Στις 14 Μαΐου 2026, οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν στις Δράσεις ΑθλοΠΑΙΔΕΙΑΣ “ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ Δ’ ΑΘΗΝΑΣ”.
Η μεγάλη αυτή εκδήλωση Φυσικής Αγωγής φιλοξενήθηκε στο όμορφο περιβάλλον του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ).
Τα παιδιά μας συμμετείχαν με ενθουσιασμό στα αγωνίσματα του πινγκ πονγκ και του μπόουλινγκ, συνδυάζοντας άψογα τη μάθηση, την ευγενή άμιλλα και τη διασκέδαση! 🎳✨
Μπράβο στους μαθητές μας για την παρουσία και το αθλητικό τους πνεύμα!

