Σήμερα παραλάβαμε τα γράμματα από τον Άγιο Βασίλη με μεγάλη χαρά! Οι βοηθοί του Άγιου Βασίλη μας ευχαρίστησαν που κρατήσαμε για άλλη μια χρονιά το πνεύμα των Χριστουγέννων ζωντανό και μας προέτρεψαν κάθε χρόνο να εκφράζουμε την αγάπη μας για τους άλλους ανθρώπους, συμβάλλοντας έτσι στη διατήρηση της όμορφης και γεμάτης αγάπη ατμόσφαιρας αυτής της εορταστικής περιόδου.
Προηγούμενο άρθρο: Αφιέρωμα στην Παγκόσμια Ημέρα Ελληνικής Γλώσσας
Επόμενο άρθρο: Αφιέρωμα της Δ΄ τάξης στην Παγκόσμια Ημέρα Ελληνικής Γλώσσας

