Εκδηλώσεις λήξης σχολικής χρονιάς με την Ομάδα Bagueterie – «Κίτρινη Βαλίτσα»

Με τον πιο όμορφο και κεφάτο τρόπο αποχαιρετήσαμε τη φετινή σχολική χρονιά στο νηπιαγωγείο μας, με μια ξεχωριστή μουσικοκινητική δράση από την Ομάδα Bagueterie, με τίτλο «Κίτρινη Βαλίτσα»!

Γέλια, μουσική, χορός, συνεργασία και παιχνίδι πλημμύρισαν την αυλή μας, σε μια μοναδική παράσταση όπου οι γονείς έγιναν ξανά παιδιά, πιάνοντας από το χέρι τα παιδιά τους και συμμετέχοντας όλοι μαζί σε ένα μαγικό ταξίδι με πρωταγωνιστές τη χαρά, τη μουσική και την παρέα!

Μια εμπειρία γεμάτη συναίσθημα, σύνδεση και ανεμελιά – όπως ακριβώς αρμόζει στο τέλος μιας γεμάτης και δημιουργικής χρονιάς!

🙏 Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Σύλλογο Γονέων, για την πολύτιμη υποστήριξη και τον πλούσιο μπουφέ που ετοίμασαν με τόση φροντίδα για μικρούς και μεγάλους.

💐 Ευχαριστούμε θερμά όλους τους γονείς του νηπιαγωγείου μας, για τη συνεργασία, την εμπιστοσύνη και την παρουσία τους όλη τη χρονιά, αλλά και για τη συμμετοχή τους σε αυτήν την τόσο ξεχωριστή γιορτή.

Με τη βαλίτσα μας γεμάτη αναμνήσεις, σας ευχόμαστε καλό καλοκαίρι! 🌞
1 2 4 5 6 7 8 9 10 11 12


Κατηγορίες: Εκδηλώσεις | Ετικέτες: , , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκδηλώσεις λήξης σχολικής χρονιάς με την Ομάδα Bagueterie – «Κίτρινη Βαλίτσα»

Τα νέα του eTwinning project “I am a global citizen” Φεβρουάριος 2025-Μάιος 2025

Τα παιδιά του Υποχρεωτικού Τμήματος 3, στα πλαίσια συμμετοχής τους στο eTwinning έργο “I am a global citizen” (“Είμαι ένας παγκόσμιος πολίτης”), κατά το χρονικό διάστημα Φεβρουαρίου 2025-Μαΐου 2025, συμμετείχαν σε πολλές δραστηριότητες που προάγουν την ενεργή πολιτειότητα, μέσα από τον εορτασμό παγκόσμιων ημερών, πήραν μέρος σε δράσεις που αφορούσαν τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης, έπαιξαν διαδικτυακά παιχνίδια αξιολόγησης των γνώσεων που αποκόμισαν, αξιολόγησαν τη συμμετοχή τους στο έργο, εξέφρασαν τις σκέψεις τους και έλαβαν τα πιστοποιητικά συμμετοχής τους.

11 Φεβρουαρίου: “Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου”

Safer Internet Day Poster

20 Φεβρουαρίου: “Παγκόσμια Ημέρα Κοινωνικής Δικαιοσύνης”

20th Kindergarten of Thessaloniki World Justice Day

1 Μαρτίου: “Παγκόσμια Ημέρα Θαλάσσιων Λιβαδιών”

World Sea Meadows Day Poster

20 Μαρτίου: “Παγκόσμια Ημέρα Ευτυχίας”

Happiness and Poetry Day

22 Μαρτίου: “Παγκόσμια Ημέρα Νερού”

20th Kindergarten of Thessaloniki World Water Day

12 Απριλίου: “Διεθνής Ημέρας Πτήσης του Ανθρώπου στο Διάστημα”

International Day of Human Space Flight 20th Kindergarten of Thessaloniki

29 Απριλίου: “Παγκόσμια Ημέρα Χορού”

9 Μαΐου: “Ημέρα eTwinning”

9 May eTwinnig Day

15 Μαΐου: “Παγκόσμια Ημέρα Οικογένειας”

20th Kinergarten of Thessaloniki Greece

20 Μαΐου: “Παγκόσμια Ημέρα Μέλισσας”

World Bee Day

Δράσεις που αφορούν τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης:

Ταΐστρες πουλιών: Στόχος 15 “Ζωή στη Στεριά”

bird feeders

Ανθοφύτευση: Στόχος 11 “Βιώσιμες πόλεις και κοινότητες”, Στόχος 13 “Δράση για το κλίμα”

flowers planting

Διαδικτυακά παιχνίδια αξιολόγησης γνώσεων:

20th Kinderarten of Thessaloniki

Συμμετοχή των παιδιών στην αξιολόγηση του προγράμματος:

20th Kindergarten of Thessaloniki Greece

Οι σκέψεις των παιδιών για το έργο:

Our thoughts

Τα πιστοποιητικά των παιδιών:

Childrens certificates

 

Κατηγορίες: 2024-2025, I am a global citizen, Προγράμματα eTwinning | Ετικέτες: , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τα νέα του eTwinning project “I am a global citizen” Φεβρουάριος 2025-Μάιος 2025

Συμμετοχή του Νηπιαγωγείου μας στον 4ο Πανελλήνιο Σχολικό Διαγωνισμό “Η θάλασσα που θέλω να έχω!”

Ο Πανελλήνιος Σχολικός Διαγωνισμός «Η θάλασσα που θέλω να έχω!» απευθύνεται σε μαθητές της Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στοχεύοντας στην ανάδειξη έργων με θέμα το θαλάσσιο περιβάλλον και την προστασία του. Με τη συμμετοχή στον διαγωνισμό δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές και τις σχολικές μονάδες να ενεργοποιηθούν περαιτέρω πάνω στο ζήτημα της θαλάσσιας ρύπανσης, να συμβάλλουν στην προστασία της και να βραβευτούν για τις προσπάθειές τους. Ο υπεύθυνος φορέας διοργάνωσης του διαγωνισμού είναι το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης.

Στόχοι του Διαγωνισμού αυτού είναι:
• Ευαισθητοποίηση/ αλλαγή στάσης ζωής
• Να γνωρίσουν οι μαθητές/τριες όλων των βαθμίδων το πρόβλημα της θαλάσσιας ρύπανσης από πλαστικό
• Να αναδείξουν το πρόβλημα
• Να προτείνουν λύσεις με ευφάνταστο και δημιουργικό τρόπο
• Να αποκτήσουν κριτική σκέψη
• Να συνεργαστούν
• Να αποκτήσουν ψηφιακές δεξιότητες

Το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει φέτος στο διαγωνισμό με 7 ομαδικές εικαστικές συνθέσεις όλων των τμημάτων. Καλή μας επιτυχία!

Τμήμα 1:

Tmhma 1

Τμήμα 2:

Tmhma 2

Τμήμα 3:

Tmhma 3

Τμήμα 4:

Tmhma 4

Ολοήμερο τμήμα 1:

Olohmero 1

Ολοήμερο τμήμα 2:

Olohmero 2

Ολοήμερο τμήμα 3:

Olohmero 3

Κατηγορίες: Δράσεις | Ετικέτες: , , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συμμετοχή του Νηπιαγωγείου μας στον 4ο Πανελλήνιο Σχολικό Διαγωνισμό “Η θάλασσα που θέλω να έχω!”

Εκπαιδευτική παρουσίαση με γονέα: “Γνωρίζουμε και προστατεύουμε την άγρια ζωή!”

Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Βήτο Βάιο, γονέα του νηπιαγωγείου μας, ο οποίος μας επισκέφτηκε με την ιδιότητα του φωτογράφου και του υπεύθυνου μέσων δικτύωσης της Οργάνωσης “Δράση για την Άγρια Ζωή“.

Η παρουσίαση περιλάμβανε γνωριμία με τα άγρια ζώα της Ελλάδας, πληροφορίες για τους κινδύνους που διατρέχουν και την προστασία τους, καθώς και συζήτηση για το τι πρέπει να κάνουμε αν βρούμε ένα τραυματισμένο ζώο.

CMrlZtu greieURZ oorJTgBr UFJUsEUr

Στο τέλος, πήραμε και βεβαιώσεις για τη συμμετοχή μας!

S3SWLI9T vwSj EEL

Κατηγορίες: Εκδηλώσεις | Ετικέτες: , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκπαιδευτική παρουσίαση με γονέα: “Γνωρίζουμε και προστατεύουμε την άγρια ζωή!”

Ολοκληρώνοντας το 4ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων-Φροντίζω το περιβάλλον

Ολοκληρώθηκε και το 4ο εργαστήριο δεξιοτήτων με τίτλο: ¨Η φίλη μας η θάλασσα”- Παιδική HELMEPA.

Μιλήσαμε για τη θάλασσα και ζωγραφίσαμε τι μας αρέσει να κάνουμε σ αυτήν. Μιλήσαμε για τους παράγοντες που ρυπαίνουν τη θάλασσα και παρακολουθήσαμε σχετικά βίντεο . Ζωγραφίσαμε βρώμικες και καθαρές θάλασσες.

IMG 20250520 141904 1 IMG 20250526 151633 1 IMG 20250520 141408 1 IMG 20250520 141805 1

Μας επισκέφτηκε η Φοίβη η χελώνα που υιοθετήσαμε συζητήσαμε πώς νιώθει σε μια βρώμικη θάλασσα και πώς μπορούμε να τη βοηθήσουμε

Ζωγραφίσαμε τα ναι και τα όχι μας για τη θάλασσα.

IMG 20250515 110526 IMG 20250526 151545 2 IMG 20250527 142232 1 20250512 095125 1 20250512 113239 1 20250515 122651 1 1748630871358 1748630871370 1748631496314 1748631496322

Πειραματιστήκαμε.

20250507 114659 20250507 115047 20250507 115426 1748631034852 1748631034871 1748631034879 IMG 20250520 094345 IMG 20250520 094809 IMG 20250520 094947 11748631034863

Συζητήσαμε τι μπορούμε να κάνουμε για να διατηρήσουμε τις θάλασσες και τις παραλίες καθαρές. Είδαμε σχετικά βίντεο . Παίξαμε παιχνίδια ανακύκλωσης.

IMG 20250523 122356 1

Φτιάξαμε δικές μας χελώνες και ομαδικές ζωγραφιές.

20250506 120204 20250513 122142 IMG 20250521 114443 1 IMG 20250521 114451 1 IMG 20250521 114456 IMG 20250521 134916

 

Κατηγορίες: 2024-2025, Εργαστήρια Δεξιοτήτων | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ολοκληρώνοντας το 4ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων-Φροντίζω το περιβάλλον

Σχέδιο δράσης – “Αξιοποιώντας την αυλή του νηπιαγωγείου μας”: Ολοκλήρωση και αξιολόγηση του σχεδίου δράσης

Με μεγάλη χαρά σας παρουσιάζουμε την ολοκλήρωση του σχεδίου δράσης για την αναβάθμιση της αυλής του νηπιαγωγείου μας! Το ταξίδι ξεκίνησε με στόχο να δημιουργήσουμε έναν πιο όμορφο, λειτουργικό και δημιουργικό υπαίθριο χώρο για τα παιδιά μας.

Πριν και Μετά:

prin meta

Τα παιδιά απόλαυσαν τις νέες γωνιές παιχνιδιού και τα υλικά που προστέθηκαν! Το παιχνίδι τους έγινε πιο πλούσιο, με περισσότερη φαντασία, συνεργασία και σωματική δραστηριότητα. Η αυλή μετατράπηκε σε έναν πραγματικό χώρο μάθησης μέσα από το παιχνίδι.

Με την ολοκλήρωση της φετινής δράσης ζητήσαμε από γονείς, εκπαιδευτικούς και παιδιά, να αποτιμήσουν την υλοποίησή της. Η δράση αποτιμήθηκε πολύ θετικά από τη μεγάλη πλειοψηφία όσων συμμετείχαν, με κοινή διαπίστωση τη βελτίωση και την αισθητική αναβάθμιση της αυλής.

Αξιολόγηση παιδιών:



Λήψη αρχείου

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών:



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

Αξιολόγηση γονέων:



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

Ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι συνέβαλαν με ιδέες, εργασία και υποστήριξη!

Κατηγορίες: Δράσεις | Ετικέτες: , , , , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σχέδιο δράσης – “Αξιοποιώντας την αυλή του νηπιαγωγείου μας”: Ολοκλήρωση και αξιολόγηση του σχεδίου δράσης

Σχέδιο δράσης – “Αξιοποιώντας την αυλή του νηπιαγωγείου μας”: Ολοκλήρωση των εργασιών αναδιαμόρφωσης της αυλής

Οι εργασίες καλλωπισμού και αισθητικής αναβάθμισης της αυλής,  όπως η περιποίηση του εξωτερικού παρτεριού στην είσοδο του νηπιαγωγείου (κλάδεμα θάμνων, τοποθέτηση φράχτη), η στερέωση των αναρριχώμενων φυτών και η κατασκευή της γωνιάς νερού, ολοκληρώθηκαν με τη σημαντική βοήθεια και υποστήριξη του Συλλόγου Γονέων.

49AVuVrG 1748285579214 B4kK6UPT ncMvq N4 W3 kj73l ergasies 2 ergasiesmeta 2

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους!!!

 

Κατηγορίες: Δράσεις | Ετικέτες: , , , , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σχέδιο δράσης – “Αξιοποιώντας την αυλή του νηπιαγωγείου μας”: Ολοκλήρωση των εργασιών αναδιαμόρφωσης της αυλής

Σχέδιο δράσης – “Αξιοποιώντας την αυλή του νηπιαγωγείου μας”: Δημιουργία επιδαπέδιων παιχνιδιών και πλακόστρωτου μονοπατιού

Με πολλή χαρά και δημιουργική διάθεση, ολοκληρώθηκε η κατασκευή των επιδαπέδιων παιχνιδιών και ενός πλακόστρωτου μονοπατιού!

Στόχος μας ήταν να κάνουμε την αυλή μας ακόμη πιο ευχάριστη, φιλόξενη και παιδαγωγικά αξιοποιήσιμη, δίνοντας στα παιδιά ευκαιρίες για μάθηση μέσα από το παιχνίδι.

Τα επιδαπέδια παιχνίδια που δημιουργήθηκαν είναι:

Η Κάμπια της Αλφαβήτας – Μια πολύχρωμη κάμπια, με κάθε «σωματικό της κρίκο» να αντιστοιχεί σε ένα γράμμα της ελληνικής αλφαβήτας. Μέσα από το παιχνίδι, τα παιδιά εξοικειώνονται με τα γράμματα και ενισχύουν τη φωνολογική τους επίγνωση.

Το Λουλούδι-Κουτσό με Αριθμούς – Ένα χαρούμενο λουλούδι που μετατράπηκε σε κουτσό, με τα πέταλά του να περιλαμβάνουν αριθμούς από το 1 έως το 10. Τα παιδιά παίζουν, γυμνάζονται και εξασκούνται στους αριθμούς και την αρίθμηση με διασκεδαστικό τρόπο!

Παράλληλα, κατασκευάστηκε ένα πλακόστρωτο μονοπάτι με πλάκες πεζοδρομίου με στόχο τη διαπλάτυνση της διαδρομής που κάνουν κάθε πρωί τα παιδιά του νηπιαγωγείου. Το μονοπάτι διακοσμήθηκε με χρωματιστές πατούσες για να είναι ελκυστικό και ενδιαφέρον για τα μικρά παιδιά.

Με τη δράση αυτή βελτιώθηκε σημαντικά η αισθητική και η λειτουργικότητα του αύλειου χώρου.

Ένα μεγάλο μπράβο σε  όλους όσους βοήθησαν και συμμετείχαν! Συνεχίζουμε με χαμόγελο και έμπνευση να κάνουμε το σχολείο μας έναν τόπο χαράς, παιχνιδιού και μάθησης!

Κατηγορίες: Δράσεις | Ετικέτες: , , , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σχέδιο δράσης – “Αξιοποιώντας την αυλή του νηπιαγωγείου μας”: Δημιουργία επιδαπέδιων παιχνιδιών και πλακόστρωτου μονοπατιού

Healthy vs Unhealthy food

Αγαπημένο και πολύ χρήσιμο θέμα η διατροφή. Με τα παιδιά μαθαίνουμε κατηγορίες τροφίμων και στη συνέχεια τ’ αναγνωρίζουμε ως υγιεινά ή ανθυγιεινά. Συζητάμε για το πως μπορούμε να έχουμε τις πιο νόστιμες και υγιεινές επιλογές στο σχολείο και τέλος κάνουμε ομαδική εργασία/κολάζ στην τάξη για να μας υπενθυμίζει πόσο σημαντικές είναι οι επιλογές μας για την ανάπτυξή μας!

20250403 105708

20250403 103523

20250403 103702

Κατηγορίες: 2024-2025 | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Healthy vs Unhealthy food

Σχέδιο δράσης – “Αξιοποιώντας την αυλή του νηπιαγωγείου μας”: Γράμμα-πρόσκληση στο Δήμαρχο Θεσσαλονίκης

Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης για την αναδιαμόρφωση και αξιοποίηση της αυλής του νηπιαγωγείου, τα παιδιά του νηπιαγωγείου έγιναν ενεργοί πολίτες και έγραψαν ένα γράμμα-πρόσκληση στο Δήμαρχο, όπου του κοινοποιούν τα αιτήματά τους σχετικά με την αυλή και τον προσκαλούν στο νηπιαγωγείο.

ojA7HgjyΟι εκπαιδευτικοί της Ομάδας Δράσης του σχεδίου επισκέφτηκαν το Δήμαρχο στο γραφείο του και του επιδώσανε το γράμμα των παιδιών. Ο Δήμαρχος  Θεσσαλονίκης, κ. Στέλιος Αγγελούδης, υποδέχτηκε με εγκαρδιότητα τις εκπαιδευτικούς, διάβασε με μεγάλο ενθουσιασμό το γράμμα των παιδιών και υποσχέθηκε ότι θα επισκεφτεί το νηπιαγωγείο ο Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Α/θμιας Εκπαίδευσης για να ενημερωθεί και να εξετάσει τα αιτήματα των παιδιών. Τέλος, ο Δήμαρχος αποδέχτηκε την πρόσκληση των παιδιών και τον περιμένουμε με χαρά στο νηπιαγωγείο μας!

Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε το γράμμα των παιδιών:

Αγαπημένε μας κ. Δήμαρχε!

Εμείς τα παιδιά του 20ου Νηπιαγωγείου Θεσσαλονίκης είμαστε 4 τμήματα, δηλαδή πολλά-πολλά παιδιά, 100 χιλιάδες!

Σας παρακαλούμε κ. Δήμαρχε να μας κάνετε δώρο: παγκάκια και τραπέζια -ξύλινα παρακαλώ- για να καθόμαστε και να τρώμε έξω το φαγητό μας. Επίσης θέλουμε: κούνιες-τραμπάλες-τσουλήθρα-σκουλήκι (όχι αληθινό)-λαβύρινθο χωρίς τον Μινώταυρο και μία αμμοδόχο που να κλείνει για να μη μπαίνουν τα γατάκια.

Ελάτε στο νηπιαγωγείο μας το όμορφο για να παίξουμε και να δείτε πόσο ωραία είναι η αυλή μας.

Θα χαρούμε πολύ!!!

Φιλάκια πολλά!!!

Bye bye…

Κατηγορίες: Δράσεις | Ετικέτες: , , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σχέδιο δράσης – “Αξιοποιώντας την αυλή του νηπιαγωγείου μας”: Γράμμα-πρόσκληση στο Δήμαρχο Θεσσαλονίκης