- “Τρώω ισορροπημένα- Ζω υγιεινά” με στόχους:
1) Να υιοθετήσουν τα παιδιά θετική στάση απέναντι στην ισορροπημένη μεσογειακή διατροφή.
2) Να αυξήσουν την κατανάλωση υγιεινών γευμάτων τόσο στο πρωινό όσο και στο μεσημεριανό του σχολείου και να μειώσουν την κατανάλωση συσκευασμένων τροφών. - “Γνωρίζω και διαχειρίζομαι τα συναισθήματά μου. Αποκτώ ενσυναίσθηση” με στόχο τα παιδιά 1)να αναγνωρίζουν τα συναισθήματα που νιώθουν, 2) να συνειδητοποιήσουν ότι μπορούν να αντιλαμβάνονται τα συναισθήματα των άλλων 3) να μπαίνουν στη θέση του άλλου και να νοιάζονται.
- “STE(A)M Μέσα από τον κύκλο του Νερού” με στόχο 1)Να αναγνωρίζουν το φαινόμενο της βροχής (κύκλος νερού) ως απαραίτητο για την ύπαρξη νερού πάνω στη γη. 2) Να πειραματιστούν με το φαινόμενο του κύκλου του νερού (ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ). 3)Να προβληματιστούν για τις επιπτώσεις που έχει στο περιβάλλον και τον άνθρωπο η έλλειψη του νερού.
- “Απορρίμματα: Τα χρήσιμα «άχρηστα” με γενικό σκοπό να γνωρίσουν τα παιδιά την ωφέλεια της επαναχρησιμοποίησης υλικών και επιμέρους στόχους: 1) Να διαχωρίζουν τα είδη των απορριμμάτων που παράγονται στην τάξη και να τα ταξινομούν με κριτήριο το υλικό που είναι κατασκευασμένα (ξύλο, χαρτί, πλαστικό κ.ά). 2) Να διαχωρίζουν τα χρήσιμα υλικά από τα άχρηστα και να υποστηρίζονται να κατασκευάσουν χρήσιμα πράγματα από άχρηστα με αποτέλεσμα να επαναπροσδιορίσουν τι είναι τα «άχρηστα».
