Με περηφάνια ανακοινώνουμε ότι στις 12 Μαρτίου 2026, πέντε μαθητές της Στ΄ τάξης συμμετείχαν στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Φυσικής “Αριστοτέλης” και βραβεύτηκαν όλοι για την επίδοσή τους!👏✨
Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές μας για την προσπάθεια και την επιτυχία τους! 🎉🎓
