Το Θείο φως της Ανάστασης να λάμψει στη ζωές μας, να σηκωθούμε όρθιοι, σ ένα κόσμο ανθρώπινο, ειρηνικό, σ΄ ένα κόσμο δημιουργικό και ευτυχισμένο. Είθε η φετινή Λαμπρή να αποτελέσει ένα μήνυμα αναγέννησης, ελπίδας, για τον τόπο μας.

Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα σε όλους.