Κοπή βασιλόπιτας Ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων Δημοτικού σχολείου και Νηπιαγωγείου Βουνάργου μας έφερε βασιλόπιτα!!Η χαρά μας ήταν απερίγραπτη!!