Ολοκληρώνοντας μία σειρά από πολλές και ποικίλες δραστηριότητες, τα παιδιά δημιούργησαν ομαδικά αφίσες με θέμα “Το Παιδικό Βιβλίο”.
Ο κύκλος των δραστηριοτήτων για τη Φιλαναγνωσία κλείνει με τη δημιουργία ιστοριών εξ ολοκλήρου από τα παιδιά κάθε ομάδας, με θέμα που επέλεξαν τα ίδια, με τίτλο που αποφάσισαν από κοινού και φυσικά με δική τους εικονογράφηση! Κατόπιν, αποφασίστηκε να δεθούν σε βιβλία σπιράλ και να τα δανείζονται τα παιδιά για να παρουσιάσουν τις δικές τους ιστορίες και στους γονείς τους στο σπίτι.
Τέλος, συμπληρώθηκαν από τα παιδιά τα φύλλα αξιολόγησης και αυτοαξιολόγησης του Σχεδίου Δράσης για τη Φιλαναγνωσία.
Tα Portfolio με τις εργασίες των παιδιών στα πλαίσια της Φιλαναγνωσίας, είναι έτοιμα! Τα παιδιά διακόσμησαν και το εξώφυλλο με όσα τους έκαναν εντύπωση σε αυτό το ταξίδι στον κόσμο των βιβλίων.
Τέλος, παραλάβαμε από τις εκδόσεις “Μεταίχμιο” το Αναμνηστικό Συμμετοχής στον 5ο Μαραθώνιο Ανάγνωσης και τον Έπαινο για τα παιδιά που συμμετείχαν ενεργά, στο πρόγραμμα της Φιλαναγνωσίας, με κέφι και πολλές δημιουργίες!
Κατηγορίες:Δράσεις|Ετικέτες:Σχέδια δράσης, Φιλαναγνωσία|Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δημιουργίες στα πλαίσια της Φιλαναγνωσίας και Αξιολόγηση του Σχεδίου Δράσης.
Διαβάσαμε το αγγλικό παιδικό βιβλίο ‘From Head to Toe’.
Έμαθαν το βασικό λεξιλόγιο του βιβλίου ( ζώα και μέρη του σώματος) και μιμήθηκαν τις κινήσεις των ζώων απαντώντας στην ερώτηση ‘Can you do it?’ λέγοντας ‘ I can do it’.
Ύστερα γίναμε animal detectives και τα παιδιά χώρισαν όλα τα ζώα που συναντήσαμε στο βιβλίο σε wild and tame animals.
Κάναμε ομαδικές εργασίες για επανάληψη και εμπέδωση του λεξιλογίου και τα παιδιά έφτιαξαν το δικό τους minibook.
Τέλος, χορέψαμε και τραγουδήσαμε το τραγούδι ‘Head, Shoulders, Knees and Toes’.
Το Φεβρουάριο οι μαθητές λαμβάνουν το πρώτο μήνυμα του εξαφανισμένου Χουρχούρη, όπου πληροφορούνται την περιπέτεια που έζησε λόγω των ακραίων καιρικών φαινομένων που προκαλεί η κλιματική αλλαγή.
Κάθε ομάδα νηπιαγωγείου παίρνει ένα όνομα, φτιάχνει το σήμα της και υπογράφει το συμβόλαιο.
Ο Χουρχούρης ζητά από τα παιδιά να τον βοηθήσουν να μάθει περισσότερα για το φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής, και μέσα από τις αποστολές που αναθέτει σε κάθε ομάδα, τα παιδιά γίνονται μικροί ερευνητές και διερευνούν το φαινόμενο σε όλες τις πτυχές του.
1. Το πρώτο μήνυμα του δράκου Χουρχούρη:
Τα παιδιά πληροφορούνται μέσω ενός έκτακτου δελτίου ειδήσεων ότι ο Δράκος Χουρχούρης βρέθηκε στη Δρακοχώρα, αποκλεισμένος μετά τις ακραίες καιρικές συνθήκες που έζησε η περιοχή :
Στη συνέχεια, λαμβάνουν το πρώτο μήνυμα του Χουρχούρη:
Οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί αξιολόγησαν την πορεία του έργου, κατένειμαν αρμοδιότητες και αποφάσισαν από κοινού τις δραστηριότητες του Φεβρουαρίου.
3. Οι 5 ομάδες διάσωσης της Δρακοχώρας:
Ο δράκος Χουρχούρης ζητάει από κάθε ομάδα νηπιαγωγείου να βρει ένα όνομα, να φτιάξει το σήμα της και να υπογράψει το συμβόλαιο συνεργασίας μεταξύ των μαθητών όλων των νηπιαγωγείων.
Τα παιδιά του 20ου Νηπιαγωγείου Θεσσαλονίκης προτείνουν διάφορα ονόματα και επιλέγουν μέσω ψηφοφορίας το όνομα “Χουρχουροομάδα Θεσσαλονίκης”, φτιάχνουν το σήμα τους, υπογράφουν το συμβόλαιο και βρίσκουν κι ένα σύνθημα.
Τα συνεργαζόμενα σχολεία μέσω αποστολών που τους αναθέτει ο Χουρχούρης, διερευνούν τις διάφορες υποθεματικές του φαινομένου της κλιματικής αλλαγής και ετοιμάζουν διαδραστικές παρουσιάσεις για τις υπόλοιπες ομάδες.
2ο Νηπιαγωγείο Κυμίνων
Καιρός-Κλίμα
9ο Νηπιαγωγείο Καλαμαριάς
Τι είναι η κλιματική αλλαγή
6o Νηπιαγωγείο Πολίχνης
Υπερθέρμανση του πλανήτη και φαινόμενο του θερμοκηπίου
5ο Νηπιαγωγείο Ελευθερίου-Κορδελιού
Αιτίες που δημιουργούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου
20ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης
Τι επιπτώσεις προκαλεί η υπερθέρμανση του πλανήτη
5. Η αποστολή του Χουρχούρη στο 20ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης:
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, προσκαλέσαμε στο νηπιαγωγείο μας την εκπαιδευτικό και συγγραφέα Άννα Μπαντή, η οποία παρουσίασε στα παιδιά το παραμύθι της “Σιέλος, ένας μικρός γαλαζόδρακος ανάμεσα στους κόκκινους”.
Η παρουσίαση περιέλαμβανε προφορική παραμυθοαφήγηση με διάδραση του παραμυθιού “Σιέλος, ένας μικρός γαλαζόδρακος ανάμεσα στους κόκκινους”, το οποίο αγγίζει το θέμα της διαφορετικότητας- ποικιλομορφίας, καθώς και την εκπλήρωση του ξεχωριστού σκοπού μέσα από την ανακάλυψη των κλίσεων και των ιδιαίτερων ταλέντων του κάθε πλάσματος.
Με την ολοκλήρωση της αφήγησης, ακολούθησε για τους μικρούς μαθητές το εκπαιδευτικό εργαστήρι “Κάθε πλάσμα είναι μοναδικό”, ώστε κάθε παιδί να αναγνωρίσει τη μοναδικότητά του.
Ευχαριστούμε πολύ την κ. Μπαντή για την επίσκεψή της, καθώς επίσης και για την ευγενική προσφορά δύο αντιτύπων του βιβλίου της στο νηπιαγωγείο!
Κάθε χρόνο γιορτάζεται στις 2 Απριλίου η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, η οποία καθιερώθηκε το 1966, ημέρα γενεθλίων του γνωστού Δανού παραμυθά Χανς Κρίστιαν Άντερσεν. Τιμώντας την ημέρα και συζητώντας για αυτήν, με σκοπό τα βιβλία να εμπνέουν πάντα στα παιδιά την αγάπη για το διάβασμα, κάναμε σελιδοδείκτες και ομαδικές αφίσες, μιλήσαμε και ζωγραφίσαμε τα Δικαιώματα του μικρού αναγνώστη και, τέλος, εικονογραφήσαμε ποιηματάκια που διαβάσαμε!!!
Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης “Ανάπτυξη και αναδιαμόρφωση του σχολικού ιστολογίου”, την Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024 παρουσιάστηκε στους γονείς του νηπιαγωγείου μας το ανανεωμένο σχολικό μας ιστολόγιο. Παράλληλα, μέσα από την πλοήγηση στο ιστολόγιο, έγινε διάχυση καλών πρακτικών του νηπιαγωγείου.
Σχέδιο δράσης “Αναδιαμόρφωση και ανάπτυξη του σχολικού ιστολογίου”: Αναγκαιότητα, στόχοι, ενέργειες σχεδιασμού, αποτελέσματα αρχικού ερωτηματολογίου (Παπατζιάμου Αναστασία, Διευθύντρια, Διαχειρίστρια ιστολογίου, Μέλος του Σχεδίου Δράσης)
Παρουσίαση του ιστολογίου του νηπιαγωγείου (δομή, μενού πλοήγησης, κατηγορίες, ετικέτες και μικροεφαρμογές) (Γεωργιάδου Φανή, ΠΕ60, Συντονίστρια του Σχεδίου Δράσης)
Διάφορες εκδηλώσεις του νηπιαγωγείου (Πέρου Νίκη, ΠΕ60)
2ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων με θέμα «Μικροί ντετέκτιβ για σώμα γερό και μυαλό δυνατό» (Βλάχου Εμμανουέλα, ΠΕ60)
Δράσεις φιλαναγνωσίας στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης «Το βιβλίο που αγαπώ είναι ο δικός μου θησαυρός» (Σμυρνιού Βασιλική, ΠΕ60)
Το πρόγραμμα θετικών συμπεριφορών ProW στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης «Στο σχολείο μας κανείς δεν περισσεύει!» (Μπαλτζίδου Ζωή, ΠΕ60)
Αγγλικά στο νηπιαγωγείο (Κατσιάνη Ελισάβετ, ΠΕ06)
Ευχαριστούμε πολύ όλους τους γονείς που συμμετείχαν για το ενεργό ενδιαφέρον τους, τη θετική τους διάθεση, καθώς και για την ανατροφοδότηση που μας έδωσαν!
Κατηγορίες:Δράσεις, Εκδηλώσεις|Ετικέτες:Γονείς, Σχέδιο δράσης, Σχολικό ιστολόγιο|Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παιδαγωγική συνάντηση γονέων με θέμα: “Παρουσίαση του σχολικού ιστολογίου και διάχυση καλών πρακτικών και δράσεων”
Αφού μιλήσαμε εκτενώς για την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου και τα παιδιά γνώρισαν το σχετικό εποπτικό υλικό, που συγκεντρώθηκε με τη συμβολή και των γονιών του νηπιαγωγείου, δημιουργήσαμε την Γωνιά Παραδοσιακών Αντικειμένων.
Επίσης, τα παιδιά εκφράστηκαν μέσα από τη ζωγραφική και απέδωσαν στα έργα τους, τους ήρωες της Επανάστασης του 1821.
Τιμήσαμε την Επανάσταση του 1821 τοποθετώντας τα πιάτα με τα τσαρούχια ώστε να σχηματίζεται το αντίστοιχο έτος, αλλά και με ομαδικό κολλάζ.
Τα παιδιά χωμάτισαν τα ρούχα του τσολιά και διακόσμησαν το γιλέκο του και την παραδοσιακή ποδιά της ελληνοπούλας, με μοτίβα.
Και φυσικά, αφού μιλήσαμε και για την θρησκευτική γιορτή του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, τα παιδιά έφτιαξαν κάρτες και χρωμάτισαν με ιδιαίτερη προσοχή και υπομονή το βιτρό με την εικόνα του Ευαγγελισμού.
Τέλος, αφού ετοιμάσαμε τις προσκλήσεις για τους γονείς, φορέσαμε τις παραδοσιακές φορεσιές και υποδεχτήκαμε γονείς και συγγενείς στο σχολείο για να γιορτάσουμε όλοι μαζί τη διπλή γιορτή της 25ης Μαρτίου, με ποιήματα και τραγούδια!
Κατηγορίες:Ανακοινώσεις|Ετικέτες:Ανακοινώσεις, Εγγραφές|Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παράταση εγγραφών στα Νηπιαγωγεία και στα Δημοτικά Σχολεία της χώρας για το σχολικό έτος 2024-2025
Με αφορμή την Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού, ακούσαμε το παραμύθι “Τα μπαλόνια της φιλίας”, συζητήσαμε για τις επιπτώσεις οποιασδήποτε μορφής βίας και κατόπιν τα παιδιά εκφράστηκαν σχετικά με το θέμα αυτό, ομαδικά και ατομικά.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή