Διαδικτυακή Συνάντηση Α2

Αγαπημένα μου παιδιά πώς είστε; Είμαστε όλοι καλά, μικροί και μεγάλοι; Θέλω να πιστεύω πως δεν συναντάται δυσκολίες στις εργασίες που σας στέλνω. Μιας κι έχουμε καιρό να τα πούμε από κοντά, σας έχω μια…έκπληξη!Τι θα λέγατε να βρεθούμε και να πούμε τα νέα μας…διαδικτυακά; Αν σας αρέσει η ιδέα μου,σας περιμένω στην οθόνη του […]

Continue Reading

Διαδικτυακή Συνάντηση A1

Αγαπημένα μου παιδιά, ελπίζω να είστε καλά. Τη Δευτέρα 13/4 στις 6:00 το απόγευμα θα κάνουμε την πρώτη προσπάθεια να βρεθούμε διαδικτυακά. Μη τρομάζετε!! Δεν θα κάνουμε μάθημα!! Μόνο θα μιλήσουμε και θα πούμε τα νέα μας..!! Θα ήθελα, με τη βοήθεια των γονιών σας, να μπείτε στον παρακάτω σύνδεσμο: https://minedu-gov-gr.webex.com/meet/iwanna_dardagou Πιθανόν να σας ζητηθεί […]

Continue Reading