European Radio Logo

Υλοποίηση Δράσης με αφορμή την 3η Δεκεμβρίου, παγκόσμια ήμερα ατόμων με αναπηρία

Με αφορμή την 3η Δεκεμβρίου,παγκόσμια ήμερα ατόμων με αναπηρία, το Εργαστηριακό Κέντρο Ηγουμενίτσας σε συνεργασία με το ΚΔΑΠ ΜεΑ Εν Δράσει – Ηγουμενίτσα πραγματοποίησε δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της εκπαιδευτικής κοινότητας άλλα και ευρύτερα της κοινωνίας σχετικά με την προάσπιση των δικαιωμάτων των ατόμων με αναπηρία. Όλοι μαζί ενώσαμε τις φωνές μας θέλοντας να στείλουμε ένα μήνυμα ενότητας,αλληλεγγύης και αλληλοσεβασμού.
Όλοι μαζί εμείς θα φτιάξουμε, ένα κόσμο απ’ αγάπη και ελπίδα με χρώματα ουράνια, θα βάψουμε τη ζωή μας, ν’ αλλάξει σελίδα.

Υλοποίηση της δράσης: Τομέας: Υγείας -Πρόνοιας και Ευεξίας του Ε.Κ. Ηγουμενίτσας

393181763 6376399749132502 3813393443844188585 nεικόνα Viber 2023 12 01 12 26 35 017401443352 6376400149132462 8430818276191478909 n 405323300 663080212652156 8917063798525434759 n407272852 6376400609132416 1140592453712559839 n407326061 6376400349132442 6342191511563969786 n405444392 663080142652163 1965941073364353088 n408128425 663081129318731 3389829004556352161 n

εικόνα Viber 2023 12 01 12 26 30 244

Νέος εξοπλισμός στα εργαστήρια του 1ου Ε.Κ. Ηγουμενίτσας

Τα εργαστήρια του 1ου Ε.Κ. Ηγουμενίτσας εξοπλίστηκαν κατά το προηγούμενο και το τρέχον σχολικό έτος με νέο εξοπλισμό.

 

Παρουσίαση έργου “Αυτόνομης Φωτοβολταϊκής Μονάδας 3kW για τον φωτισμό των Εργαστηρίων Ηλεκτρολογίας”

Η σημερινή εποχή χαρακτηρίζεται από αυξημένα κόστη ενέργειας και οικολογική ευαισθησία στα θέματα μόλυνσης του περιβάλλοντος, ιδιαίτερα από την διαδικασία παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας.

Η ηλιακή ενέργεια αντίθετα, όντας μια “καθαρή μορφή” ενέργειας έχει πολλαπλά οφέλη ενώ μπορεί σχετικά εύκολα να μετασχηματιστεί σε ηλεκτρική ενέργεια.

Σκοπός της δράσης είναι η εγκατάσταση και λειτουργία μιας Φ/Β μονάδας η οποία θα παρέχει ηλεκτρικό ρεύμα σε ορισμένους χώρους του Ε.Κ. Ηγουμενίτσας.

Περιγραφή των Δράσεων για την υλοποίηση του έργου:

Κατά τον μήνα Ιανουάριο  εργαστήκαμε  για την υλοποίηση του σχεδίου υποδράσης 1 σύμφωνα με την ιδέα και τις οδηγίες του υπεύθυνου καθηγητή  στα πλαίσια του μαθήματος Εσωτερικές Ηλεκτρικές Εγκαταστάσεις και στο κεφάλαιο παραγωγή και εγκατάσταση  ηλεκτρικής ενέργειας από ήπιες μορφές.

Μέσα στα πλαίσια του μαθήματος και επισημαίνοντας επιπλέον το υπάρχον ενεργειακό πρόβλημα αλλά και την ανάγκη προστασίας του περιβάλλοντος συζητήσαμε με τους μαθητές για τους τρόπους παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ήπιες μορφές και εστιάσαμε στην παραγωγή ενέργειας από τον ήλιο.

Από κάθε μαθητή ζητήθηκε να παρουσιάσει την ιδέα μιας κατασκευής και τους λόγους επιλογής. σε ατομικό φύλλο για συζήτηση. Από πολλούς μαθητές διατυπώθηκε  η ιδέα  κατασκευής φωτοβολταϊκής εγκατάστασης στη σκεπή του σχολείου για την κάλυψη των αναγκών φωτισμού των εργαστηρίων του σχολείου.

Μετά από συμφωνία για την ιδέα της συγκεκριμένης   κατασκευής και λαμβάνοντας υπόψη τα φωτιστικά σώματα των χώρων, έγιναν οι σχετικές μετρήσεις και υπολογισμοί κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας ώστε αυτή  να καλυφθεί από φωτοβολταϊκές γεννήτριες.

Στη συνέχεια ζητήθηκε από τους  μαθητές  η σχεδίαση του έργου σε ατομικό επίπεδο και μετά από συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων καταλήξαμε στο συγκεκριμένο ηλεκτρολογικό σχέδιο, όπως φαίνεται παρακάτω.

Μετα την ιδέα της κατασκευής χωριστήκαμε σε ομάδες των  4 ατόμων με σκοπό την καταγραφή των απαιτούμενων υλικών και εξαρτημάτων για την υλοποίηση του έργου υπο την καθοδήγηση του υπεύθυνου καθηγητή.

1. Ομάδα: αναζήτηση και αγορά βάσεων στήριξης ( αριθμός βάσεων και μήκος των ράβδων
στήριξης) των φωτοβ/κων πάνελ στην κεραμοσκεπή.
( Θέση ανατολική – τοπική αγορά κατά προτεραιότητα)
2. Ομάδα: Υπολογισμός της ισχύος και του αριθμού των φωτοβ/κών πάνελ σύμφωνα με τις
απαιτήσεις του έργου (αριθμός πάνελ και ισχύς)
(αναζήτηση φωτοβ/κών πάνελ στην τοπική αγορά)
3. Ομάδα: : αναζήτηση , επιλογή και αγορά συσσωρευτών για την αποθήκευση της ηλεκτρικής
ενέργειας. Μέσω του διαδικτύου απευθυνθήκαμε σε μια εταιρεία από την οποία και μας έγινε
μια πολύ καλή προσφορά δύο συσσωρευτών 12V/ 180Ah).
4. ομάδα: : αναζήτηση – αγορά αντιστροφέα τάσης (Inverter) ισχύος 3,5 KW απο συνεχές ρεύμα
σε εναλλασσόμενο 230V/50Hz.

Τελευταία εβδομάδα του Απριλίου συνεχίσαμε και τελειώσαμε την κατασκευή του έργου.

Συναρμολογήσαμε τον  πίνακα διανομής με τις απαραίτητες διατάξεις λειτουργίας και προστασίας,(ασφάλειες, διακόπτες, ενδεικτικά λαμπάκια  όπως φαίνεται στο παρακάτω ηλεκτ.πίνακα φωτισμού 3 γραμμών )  και την σύνδεση των συσσωρευτών.

Στη συνέχεια έγινε η εκτροπή των γραμμών φωτισμού των δύο Εργαστηρίων στον πίνακα διανομής της φωτοβολταϊκής μόνάδας και η σύνδεση πρίζας σούκο κάτω απο τον πίνακα  για σύνδεση  προβολής φορητών συσκευών  lap top-projectors κ.λ.π

Τέλος έγιναν οι απαραίτητοι έλεγχοι, μετρήσεις και δοκιμές στον πίνακα φωτισμού  για την παρακολούθηση και συμπεριφορά του συστήματος.

Μετά την ολοκλήρωση της εγκατάστασασης έγιναν οι τελευταίοι έλεγχοι των ηλεκτρολογικών συνδέσεων, και στη συνέχεια η σύνδεση της παροχής του αντιστροφέα (inverter) απο τις φωτοβολταϊκές γεννήτριες.

Στην Υποδράση 5 πραγματοποιήθηκαν τα εξής:

Αρχικά, απομονώσαμε την παροχή ηλεκτρικής ενέργειας απο την Δ.Ε.Η και συνδέσαμε την νεα παροχή απο τα φωτοβολταϊκά.

Στη συνέχεια ανοίξαμε σταδιακά τον φωτισμό των εργαστηρίων και παρακολουθήσαμε  την συμπεριφορά της εγκατάστασης απο τα όργανα ελέγχου δοκιμάζοντας τις αντοχές του ηλεκτρικού συστήματος  κυρίως την εκφόρτιση και φόρτιση των μπαταριών.

Η χαρά των μαθητών ήταν έκδηλη   όταν μπήκε σε λειτουργία το σύστημα,  άναψε η οθόνη του αντιαστροφέα (inverter) και ξεκίνησε η μετατροπή της ηλιακής ενέργειας σε ηλεκτρική.Ο φωτισμός των δύο εργαστηριών  ηλεκτροδοτείται πλέον από τη δική μας αυτόνομη φωτοβολταϊκή μονάδα.

Με την αρωγή  του προγράμματος ΝΟΗΣΙΣ και τη βοήθεια της  ηλιακής ενέργειας έγινε το όνειρό μας πραγματικότητα.

Την πρώτη  εβδομάδα του Μαίου παρακολουθούσαμε και καταγράφαμε τις μετρήσεις ενέργειας από τις ηλιακές γεννήτριες και την συμπεριφορά φόρτισης των μπαταριών σε σχέση με την  κατανάλωσης ενέργειας σε φωτισμό.

Στα Θετικά της μονάδας  μπορούμε να λάβουμε  υπόψη  οτι ο φωτισμός επαρκεί  για τις πρωϊνές ώρες,  κατά τις οποίες λειτουργούν τα εργαστήρια, με ταυτόχρονη  φόρτιση των μπαταριών από ηλιακή ενέργεια, έτσι ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες  φωτισμού  των σχολικών εργαστηρίων και στην περίπτωση συννεφιάς.

Επίσης στα θετικά της μονάδας συγκαταλέγεται και η δυνατότητα,όπως έχουμε σημειώσει, επέκτασης  της τόσο σε φωτοβολταικές γεννήτριες όσο και σε μπαταρίες.

Μετά απο σχετικές μετρήσεις και υπολογισμούς με όλους τους λαμπτήρες αναμμένους, χωρίς την βοήθεια των  ηλεκτρικών γεννητριών  οι δύο  μπαταρίες  άντεξαν για 3,5 ώρες λειτουργίας.

Αντιθέτως με την βοήθεια των φωτοβολταϊκών  ο ρυθμός φόρτισης των μπαταριών  ηταν πιο γρήγορος απο τον ρυθμό εκφόρτισης πράγμα  πολύ αποτελεσματικό για την αντοχή του συστήματος.

εικόνα Viber 2023 03 19 22 04 38 566 εικόνα Viber 2023 04 02 21 27 47 007 εικόνα Viber 2023 04 02 21 27 47 172 εικόνα Viber 2023 04 02 21 27 47 372 εικόνα Viber 2023 04 02 21 29 01 201 εικόνα Viber 2023 04 02 21 29 01 412 εικόνα Viber 2023 04 02 21 29 01 583 εικόνα Viber 2023 04 02 21 29 03 048 εικόνα Viber 2023 04 02 21 29 03 575 εικόνα Viber 2023 04 02 21 30 04 290 εικόνα Viber 2023 04 02 21 30 04 496

 

Εκδήλωση – Παρουσίαση του έργου “Αυτόνομης Φωτοβολταϊκής Μονάδας 3kW για τον φωτισμό των Εργαστηρίων Ηλεκτρολογίας”

Ακολουθούν αποσπάσματα βίντεο από την Εκδήλωση – Παρουσίαση του έργου “Αυτόνομης Φωτοβολταϊκής Μονάδας 3kW για τον φωτισμό των Εργαστηρίων Ηλεκτρολογίας”, με υπεύθυνο καθηγητή τον κ. Φώτη Σπυρίδη.

 

 

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ-ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ, ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ-ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΕΥΕΞΙΑΣ

ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 8 ΜΑΪΟΥ ΣΤΟ 1ο ΕΠΑΛ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ-ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ,ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ-ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΕΥΕΞΙΑΣ. ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ , Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ Κος ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΩΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Κος ΜΑΡΙΟΣ ΚΑΤΣΗΣ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ, ΠΛΗΘΟΣ ΠΑΡΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΜΕ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ. ΤΕΤΟΙΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ, ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ ΚΑΡΑΜΠΕΛΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΑΝΤΩΝΙΑΔΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ!
ΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ ΠΟΥ ΥΠΗΡΞΑΝ ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΟΙ ΕΙΝΑΙ:
Η ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΤΣΑΜΠΟΥΚΟΓΛΟΥ: SYLVIA & COLLECTION ΓΙΑΤΑ ΝΥΦΙΚΑ
ΤΑ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΑ: VALENTINO, ΓΛΥΚΕΙΕΣ ΑΛΧΗΜΙΕΣ, ΠΑΥΛΟΣ
ΤΟ ΑΝΘΟΠΩΛΕΙΟ: ΖΕΡΜΠΕΡΑ.
TA ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ: ΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΞΕΝΟΣ, LIDL.
TA AΡΤΟΠΟΙΕΙΑ: ΓΚΟΓΚΟΣ, ΣΤΟΛΗ, ΠΑΝΤΑΖΗΣ.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ-ΒΙΝΤΕΟ : ΝΙΚΟΣ ΚΥΡΓΙΡΙΔΗΣ.
ΕΜΠΟΡΙΟ ΧΑΡΤΙΚΩΝ: ΕCO-EPIRUS CENTER.
ΤΟ ΤΥΠΟΓΡΑΦΕΙΟ: CANTREL.
ΤΟ ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΠΑΛΑΙΟ ΛΙΜΑΝΙ.
ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ ΠΡΑΣΙΑ.
Η ΨΗΣΤΑΡΙΑ SEAS
Η ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΤΑΤΙΑΝΑΣ ΣΤΟΙΤΣΕΒΑ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ – ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΚΑΡΑΜΠΕΛΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΑΝΤΩΝΙΑΔΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ, ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΣΥΓΧΑΡΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥΣ, ΤΟ ΜΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ – ΕΠΙΔΕΙΞΗ, ΤΗΝ ΣΥΝΑΔΕΡΦΟ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΩΤΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ Κα ΚΩΝΣΤΑΝΤΩ ΜΑΝΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΕΠΑΛ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΡΜΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΟΡΗΓΟΥΣ ΜΑΣ!
ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΗΣΑΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΑΣ!
346305814 167946769568492 8153444493712188726 n 346789237 209284715225778 5207048121930267768 n 346809259 1769363773466168 6942359475289732555 n 346810451 510007841213005 8093336631747582575 n 346855075 194189246874939 2506071090995314288 n 346867977 554539853515696 1765543253464783437 n 346868991 1312115909655424 6989978531874010142 n 346876230 262365662971445 7007730423869218359 n 346879688 548964524107146 8194485776929560051 n 346884589 633116298297066 5236692437026738946 n 346967840 616981083438029 3998061171175387375 n 347000409 636404057967836 6429753905416331967 n 347032032 781300003399021 3298117869065807685 n 347085833 9208535112553829 228538827745356546 n 347225848 908675436872625 205041475843111276 n 347240216 205542372336823 4652924624542636795 n 347255180 572644981644740 2311936265266572746 n 347377952 814691210188214 4416530494168391360 n 347397837 1372818133573735 8350567390653224618 n 347412388 201414912749473 8366872785364732145 n 347447848 1277583162885539 714288154934468324 n

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΟΥ “ΑΥΤΟΝΟΜΗΣ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ 3kW ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΩΤΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ” – 15/5/2023

ΑΦΙΣΑ ΝΟΗΣΙΣ 2023

viber image 2023 05 10 12 16 43 409 crop

Εκδήλωση ειδικοτήτων Κομμωτικής και Αισθητικής τέχνης – 8/5/2023

kommotiki 2023 crop

Προγραμματισμός αιμοδοσίας από εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές/τριες στα πλαίσια δράσης «Αγωγής Υγείας» από το Πρότυπο/1ο ΕΠΑΛ Ηγουμενίτσας

Προγραμματισμός αιμοδοσίας από εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές/τριες
στα πλαίσια δράσης «Αγωγής Υγείας»

https://blogs.sch.gr/1epal-igoum/files/2023/02/aimodosia.pdf

aimodosia 0

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ/ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΩΝ Π.ΕΠΑΛ. ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ



Λήψη αρχείου

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΡΓΟΥ “ΗΛΙΑΚΟ ΠΑΓΚΑΚΙ”

20220322 123108

Κατά το σχολικό έτος 2021-22 μια ομάδα αποτελούμενη από μαθητές/τριες της Α’ και Β’ τάξης του Πρότυπου και 1ου ΕΠΑΛ Ηγουμενίτσας συμμετείχε στη μελέτη και δημιουργία ενός ηλιακού παγκακιού, υπό την καθοδήγηση του καθηγητή Ηλεκτρολογίας κ. Φώτη Σπυρίδη.

Η ιδιαιτερότητα της συγκεκριμένης κατασκευής έγκειται στο ότι χρησιμοποιεί μια καθαρή μορφή ενέργειας (ηλιακή), είναι ιδιαίτερα λειτουργική και εύκολη στη χρήση.

Σύντομη περιγραφή του τρόπου λειτουργίας: Το παγκάκι διαθέτει ηλιακά πάνελ τα οποία δεσμεύουν την ηλιακή ενέργεια και την αποθηκεύουν σε μπαταρίες. Έπειτα με τις κατάλληλες μετατροπές διαθέτει δυνατότητα φόρτισης διάφορων συσκευών (πρότυπα micro-usb, usb-c και ασύρματη), ενώ επιδέχεται μελλοντικών προεκτάσεων.

Η δράση περιελάμβανε υποδράσεις που συνοπτικά περιελάμβαναν τις εξής δραστηριότητες. Αρχικά οι μαθητές έκαναν έρευνα και αντάλλαξαν απόψεις προκειμένου να καταλήξουν στο σχεδιαστικό μοντέλο του παγκακιού. Έπειτα έγινε η αναζήτηση του απαιτούμενου υλικού (πάνελ, μπαταρίες κλπ) και η παραγγελία του, ενώ στη φάση παραλαβής των υλικών οι μαθητές πραγματοποίησαν τον σχετικό έλεγχο. Στη φάση υλοποίησης οι μαθητές συνεργάστηκαν για την κατασκευή που αφού ολοκληρώθηκε έγινε η δοκιμαστική λειτουργία.

Κατά τη διάρκεια όλων των φάσεων οι μαθητές έδειξαν ιδιαίτερο ζήλο και συνεργάστηκαν με ιδιαίτερη επιτυχία, ακόμη και με τη συμμετοχή μαθητών από άλλους τομείς (Μηχανολογίας, Πληροφορικής) όταν χρειάστηκε. Κατανόησαν τη σημασία των καθαρών πηγών ενέργειας και απέκτησαν γνώσεις και δεξιότητες κατά τη συμμετοχή τους σε μια πληθώρα δραστηριοτήτων.

Η συμβολή του καθηγητή Ηλεκτρολογίας κ. Φώτη Σπυρίδη υπήρξε καταλυτική. Με υπομονή και εργατικότητα δημιούργησε και καθοδήγησε την ομάδα των μαθητών δημιουργώντας το κατάλληλο περιβάλλον για την υλοποίηση του έργου.

Το έργο παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση την 19/5/2022 στο αμφιθέατρο του 1ου ΕΠΑΛ Ηγουμενίτσας.

Ακολουθούν βίντεο και φωτογραφίες από την κατασκευή του έργου.

20220217 122529 20220222 132555 20220224 125700 20220301 115943 IMG 20220302 103910 20220322 122008 20220322 122116 20220322 123108 20220322 124221 20211217 114627 20220322 111431 20220323 105441 20220323 105458 20220323 110332 20220323 110916 20220323 113814 20220326 122216 20220401 095430 20220407 100946 20220414 133201 20220504 112405 20220505 110026 20220506 120033 .jpg .jpg

Έναρξη ηλεκτρονικών εγγράφων σχολικού έτους 2022-23

Έναρξη ηλεκτρονικών εγγράφων σχολικού έτους 2022-23, από τις 24 Ιουνίου 2022 και ώρα 10:00 έως και τις 7 Ιουλίου 2022 και ώρα 23:59
Παρακαλούνται οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών να διαβάσουν προσεκτικά τις οδηγίες!

https://www.minedu.gov.gr/news/52586-23-06-22-ilektronikes-aitiseis-eggrafis-ananeosis-eggrafis-meteggrafis-se-ge-l-epa-l-p-epa-l

th

Ιούλιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση