ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΟΛΟΗΜΕΡΟ

Αγαπητοί γονείς,

προς αποφυγή συνωστισμού κατά την ώρα αποχώρησης των μαθητών στις 13:15,

αποφασίσαμε να χρησιμοποιούμε και τις 3 εισόδους.

Έτσι, η αποχώρηση των μαθητών θα γίνεται ως εξής:

Κεντρική είσοδος (Οδός Αργοστολίου) : Για τα τμήματα Α1, Α2, Α3, Β1, Β2, Β3, Γ2.

Πίσω προαύλιο( Οδός Λήμνου): Για τα τμήματα Δ1, Δ2, Ε1, Ε2, Στ1, Στ2, Στ3.

Κάτω προαύλιο( Οδός Λευκών Ορέων): Γ1, Γ3, Δ3, Ε3.

Από τη Δευτέρα Ολοήμερο θα λειτουργήσει και για τα παιδιά της Δ΄τάξης.

Συνεπώς, Ολοήμερο θα έχουν οι τάξεις Α, Β, Γ, Δ.

 

Από το Σχολείο