Οι μαθητές της Β΄   και Γ΄  τάξης  πραγματοποιήσαν εκπαιδευτική επίσκεψη στην Άνω Γατζέα στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ελιά και λάδι» στο Μουσείο Ελιάς