Χωρίς κατηγορία
Προστατεύοντας τις Θάλασσές μας
Βιωματικές δραστηριότητες για το σεβασμό
Ο σεβασμός είναι μία από τις πιο σημαντικές αξίες στη ζωή του ανθρώπου. Εκφράζεται μέσα από τη συμπεριφορά, τα λόγια και τις πράξεις μας απέναντι στους άλλους, αλλά και απέναντι στον ίδιο μας τον εαυτό. Όταν σεβόμαστε κάποιον, αναγνωρίζουμε την αξία, τα δικαιώματα και την προσωπικότητά του, ακόμη κι αν διαφέρουμε στις απόψεις ή στις επιλογές.
Την αξία αυτή καθώς και την σημασία της φιλίας μέσα από βιωματικές και συνεργατικές δραστηριότητες επιχείρησαν να προσεγγίσουν οι μαθητές της Ε’ και Στ΄ τάξης του σχολείου μας αναγνωρίζοντας ότι αποτελούν προϋπόθεση εύρυθμης λειτουργίας της κοινωνίας που προάγει τη συνεργασία, την εμπιστοσύνη και την αρμονική συνύπαρξη των ανθρώπων.
“Ποιος θέλεις να γίνεις….Μια εικονική ουτοπία”
Τη διαδραστική παράσταση “Ποιος θέλεις να γίνεις ….Μια εικονική ουτοπία” παρακολούθησαν στις 6/5/2026 οι μαθητές και μαθήτριες της Ε’και της Στ΄τάξης από τη θεατρική ομάδα “One Two Free”.Η παράσταση πραγματεύεται τη σχέση των νέων με τα videogames και το διαδίκτυο, τη στρεβλή αντίληψη της πραγματικότητας μέσα από το διαρκές game playing των εφήβων που οδηγεί στον εθισμό, όταν τα όρια ζωής και φαντασίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά.
Η περίληψη του έργου: Ένας έφηβος, ο Οδυσσέας, προσπαθεί να ξεφύγει από τη ρουτίνα της καθημερινότητας παίζοντας videogames ώσπου ανακαλύπτει ένα καινοτόμο παιχνίδι εικονικής πραγματικότητας. Το avatar του ζει,παίζει και ερωτεύεται μέσα σε ένα εικονικό σύμπαν που μοιάζει ασφαλές,περιπετειώδες και φανταχτερό. Οι ήρωες του έργου βρίσκουν καταφύγιο σε έναν κόσμο όπου μπορούν να είναι όπως ακριβώς έχουν φανταστεί, όπου δεν κινδυνεύουν αφού μπορούν να είναι αλώβητοι, όπου ακόμα κι αν κινδυνεύσουν η λύση μοιάζει πολύ εύκολη: με το πάτημα ενός κουμπιού μπορούν να ξεκινήσουν πάλι από το μηδέν. Ένας κόσμος στον οποίο όλοι μπορούν να εισέλθουν. Χωρίς κριτήρια, ειδικές προδιαγραφές και εξετάσεις εισαγωγής.
Τι γίνεται όμως αφού μπεις σ αυτόν τον κόσμο και, κυρίως, πώς μπορείς να επιστρέψεις και να δημιουργήσεις την πραγματική σου ταυτότητα;
Ακολουθεί ενδεικτκό φωτογραφικό υλικό.
Μετάβαση στο Γυμνάσιο
Τη Δευτέρα 4 /5/ 2026 οι μαθητές της Στ΄ τάξης συνοδεία των εκπαιδευτικών του σχολείου επισκέφθηκαν το 9ο Γυμνάσιο Αχαρνών όπου ενημερώθηκαν από τη Διευθύντρια του σχολείου κα Καλογράνη Μαρία για το Πρόγραμμα Σπουδών του σχολείου και ξεναγήθηκαν στο νέο χώρο που θα συνεχίσουν τη φοίτησή τους από την νέα σχολική χρονιά.Στους μαθητές και στις μαθήτριες μας ευχόμαστε καλή πρόοδο,καλή σταδιοδρομία και πραγματοποίηση των ονείρων και επιθυμιών τους.






















