Επιτέλους τον Νοέμβρη είδαμε τα χρώματα του Φθινοπώρου. Αφόρμηση για την πρώτη συζήτηση αποτέλεσε το βίντεο με τίτλο ” Automne “. Χρησιμοποιώντας τη ρουτίνα σκέψης “Τίτλοι” παρουσιάστηκε στα παιδιά ο τίτλος του βίντεο “Φθινόπωρο” και ρωτήθηκαν τι πιστεύουν ότι θα δουν στην ταινία αυτή.
https://www.youtube.com/watch?v=ZoFjdmNLuCQ
Στην αυλή του σχολείου μας οι μικροί μας ερευνητές εντόπισαν και συνέλεξαν όλα τα στοιχεία που θεώρησαν σχετικά με την εποχή.
Έφεραν στο νηπιαγωγείο φρούτα του Φθινοπώρου.
Ήταν όμως όλα τα φρούτα που έφεραν φθινοπωρινά; Τα παιδιά έψαξαν και αποφάσισαν ότι κάποια από αυτά δεν ήταν. Όταν τα βρήκαμε όλα ακόμα και αυτά που δεν είχαμε στο καλάθι μας, τα δοκιμάσαμε και τέλος τα ζωγραφίσαμε προσπαθώντας να τα θυμηθούμε χωρίς να τα βλέπουμε.
Επισκεφτήκαμε τον Βοτανικό Κήπο Σταυρούπολης για να θαυμάσουμε την εποχή, να δούμε ότι δε χάνουν όλα τα δέντρα τα φύλλα τους και να συλλέξουμε καρπούς και φύλλα.
Δεν παραλείψαμε να περάσουμε για παιχνίδι από την παιδική χαρά που βρίσκεται δίπλα στον Βοτανικό κήπο!
Τα φυσικά υλικά που συλλέξαμε τα χρησιμοποιήσαμε για να παίξουμε στην τάξη μας παιχνίδια.
Παιχνίδι αρίθμησης – ταξινόμησης.
Παιχνίδι όπου τα παιδιά προγραμματίζουν ενέργειες (βελάκια) και τις συνδέουν με την κίνηση.
Είδαμε το Φθινόπωρο μέσα από τα μάτια του Ε. Θωμόπουλου και εντοπίσαμε τα χαρακτηριστικά της εποχής, αξιοποιώντας τη ρουτίνα σκέψης “Βλέπω-Σκέφτομαι-Αναρωτιέμαι”.