cropped tempImageXTy82p

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-25

1 – 20 Μαρτίου 2024

Εγγράφονται :

  • Υποχρεωτικά όλα τα νήπια α΄ νηπιακής ηλικίας (νήπια), που γεννήθηκαν από 1/1/2019 έως και 31/12/2019
  • Υποχρεωτικά όλα τα νήπια β΄ νηπιακής ηλικίας (προνήπια), που γεννήθηκαν από 1/1/2020 έως και 31/12/2020.

Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα (σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109) και  ο γονέας δηλώνει αν επιθυμεί την συμμετοχή του μαθητή στο ολοήμερο τμήμα.

Α. Κάνετε πρώτα ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής στην εφαρμογή

https://proti–eggrafi.services.gov.gr

Απαραίτητη είναι η ανάρτηση αποδεικτικού εγγράφου όπως λογαριασμός ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο, από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας.

Τα όρια του 21ου Νηπιαγωγείου φαίνονται παρακάτω:

Όρια

Β. Στο σχολείο προσκομίζονται (καθημερινά 12.00 – 13.00) τα ακόλουθα παραστατικά:

  1. Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.), που συμπληρώνει ο παιδίατρος
  2. Βιβλιάριο υγείας και φωτοτυπίες εμβολίων
  3. Γνωμάτευση ΚΕΔΑΣΥ ή δημόσιου φορέα εφόσον υπάρχει
  4. Αίτηση εγγραφής και δήλωση για το τμήμα πρόωρης υποδοχής και για το προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα (για όσους επιθυμούν), η οποία συμπληρώνεται στο σχολείο και από τους δύο γονείς

Προσεγγίζοντας την επέτειο εξέγερσης του Πολυτεχνείου

tempImagerjb8zx IMG 0758

tempImageyG16av tempImagexUlRs0

 

1290989

IMG 0770 IMG 0771

Οργάνωση έργων & αυτονομία

Κάθε παιδί στο σχολείο έχει το δικό του χώρο και πλέον και τους δικούς του φακέλους για να αρχειοθετεί να έργα του.

tempImagew3HAIW tempImageoAwN43

Μέσα από αυτή τη διαδικασία σε καθημερινή βάση τα παιδιά:

  1. Μαθαίνουν να λειτουργούν αυτόνομα στο χώρο καθώς σταδιακά δε χρειάζονται την υποστήριξη της εκπαιδευτικού για να τοποθετήσουν τα έργα τους στο συρτάρι
  2. Νιώθουν περισσότερη αυτοπεποίθηση καθώς τα καταφέρνουν μόνα τους
  3. Ο προσωπικός τους χώρος είναι καλά οργανωμένος και κατ’ επέκταση μαθαίνουν την αξία του να φροντίζουν και το χώρο του σχολείου γενικά

Αλλαγές στον χώρο της τάξης

Ένας μεγάλος πίνακας στην τάξη ήταν παλιός και είχε αρκετές φθορές… Έτσι αποφασίσαμε να τον αλλάξουμε!

Βάψαμε τον τοίχο με χρώμα μαυροπίνακα… Τα παιδιά είπαν πως τώρα θα μπορούν να γράφουν σε αυτόν γράμματα και να ζωγραφίζουν. Όμως στο σχολείο είχαμε μόνο άσπρες κιμωλίες. Αποφασίσαμε έτσι, να φτιάξουμε τις δικές μας κιμωλίες:

  • Βρήκαμε μια συνταγή στο διαδίκτυο
  • Τη γράψαμε στον πίνακα με τρόπο που μπορούμε να την καταλαβαίνουμε

tempImageRk9FXt tempImagexZar0U

  • Κάναμε υποθέσεις για το τι θα συμβεί όταν αναμείξουμε τα υλικά και πειραματιστήκαμε με αυτά

tempImageV8qDeW

  • Συνεργαστήκαμε

tempImageOUqhyO tempImageCoiss0

  • Περιμέναμε…και έτοιμες!!

Τα παιδιά πρότειναν, για να δοκιμάσουμε τις νέες κιμωλίες, να γράψουμε όλοι το αρχικό γράμμα από το όνομά μας στον πίνακα!

tempImagekgNlRA

Με τις νέες κιμωλίες φτιάξαμε και ένα κουτσό στην αυλή!!

tempImageO8QMWn

Οι καλημέρες μας

tempImageDBVSwo

Ημερολόγιο Νοεμβρίου

Τα παιδιά δημιούργησαν ένα ημερολόγιο για να βλέπουν τι μέρα είναι και για να σημειώνουν σημαντικές ημερομηνίες…

tempImageqMNlty tempImage2LGn4F

Πρώτη σημείωσαν την εκδρομή που έχουμε την επόμενη εβδομάδα!!

tempImagexhoN61

Τα ίδια πρότειναν να βάλουμε το ημερολόγιο σε ένα σημείο της τάξης που θα φτάνουν ώστε να μπορούν να εντοπίζουν ή να μετρούν μέρες όποτε το θέλουν.

Καλό μήνα!

tempImagehPAEWd

 

Το πορτραίτο μου…

Παίρνοντας έμπνευση από πορτραίτα ζωγράφων τα παιδιά δημιούργησαν τα δικά τους…

Η δημιουργία των πρώτων αυτών πορτραίτων για φέτος ήταν μια διαδικασία μέσα από την οποία τα παιδιά “έφεραν τον εαυτό τους στην ομάδα”. Τα έργα τους αναρτήθηκαν σε σημεία της τάξης όπου μπορούσαν να τα παρατηρούν και να συζητούν μεταξύ τους για αυτά. 

 

tempImagewFFwwL

tempImager1mPICtempImageWfliNT

tempImage3L4VkR tempImagebnkWjj  

Το πρώτο μας γράμμα!

“Πώς θα αναγνωρίζω το καρτελάκι με το όνομά μου στο ράφι μου;”

Τα παιδιά παρατήρησαν το όνομά τους στο καρτελάκι που έχουν στο ράφι τους… Εντόπισαν το αρχικό τους γράμμα… Κάποια παιδιά παρατήρησαν πως το αρχικό τους γράμμα ήταν ίδιο και έτσι παίξαμε ένα παιχνίδι για να τα ομαδοποιήσουμε!

Τέλος, δημιούργησαν δικές τους “πινακίδες”!

1695102498866039 2

tempImageX9tO9N

tempImagegfMtVq

Πρώτες μέρες στο σχολείο!…

Πρώτες μέρες στο σχολείο… Νέος χώρος, νέα πρόσωπα…

Με σκοπό να νιώσουν τα παιδιά ασφάλεια και οικειότητα στο νέο περιβάλλον σκεφτήκαμε ιδέες για να οργανώσουμε την τάξη. Τα παιδιά πρότειναν να φτιάξουμε ένα ομαδικό έργο και να γράψουμε τα ονόματά μας για να ξέρουν όλοι ποιοι είναι σε αυτή την τάξη!

tempImagek9L6BZ

tempImagejMjkVr

tempImageRrK3OY

Ζουζούνια…ζουζουνάκια!! Άνοιξη και λουλουδάκια..

20230323 095245 20230331 100053

Τα μικρά μας έκαναν μια επανάληψη στα ζουζούνια της Άνοιξης μέσω των μαθηματικών και στα λουλούδια της Άνοιξης, μέσω της γλώσσας! Δύο πολύ απλές στο μάτι ασκήσεις, που όμως είναι αρκετά πολύπλοκες για τα παιδιά! Τα πήγαν περίφημα!!

Σελίδα 1 από 30

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση