Ε2 ΤΑΞΗ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ – ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ (2021-2022)

Ανακοινώσεις Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ - Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ

ΤΑΞΗ: Ε2΄

ΘΕΜΑ: ΓΕΦΥΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ.

ΒΑΣΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ:

ΝΑ ΕΜΠΛΕΞΕΙ ΤΟΥΣ/ΤΙΣ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΜΕ ΕΝΑ ΥΠΑΡΚΤΟ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΘΕΜΑ, ΝΑ  ΤΟΥΣ/ΤΙΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΟΥΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ, ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΟΥΝ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΟΥΝ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ. ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΣΕ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ ΑΛΛΑ, ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ, ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ
ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ Ν’ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΤΙΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΕΥΘΕΤΟΥΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ.
ΣΤΟΧΟΣ, ΕΠΙΣΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΘΕΙ Η ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ «ΒΛΕΠΟΥΝ» ΤΗΝ ΟΠΤΙΚΗ ΕΝΟΣ ΑΛΛΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ (ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ) ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ, ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ, ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ.

ΕΠΙΔΙΩΚΕΤΑΙ:

  • ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
  • ΝΑ ΔΕΘΟΥΝ ΩΣ ΟΜΑΔΑ.
  • ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΘΕΙ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.
  • ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
  • ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ.
  • ΝΑ ΕΜΒΑΘΥΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ.
  • ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΤΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΠΟΥ ΕΚΦΟΒΙΖΕΙ.
  • ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΣΩΣΤΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΟΥΝ ΤΙΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΤΟΥΣ.
  • ΝΑ ΕΜΒΑΘΥΝΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ, ΟΤΑΝ ΔΟΥΝ ΕΝΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
  • ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ.
  • ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ.
  • ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ.
  • ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΣΧΕΣΕΙΣ.
  • ΝΑ ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΤΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥΣ.
  • ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΔΡΑΣΗ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ/ΤΙΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΤΟΥΣ.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ:ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΤΟΥ 3ΟΥ ΘΕΜΑΤΙΚΟΥ ΚΥΚΛΟΥ « ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ » ΥΠΟΣΤΗΡΙΧΘΗΚΕ ΑΠΟ ΕΝΑ ΦΑΣΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ( ΣΥΖΗΤΗΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ, ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟ,ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΟΛΕΣ, ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ, ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ). ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΝ ΜΕ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ, ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ.

ΤΕΛΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ, ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΕΠΙΘΥΜΗΤΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΔΕΣΜΕΥΣΗ
ΤΟΥΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΤΑΞΕΩΝ.

Παρουσίαση Ε2

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ