ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης που πραγματοποιούμε φέτος στο νηπιαγωγείο με θέμα την Μετάβαση στο Δημοτικό κάναμε κάποιες δράσεις.

Το σχέδιο δράσης του 1ου νηπιαγωγείου Ζαχάρως για το σχολικό έτος 2024-25 υλοποιήθηκε ως εξής

Στις 30-9-2024 το εκπαιδευτικό προσωπικό του νηπιαγωγείου συνήλθε σε συνεδρίαση για να συζητήσει και αποφασίσει για το σχέδιο δράσης της σχολικής μονάδας για το 2024-25 όπου τέθηκαν το θέμα και οι στόχοι του σχεδίου δράσης

Καταγραφή :πράξη 12/30-9-2024 <<Συλλογικός προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας >>

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ

Πραγματοποίηση συνάντησης  με  τις  Δασκάλες της Α τάξης και των Νηπιαγωγών. Σύντομη ενημέρωση όπου καθορίστηκαν οι στόχοι και προσδιορίστηκε ο χρόνος και το περιεχόμενο των επισκέψεων και των δραστηριοτήτων.

Ενημέρωση των γονέων για το πρόγραμμα, τις δράσεις που θα πραγματοποιήσουμε και ενθάρρυνση συμμετοχής τους με όποιο τρόπο μπορούν. Στους γονείς δόθηκε και ερωτηματολόγιο που έπρεπε να συμπληρώσουν.

Καταγραφή : Αρ. Πρωτοκόλλου εξερχόμενου εγγράφου 15/ 3-2-2025

Αρχικά προσπαθήσαμε να δούμε τι σκέφτονται τα παιδιά όταν ακούν τη λέξη Δημοτικό. Καταγράψαμε τις ιδέες των παιδιών

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ

Kατασκευή  μια πρόσκλησης για να δώσουμε στους μαθητές της Ά Δημοτικού. Με την συγκεκριμένη πρόσκληση προσκαλέσαμε τα παιδιά της Ά Δημοτικού να έρθουν στην τάξη μας για να φτιάξουμε ΣΤΟΛΗ ΙΝΔΙΑΝΟΥ.

Καταγραφή : πρακτικό Αρ. Πρωτοκόλλου 27/4-2-2025  Προγραμματισμός –υλοποίηση δράσεων στα πλαίσια του σχεδίου δράσης σχολικής μονάδας για το 2024-25

Τα νήπια επισκέφτηκαν την ά τάξη για να παραδώσουν  στους μαθητές της   την πρόσκληση που είχαν φτιάξει για  κατασκευάσουν κοινή αποκριάτικη στολή στην τάξη του Νηπιαγωγείου

4bf8eea9 37b9 47ae 9deb a2126053a77c

9db46bea 75cc 49cb 8c02 06cbb0f111fa

857cce02 e401 44e3 9ebe 4a481caf46b7

Ύστερα από λίγες μέρες τα πρωτάκια ήρθαν στην τάξη του νηπιαγωγείου και φτιάξαμε καπέλα και ζώνες για την στολή του Ινδιάνου

165744d8 e1e1 4b50 bb07 4a9a9c21bc62

c16de3ec c35c 41c5 a9a9 6e8e4d93cd90

8fbf6af7 af09 4793 8cad d9928e8997ad

1be55d0d 2301 44c2 b374 26ec54b51019

274b7148 244d 418b bb74 99bbd722535a 1

ΜΑΡΤΙΟΣ

Συζητήσαμε με τα παιδία .Ξεκινήσαμε από όσα γνωρίζουν τα παιδιά για το δημοτικό σχολείο και όσα νιώθουν σχετικά με την προσεχή φοίτησή τους εκεί. Ποιες είναι οι ιδέες και οι αντιλήψεις τους για τους χώρους, τη χρήση, το πρόγραμμα. Τι μαθαίνουν τα παιδία

Γράψαμε ένα γράμμα μέσα στο οποίο εκφράζαμε την επιθυμία μας να επισκεφτούμε την τάξη της Ά δημοτικού.

Καταγραφή: Ημερολόγιο σχ. ζωής  26/3/2025

6) ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ.

Πραγματοποιήσαμε επίσκεψη στο Δημοτικό Σχολείο για τη βιωματική προσέγγιση του χώρου και των συνθηκών λειτουργίας του

Μαζί με τα παιδιά κάναμε μια βόλτα στο χώρο του δημοτικού, στον προαύλιο χώρο ,έτσι ώστε τα παιδιά να γνωρίσουν το περιβάλλον που θα φοιτήσουν την επόμενη χρονιά.

Τα νήπια σε φύλλα εργασίας σχεδίασαν το Δημοτικό  καθώς και τι τούς άρεσε   και τι δεν τούς άρεσε . Ένα θέμα που συζητήσαμε  ήταν οι διαφορές που υπάρχουν ανάμεσα στο Δημοτικό και στο Νηπιαγωγείο.

06c211fb f580 4e31 b097 d1f469367e66 300x138 1

bc4fd9ea 67d0 4883 917c e478a5cdfb6e

3c56a3ea d72a 4528 9d18 599920e023c7

bc4fd9ea 67d0 4883 917c e478a5cdfb6e

 

9ec3d022 2bf2 400c bd0d 4f061990c831

38a46f16 fdc4 47c7 b0d4 308272bf62fa

Αφού επισκεφτήκαμε τους χώρους του Δημοτικού σχολείου τα παιδιά  ζωγράφισαν τι τους άρεσε από την επίσκεψη μας στο Δημοτικό .Στη συνέχεια μαζί με  τα παιδιά  προσπαθήσαμε να εντοπίσουμε ομοιότητες και διαφορές ανάμεσα στις 2 βαθμίδες.

Τα παιδιά εξέφρασαν   την επιθυμία να επισκεφθούν τις τάξεις της Ά Δημοτικού γιατί ήθελαν να μάθουν κάποια πράγματα  σχετικά με την Ά τάξη και να  παρακολουθήσουν μια διδασκαλία. Έτσι αποφάσισαν να γράψουν  ένα γράμμα προς τους μαθητές της Ά τάξης .

7) Στις 9-4-2025 (καταγραφή Ημερολόγιο Σχ. ζωής) πραγματοποιήσαμε Επίσκεψη στην Ά τάξη  στην οποία παραδώσαμε το γράμμα που είχαμε γράψει για να εκφράσουμε την επιθυμία μας να δούμε τον χώρο τους

4d5bbc34 fa30 4452 bde3 eb672a49667e

 

1fe5db74 a879 4029 9aa7 15d2052ed240

 

454bb90d 347d 42b6 9765 67d467238e8f 90d39786 9eaa 4d18 a8a7 e02ab4959673 a8673a73 6b8f 4188 938c e568e2f23e5e

 

archeio lhpshs 2

 

8) Στις 11-4-2025 παρακολουθήσαμε μαζί με τα παιδιά της Ά Τάξης βιντεο στο αμφιθέατρο με θέμα την Ανάσταση του Χριστού ενόψει της γιορτής του Πάσχα. Την ίδια μέρα πήγαμε στην τάξη τους για να τους ψάλλουμε τα κάλαντα του Λαζάρου προσφέροντας τους ατομικά λαζαράκια,  καθώς και ένα μεγάλο Λάζαρο που είχαμε φτιάξει τις προηγούμενες μέρες

Καταγραφή : πρακτικό Αρ. Πρωτοκόλλου 33/31-3-2025

Προγραμματισμός για την υλοποίηση του Σχ. Δράσης για το σχ. έτος 2024-25 για τον μήνα Απρίλιο

Η επίσκεψη μας στη Ά δημοτικού για να ψάλλουμε τα κάλαντα του Λαζάρου

eikona Viber 2025 05 07 19 44 49 987 1

Η κατασκευή που φτιάξαμε για τα παιδιά της Α Δημοτικού : 

 

eikona Viber 2025 05 07 19 44 37 211 1

και τα ατομικά λαζαράκια που τους δώσαμε

4c426fed de17 4d0c 9211 ab424797cbea

    eikona Viber 2025 05 07 19 44 37 211 1

9) Στις 6-5-2025 πραγματοποιήθηκε κοινή  παρακολούθηση κουκλοθέατρου με τίτλο  << ο Σωτήρης και οι τσούχτρες >> στο αμφιθέατρο του Δημοτικού Σχολείου μαζί με τους μαθητές της Ά Τάξης.

214f4dbf a3de 40cf ad8f 41c28aff3abd 300x138 1

Καταγραφή : πρακτικό Αρ. Πρωτοκόλλου 35/28-4-2025

Προγραμματισμός για παρακολούθηση Κουκλοθεάτρου.

Σε συνεννόηση με τις δασκάλες της Ά Δημοτικού παρακολουθήσαμε μια διδασκαλία στην πρώτη τάξη. Η διδασκαλία αφορούσε το μάθημα της γλώσσας .Η δασκάλα της Ά τάξης μας έδωσε το βιβλίο της της γλώσσας να το δούμε με τα παιδιά στην τάξη. τα παιδιά ευχαριστήθηκαν και έδειξαν ενθουσιασμό για το καινούργιο  τους σχολείο. Έτσι κανονίσαμε να βγούμε διάλλειμα μια από τις επόμενες μέρες όλοι μαζί .

abe5a5a3 f08e 489c 8fb2 55ffe89cf43d 138x300 1

1ba44f93 ba05 4eca afda 395bfb4cd106

 24014d7b 7eed 4617 86e3 8d52e93606ad

cdd28f01 23a2 404c a348 672bc3211b63

Όταν επισκεφτήκαμε την Ά τάξη για να παρακολουθήσουμε την διδασκαλία της γλώσσας δώσαμε και τις αφίσες που είχαμε φτιάξει στα πλαίσια  του προγράμματος Αγωγής Υγείας για την κυκλοφοριακή αγωγή
edc545e6 4bf5 496f 8af0 0a5e12262e5e 138x300 2

b91f8863 3580 46d8 942f c88e961bd03c 138x300 1

e8cdc1f6 2a07 498b b7f3 e1a819ae887d

ade0d2b7 5af7 4c53 b57f 89d4732dda21

Τις αφίσες που φτιάξαμε στα πλαίσια του προγράμματος για την Κυκλοφοριακή Αγωγή τις  μοιράσαμε και στην Διευθύντρια του Δημοτικού Σχολείου που μας υποδέχτηκε με πολύ μεγάλη χαρά.

bac74a13 061c 4663 8a10 ab3a543f1ac1 225x300 1

      archeio lhpshs 1 300x225 1

11)Παιχνίδια στην αυλή

Πραγματοποιήσαμε με τα παιδιά της Ά τάξης του δημοτικού παιχνίδια στην αυλή σε συνεργασία με τον Γυμναστή.

041e9093 513a 4df6 ab83 31a67d38e6ab

69022358 3eb5 44d1 9553 806dd46d3b47

 

 

Οργανώσαμε σε συνεργασία με τον γυμναστή του δημοτικού παιχνίδια και δραστηριότητες κατά τη διάρκεια του μαθήματος της γυμναστικής έτσι ώστε τα παιδιά να παίξουν και να αλληλεπιδράσουν .

12)Στα πλαίσια του προγράμματος<< ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ>> παρακολουθήσαμε από κοινού  στην τάξη του νηπιαγωγείου την ενημέρωση για την σωστή οδική συμπεριφορά από έναν ειδικό.

 6744cf1e c481 4dc7 ba55 0b14b7bef4b3

55f7f3c1 ac3d 463a 85f8 c8dc4550f57c

 

Καταγραφή : πρακτικό Αρ. Πρωτοκόλλου 37/2-5-2025

Προγραμματισμός για την υλοποίηση του Σχ. Δράσης της σχολικής μονάδας για το σχ. έτος 2024-25 <<Μετάβαση στο Δημοτικό>> για τον μήνα Μάιο