοήθησε να κατανοήσουμε την έννοια της αποταμίευσης ήταν η «Φασούλι το φασούλι γεμίζει το σακούλι». Εξηγήσαμε στα παιδιά ότι η παροιμία αυτή μας διδάσκει πως ακόμα και τα μικρά, σταδιακά βήματα οδηγούν σε ένα μεγάλο αποτέλεσμα, αν τα κάνουμε με υπομονή και επιμονή.

Για να ενισχύσουμε την κατανόηση αυτής της παροιμίας, οργανώσαμε μια προαναγνωστική δραστηριότητα. Σε κάθε λέξη της παροιμίας αντιστοιχούσε κι ένα φασόλι, και τα παιδιά έπρεπε να βάλουν τις λέξεις στη σωστή σειρά για να την ανασυνθέσουν. Η διαδικασία αυτή ενίσχυσε την εξοικείωση των παιδιών με τις λέξεις, ενώ ταυτόχρονα τους δίδαξε τη σημασία του σταδιακού και της αποταμίευσης.

παροιμίαΑποταμίευση

 

Μέσα από αυτές τις δράσεις, τα παιδιά μας απέκτησαν μια πρώτη αίσθηση για τη χρησιμότητα της οικονομίας και της αποταμίευσης, αξίες που θα τα συνοδεύσουν στην πορεία της ζωής τους.

Εορτασμός της 28ης Οκτωβρίου στο Νηπιαγωγείο μας!

Με αφορμή την εθνική μας εορτή, τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας είχαν την ευκαιρία να μάθουν για το ιστορικό νόημα της 28ης Οκτωβρίου και να συμμετάσχουν σε ποικίλες εκπαιδευτικές και βιωματικές δραστηριότητες.

Αρχικά, μιλήσαμε για το καταδρομικό Έλλη και τα παιδιά ζωγράφισαν ένα μικρό ομοίωμα του πλοίου, συνδέοντάς το με τα γεγονότα της εποχής. CamScanner 2024 10 27 19.12 06

Τα παιδιά έδειξαν ενδιαφέρον για τη ζωή του Αγίου Δημητρίου, πολιούχου της πόλης μας, και μέσα από εικόνες, βιβλία και βίντεο έμαθαν για τον ηρωισμό και τη δύναμη της πίστης. Εμπνευσμένα από τη μορφή του, δημιούργησαν τη δική τους απεικόνιση του Αγίου Δημητρίου με την τεχνική του ψηφιδωτού, συνδυάζοντας δημιουργικότητα και σεβασμό στη θρησκευτική μας παράδοση.4

Στη συνέχεια, διαβάσαμε την ιστορία της Γαλάτειας Σουρέλη, Το Ασπρογάλανο Πανί, που μας ταξίδεψε στην εποχή της δημιουργίας της ελληνικής σημαίας. Με έμπνευση από την ιστορία, τα παιδιά ζωγράφισαν τις δικές τους εκδοχές της και στη συνέχεια, κατασκεύασαν το δικό τους ασπρογάλανο πανί, γεμίζοντάς μας με περηφάνια για το σύμβολο της χώρας μας.

5

1 1

Μιλήσαμε για τη ζωή του στρατιώτη της Πίνδου και ζωγραφίσαμε εικόνες από τη ζωή του και τις συνθήκες στο μέτωπο, δίνοντας έμφαση στο θάρρος και την αλληλεγγύη. Με την τεχνική του τυπώματος, τα παιδιά απεικόνισαν τον φαντάρο πάνω στα βουνά, φωνάζοντας το σύνθημα “ΑΕΡΑ”!

4 1

2 1

Τα παιδιά παρακολούθησαν σε κουκλοθέατρο το παραμύθι «Το Κανόνι της Ειρήνης», μέσα από το οποίο συζητήσαμε για τη σημασία της ειρήνης και τις καταστροφικές συνέπειες του πολέμου και στη συνέχεια το ζωγράφισαν.

2

 

3

ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΙΡΗΝΗ

1

Τέλος, τα παιδιά δραματοποίησαν τα ιστορικά γεγονότα στη γιορτή μας, δίνοντας το δικό τους μήνυμα για την ειρήνη και την ενότητα.

5 1

6 7

Έτσι, μέσα από όλες αυτές τις δράσεις, έμαθαν το βαθύτερο νόημα της 28ης Οκτωβρίου και τις αξίες που εμπνέουν τις επόμενες γενιές.

 

Χρόνια πολλά Ελλάδα!

Κανόνες Συνεργασίας στο Νηπιαγωγείο

Στο νηπιαγωγείο μαθαίνουμε να συνεργαζόμαστε με τους φίλους μας, να μοιραζόμαστε και να βοηθάμε ο ένας τον άλλον. Για να περνάμε όμορφα όλοι μαζί, ακολουθούμε μερικούς απλούς κανόνες:

  • Μιλάμε ευγενικά: Όταν θέλουμε να πούμε κάτι, χρησιμοποιούμε πάντα ευγενικά λόγια και μιλάμε ήρεμα.
  • Μοιραζόμαστε τα παιχνίδια: Όταν παίζουμε, είναι ωραίο να μοιραζόμαστε τα παιχνίδια μας με τους φίλους μας για να διασκεδάσουμε όλοι μαζί.
  • Περιμένουμε τη σειρά μας: Στα παιχνίδια, στις δραστηριότητες, ακόμα και στην τάξη, περιμένουμε υπομονετικά τη σειρά μας.
  • Βοηθάμε τους φίλους μας: Αν κάποιος φίλος χρειάζεται βοήθεια, είμαστε εκεί για να τον στηρίξουμε και να τον βοηθήσουμε.
  • Ακούμε τους άλλους: Όταν κάποιος μιλάει, ακούμε προσεκτικά και περιμένουμε να τελειώσει πριν μιλήσουμε εμείς.
  • Παίζουμε όλοι μαζί: Είναι όμορφο να προσκαλούμε όλα τα παιδιά στο παιχνίδι και να μην αφήνουμε κανέναν μόνο του.

Για να εμπεδώσουμε καλύτερα αυτούς τους κανόνες, παίξαμε με κάρτες που απεικόνιζαν διάφορες συμπεριφορές. Μαζί, κατηγοριοποιήσαμε τις συμπεριφορές σε “καλές” και “κακές”. Αυτό μας βοήθησε να καταλάβουμε ποια πράγματα πρέπει να κάνουμε για να συνεργαζόμαστε σωστά και ποια πρέπει να αποφεύγουμε. Έτσι, μάθαμε μέσα από το παιχνίδι να αναγνωρίζουμε πότε φερόμαστε σωστά και πότε χρειάζεται να βελτιωθούμε.

Επίσης, παίξαμε και με τα ρομποτάκια και πήραμε μέρος στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού! Τα παιδιά συνεργάστηκαν για να προγραμματίσουν τα ρομποτάκια μας και να τα καθοδηγήσουν σε διαφορετικές συμπεριφορές, αποφεύγοντας τις λάθος συμπεριφορές. Μέσα από αυτό το διασκεδαστικό παιχνίδι, έμαθαν να δουλεύουν ως ζευγάρια, να μοιράζονται ιδέες και να επιλύουν προβλήματα μαζί.

2 21 2

Με αυτούς τους κανόνες, το παιχνίδι και οι δραστηριότητές μας θα είναι πάντα διασκεδαστικά και θα περνάμε υπέροχα στο νηπιαγωγείο!

CODE WEEK 1

Άσκηση Ετοιμότητας Σεισμού στο Νηπιαγωγείο μας

Στο νηπιαγωγείο μας, η ασφάλεια των παιδιών είναι πάντα προτεραιότητα. Για να προετοιμαστούμε καλύτερα για έναν πιθανό σεισμό, πραγματοποιήσαμε την πρώτη άσκηση ετοιμότητας σεισμού, αλλά και μια σειρά από εκπαιδευτικές δραστηριότητες που βοήθησαν τα παιδιά να κατανοήσουν τι συμβαίνει κατά τη διάρκεια ενός σεισμού και πώς πρέπει να αντιδράσουν.

Αρχικά, διαβάσαμε βιβλία και παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικά βίντεο για τους σεισμούς, ώστε τα παιδιά να μάθουν με απλό και κατανοητό τρόπο τι είναι ένας σεισμός και γιατί είναι σημαντικό να προετοιμαζόμαστε. Στη συνέχεια, πραγματοποιήσαμε προσομοίωση σεισμού μέσα στην τάξη, όπου τα παιδιά εξασκήθηκαν στα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν σε περίπτωση σεισμού.

Κατά τη διάρκεια της προσομοίωσης, τα παιδιά έμαθαν:

  1. Να μένουν ψύχραιμα: Είναι σημαντικό να μην πανικοβάλλονται και να ακολουθούν τις οδηγίες.
  2. Να προστατεύουν το κεφάλι τους: Κρύβονται κάτω από ένα σταθερό τραπέζι ή γραφείο και καλύπτουν το κεφάλι τους με τα χέρια τους.
  3. Να περιμένουν τις οδηγίες: Μένουν στη θέση τους μέχρι να δοθούν οδηγίες για ασφαλή εκκένωση.

Μετά την προσομοίωση, τα παιδιά συμμετείχαν στην  άσκηση σεισμού, όπου ακολούθησαν τις οδηγίες εκκένωσης της τάξης με ασφάλεια και τάξη.

σεισμός 2

 

 

Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων – Αγαπάμε και Προστατεύουμε τα Ζώα!

Η 4η Οκτωβρίου είναι η Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων, μια ημέρα αφιερωμένη στα αγαπημένα μας ζώα! Στο νηπιαγωγείο μας γιορτάσαμε αυτή τη σημαντική ημέρα με πολλή χαρά, δημιουργία και τεχνολογία! Τα παιδιά έφτιαξαν υπέροχες κατασκευές, όπου απεικόνισαν τα αγαπημένα τους ζώα χρησιμοποιώντας χρώματα, χαρτόνια, και ανακυκλώσιμα υλικά. Κάθε κατασκευή ήταν μοναδική και έδειχνε πόσο πολύ αγαπούν και φροντίζουν τα ζώα.

Ημέρα των Ζώων 1

 

Τα ζώα είναι οι φίλοι μας, και μας μαθαίνουν την αξία της φροντίδας και του σεβασμού. Για να τα προστατεύσουμε, μπορούμε να κάνουμε μικρές πράξεις καθημερινά:

  • Φροντίζουμε τα κατοικίδια μας: Τα ταΐζουμε, τα φροντίζουμε και τους δείχνουμε την αγάπη μας.
  • Σεβόμαστε τα ζώα στη φύση: Δεν πειράζουμε τα άγρια ζώα και τα προστατεύουμε.
  • Μαθαίνουμε για τα ζώα: Μέσα από παιχνίδια και ιστορίες, μαθαίνουμε περισσότερα για τη ζωή των ζώων και πώς να τα βοηθήσουμε.

Τα παιδιά έφτιαξαν με τα χεράκια τους όμορφες αφίσες χρησιμοποιώντας διασκεδαστικές μεθόδους, που τους επέτρεψαν να αποτυπώσουν τα αγαπημένα τους ζώα με πρωτότυπο τρόπο. Οι αφίσες μας γέμισαν χρώματα και φαντασία, και διακόσμησαν τις τάξεις μας, δείχνοντας πόσο πολύ νοιαζόμαστε για τα ζώα.

cooperation 3

Παράλληλα χρησιμοποιήσαμε την επαυξημένη πραγματικότητα για να φέρουμε τα ζώα στην τάξη μας! Μέσα από την ειδική εφαρμογή, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να δουν τα ζώα να «ζωντανεύουν» μπροστά τους, σαν να ήταν πραγματικά μέσα στην τάξη μας!

cooperation 1

 

Η Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων είναι μια υπέροχη ευκαιρία για να θυμηθούμε πόσο σημαντικά είναι τα ζώα στη ζωή μας και πώς μπορούμε να τα φροντίζουμε καλύτερα!

 

Ένας μαρκαδόρος μια φορά…

Ο μαρκαδόρος είναι το πιο εύχρηστο και ελκυστικό υλικό που χρησιμοποιεί ένα παιδί για να εκφράσει τις σκέψεις, τα συναισθήματα, τους προβληματισμούς και τις ανησυχίες του.

Τι γίνεται, όμως, αν δεν χρησιμοποιείται σωστά;

Για αυτό το λόγο, διαβάσαμε το βιβλίο της Ραχήλ Μαρτίδου, με τίτλο « Ένας μαρκαδόρος μια φορά…βγήκε απ’ το κουτί του κι είπε ΓΕΙΑ!», που έχει στόχο να παρουσιάσει τη σωστή χρήση των μαρκαδόρων με έναν ευχάριστο τρόπο!

Μετά την ανάγνωση του βιβλίου, ξεχωρίσαμε τους μαρκαδόρους της τάξης μας που δεν έβαφαν καλά και αντί να τους πετάξουμε, τους «ζωντανέψαμε» δίνοντας τους μορφή. Έτσι, θα μας θυμίζουν πάντα να φροντίζουμε και να χρησιμοποιούμε σωστά τους μαρκαδόρους μας.

1 1 2 1