ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗ “ΔΡΑΚΕΙΟ” ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΘΗΒΑΣ

Με αφορμή την έναρξη της δανειστικής βιβλιοθήκης στο Νηπιαγωγείο μας, σήμερα με τους   μαθητές, τις μαθήτριες, την εκπαιδευτικό της τάξης του πρωινού τμήματος και δύο γονείς , επισκεφθήκαμε τη “Δράκειο” δημοτική βιβλιοθήκη της πόλης μας.

 

2021 09 07

Το προσωπικό μας υποδέχθηκε θερμά, μας καλωσόρισε και μας ξενάγησε σε όλα τα τμήματα-αίθουσες της βιβλιοθήκης. Κυρίως όμως αφιερώθηκε περισσότερος χρόνος παραμονής μας με πλούσιες δραστηριότητες στο τμήμα-αίθουσα της παιδικής λογοτεχνίας. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν την παρουσίαση αρκετών ειδών παιδικών βιβλίων, γνώριμων και μη(π.χ. βιβλία γραμμένα και εικονογραφημένα σε γραφή Μπράιγ, βιβλία με εικόνες που «λάμπουν στο σκοτάδι» (glow in the dark), όπου οι εικόνες φτιαγμένες με ένα αόρατο τη μέρα μελάνι φέγγουν τη νύχτα μετασχηματίζοντας συνηθισμένες καθημερινές σκηνές –π.χ. ένα παιδί που βουτάει στην πισίνα– σε συναρπαστικά ονειρικά τοπία –στον πάτο της πισίνας το περιμένει μια γοργόνα και βιβλία επενδεδυμένα με κλασική μουσική )που προκάλεσαν το ενδιαφέρον και τον θαυμασμό των παιδιών.

Η γλυκύτατη και ευγενέστατη κυρία Μάγδα αφηγήθηκε στα παιδιά την ιστορία με τίτλο: “Η ορχήστρα διηγείται Το καρναβάλι των ζώων ” του  Γάλλου συγγραφέα Camille Saint-Saens το διασημότερο μουσικό παραμύθι που έχει γραφτεί για παιδιά. Το έργο παρουσιάζεται σε κείμενα του Γιώργου Γαλίτη και ενορχήστρωση του Αλέξανδρου Γκόνη, σε μεταγραφή για πιάνο, βιολί, φλάουτο, βιολοντσέλο, μεταλλόφωνο και κρουστά.. Ένας υπέροχος τρόπος να γνωρίσουν τα παιδιά, με χιούμορ και σασπένς, τη μουσική του Camille Saint-Saëns,να αλληλεπιδράσουν διαδραστικά   και να εξοικειωθούν με τα μουσικά όργανα της κλασικής ορχήστρας. Μετά την αφήγηση τις ιστορίας, δόθηκε η δυνατότητα στους μαθητές και τις μαθήτριες να ζωγραφίσουν ότι τους άρεσε, ή ότι τους  έκανε εντύπωση, ή έδωσαν μια διαφορετική εκδοχή στην ιστορία που άκουσαν.

Αξίζει να αναφερθεί ότι όλοι μπορούμε να γίνουμε εγγεγραμμένα μέλη στη βιβλιοθήκη της πόλης μας και να απολαμβάνουμε την συντροφιά των βιβλίων που μας προσφέρει. Σε όποια ηλικιακή ομάδα κι αν ανήκουμε, η απόκτηση επιπλέον γνώσεων δεν πρέπει να σταματάει ποτέ. Τα βιβλία μας ταξιδεύουν, μας προσφέρουν απόλυτη χαλάρωση και διευρύνουν τις γνώσεις μας λόγω του πλούσιου λεξιλογίου και των πολύτιμων πληροφοριών που προσφέρουν. Παράλληλα, μας βοηθούν να αναπτύξουμε την κριτική μας σκέψη και την ενσυναίσθηση μέσα από τις ιστορίες και τους χαρακτήρες τους.

βιβλια παιδικο462549557 1306091807496912 7808719437078708808 nμπραιγ462571214 1113259090412540 5764040204390119087 nη ορχηστρα462563516 499513926467775 7515460352608146441 nπαιδικα462561232 579030508110528 3660321481890166028 nπαιδικο 462557750 761775596120873 2238818520400868697 npaidi ΝΕΟαιθουσα462554996 1253328332386750 2431842454669626277 nΝΕΟζωγραφικη462563501 8691152147643948 6886986538246403112 n12 ΝΕΟζωγραφικη462544511 593392216580279 2839738425743740121 nΝΕΟπαιδικη αφηγηση462542686 598451162769428 5266978505365195217 n20 neoooαιθουσα462558592 1284891762962474 4376174984210566501 nαιθουσα462573282 1306571367447940 1213805834594023487 nιερος λοχος462557589 1233328731221026 8299999439333236138 n

 

Ο ηλεκτρονικός κατάλογος της βιβλιοθήκης στο διαδίκτυο είναι στη Διεύθυνση https://thivalib.openabekt.gr/

 

Η ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ

Την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου γιορτάσαμε  στο Νηπιαγωγείο, με τους μαθητές και τις μαθήτριες, την επέτειο του Πολυτεχνείου.

Με αυτόν τον τρόπο μας δόθηκε η ευκαιρία να προσεγγίσουμε τις έννοιες της δημοκρατίας, της ελευθερίας, της δικαιοσύνης και της ειρήνης.

Η προσέγγιση έγινε μέσα από φωτογραφίες, εκπαιδευτικά βίντεο, παραμύθια, κουκλοθέατρο, δραματοποίηση, τραγούδια και κατασκευές.462544323 2065313580553738 2536582479651883444 n 462561408 593795939881448 8745156169878889088 n462547028 2471398769732785 3718887490350456777 n462546733 368982102908254 766974918383496408 nτο πολυτεχνειο ζειIME 1134

ΕΝΑΡΞΗ ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ
Αγαπητοί γονείς,
για το παιδί της σύγχρονης κοινωνίας, όπου κυριαρχεί ο γραπτός λόγος, θεωρείται απαραίτητη η απόκτηση της αναγνωστικής ικανότητας.
Για το λόγο αυτό, βασική θέση στο Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου έχει η δανειστική βιβλιοθήκη. Σκοπός της δανειστικής βιβλιοθήκης είναι να αναπτύξουν τα παιδιά καλή σχέση με το βιβλίο. Για να πετύχουμε όμως το σκοπό αυτό, απαιτείται η στενή συνεργασία σχολείου-οικογένειας.

δανειστικη 1

ΤΙ ΠΕΤΥΧΑΙΝΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΑΝΕΙΣΜΟ

Τα παιδιά γίνονται υπεύθυνοι αναγνώστες και δανειστές.
Δίνεται η ευκαιρία να μπουν τα βιβλία και στα σπίτια των μη προνομιούχων παιδιών.
Απαλλάσσονται οι γονείς από τα έξοδα συνεχούς αγοράς βιβλίων, αφού όλοι έχουν τη δυνατότητα να δανείζονται όσα βιβλία θέλουν.
Μοιράζονται αναγνωστικές εμπειρίες με το οικογενειακό περιβάλλον, με όσα οφέλη συνεπάγεται αυτό.
Ασχολούνται όσο χρόνο θέλουν με το βιβλίο ώστε να ξεχαστούν μαζί του, να ονειρευτούν, να το αγαπήσουν.
Μαθαίνουν να θεωρούν την ενασχόλησή τους με το βιβλίο ως ένα φυσικό τρόπο διάθεσης του ελεύθερου τους χρόνου.
Η ανάγνωση ιστοριών σε παιδιά, από ενηλίκους του περιβάλλοντός τους, εκτός από μια ευχάριστη δραστηριότητα, επηρεάζει τη μελλοντική τους πορεία ως μαθητές.

ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ
Ο δανεισμός των βιβλίων θα γίνεται κάθε Παρασκευή και η επιστροφή κάθε Δευτέρα.
Όποιο παιδί δεν επιστρέψει το βιβλίο που δανείστηκε, δεν μπορεί να δανειστεί κάποιο άλλο.
Κάθε παιδί είναι υπεύθυνο για το βιβλίο που δανείστηκε και θα πρέπει να προσέχει, ώστε το βιβλίο να μη λερωθεί, να μη σχιστεί, να μη μουντζουρωθεί.
Σε περίπτωση καταστροφής του βιβλίου, ο γονέας είναι υποχρεωμένος να το αντικαταστήσει.
Τέλος μαζί με το βιβλίο που έχει επιλέξει κάθε παιδί μόνο του, σας δίνουμε κι ένα έντυπο, το οποίο πρέπει να συμπληρώσει το παιδί στο σπίτι με τη δική σας  καθοδήγηση. Επίσης, ζητάμε από το παιδί να ζωγραφίσει στο ίδιο έντυπο, ότι του άρεσε περισσότερο από το βιβλίο που διαβάσατε μαζί.
Ελπίζουμε ότι σ’ αυτή μας την προσπάθεια θα είστε αρωγοί. Σας παρακαλούμε να επιστρέφετε κάθε Δευτέρα τα βιβλία, στην ίδια κατάσταση στην οποία τα πήρατε, και μέσα στο φάκελο που έχει το κάθε παιδί, ώστε να μπορέσει να λειτουργήσει η βιβλιοθήκη μας ομαλά μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς.

συμβολαιο 1

Βοηθήστε τα παιδιά σας να αγαπήσουν το βιβλίο.
Φροντίστε ώστε στο σπίτι να υπάρχουν  βιβλία και γραφική ύλη
Φροντίζετε ώστε τα παιδιά σας να έχουν δικά τους βιβλία και  έντυπο υλικό (περιοδικά ,φωτογραφίες)..
Καλλιεργείτε στο σπίτι θετικό κλίμα απέναντι στην ανάγνωση, διαβάζοντας οι ίδιοι βιβλία.
Να διαβάζετε συχνά βιβλία στα παιδιά σας και με τα παιδιά σας.
Να δείχνετε με το δάχτυλο τη γραμματοσειρά που διαβάζετε.
Να επιβραβεύετε συχνά τα παιδιά.
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΕΝΟΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ Ή ΜΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
Πριν την ανάγνωση
Δείξτε στα παιδιά το εξώφυλλο του βιβλίου και ζητήστε τους να προβλέψουν το περιεχόμενο (για τι πράγμα νομίζεις ότι μιλάει αυτό το βιβλίο;)
Προτρέψτε τα να αναγνωρίσουν στον τίτλο του βιβλίου γνωστές τους λέξεις ή γράμματα.

Κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης

Παροτρύνετε τα παιδιά να σχολιάζουν την ιστορία καθώς την ακούν
Αναλύστε ότι είναι απαραίτητο, έννοιες και λέξεις του κειμένου που δεν καταλαβαίνουν.
Απευθύνετε ,διακόπτοντας την ανάγνωση ,ερωτήσεις, για να ελέγξετε κατά πόσο τα παιδιά κατανοούν  την ιστορία.
Ζητήστε από τα παιδιά να προβλέψουν  τι θα συμβεί αργότερα (τι λέτε ότι θα γίνει;)

Μετά την ανάγνωση
Επαναλάβετε στοιχεία της ιστορίας (σκηνικό :που διαδραματίστηκε η ιστορία;, στόχο;, τι ήθελε η αλεπού να πετύχει;)
Βοηθήστε τα παιδιά να συσχετίσουν τα γεγονότα που αφορούσαν τους βασικούς πρωταγωνιστές της ιστορίας, με παρόμοια γεγονότα τις δικής τους ζωής.
Να υποβάλλουν ερωτήσεις σχετικές με το περιεχόμενο του βιβλίου.
Να ζωγραφίσουν εικόνες σχετικές με το κείμενο.

 

Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης (31 Οκτωβρίου)

 Η Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης αποτέλεσε αφορμή για πολλές δραστηριότητες.

Διαβάσαμε και ακούσαμε αρκετές παροιμίες σχετικά με την αποταμίευση και τα παιδιά αποφάσισαν να κατασκευάσουμε την παροιμία: ” Φασούλι το φασούλι…γεμίζει το σακούλι”.

462548012 1344281609881386 1547780057063168390 n462554888 924285529614694 5750501757159401588 n

Προσεγγίσαμε την έννοια του ευρώ και παίξαμε το παιχνίδι ” παίζω και μαθαίνω το ευρώ”.

“.ευρω462560529 1066708861860745 366380176851170057 nευρω 3462543300 1573995026842808 7714269324113556442 nερω 2462552022 530363859896138 217914321217034067 n

Διαβάσαμε το παραμύθι “Αν κάθε μέρα” του Αντώνη Παπαθεοδούλου

an kathe mera

που μιλάει για την αποταμίευση από μια διαφορετική και ευρύτερη οπτική, δίνοντας την ευκαιρία στα παιδιά να αντιληφθούν πως η έννοια της λέξης “αποταμιεύω” δεν σημαίνει μόνο μαζεύω χρήματα σε έναν κουμπαρά.  Η αποταμίευση λοιπόν, είναι μια ευκαιρία να ανακαλύψουν πως για να πετύχουν κάτι μεγάλο, φτάνει να κάνουν κάθε μέρα κάτι μικρό!

ΕΝΑΡΞΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ Ζω Καλύτερα -Ευ Ζην: Υγεία: Διατροφή και Άσκηση 7 Οκτωβρίου έως 25 Νοεμβρίου 2024

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ- ΕΥ ΖΗΝ 

“Οι ντετέκτιβ ανακαλύπτουν το μυστικό για σώμα γερό και μυαλό δυνατό”

Το εργαστήριο έχει ως στόχο την εισαγωγή των παιδιών στις σωστές διατροφικές συνήθειες και στη σημασία της σωματικής άσκησης και δραστηριότητας για την προαγωγή της υγείας τους. Με την έναρξη του προγράμματος προετοιμάσαμε ένα φύλλο καταγραφής διατροφικών συνηθειών και ένα φυσικής δραστηριότητας του παιδιού για το χρονικό διάστημα μιας εβδομάδας, ώστε να συμπληρωθεί με τη βοήθειά σας και να αξιοποιηθεί στο πλαίσιο των εργαστηρίων.

 

ΦΥΛΛΟ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΩΝ ΣΥΝΗΘΕΙΩΝ

ΦΥΛΛΟ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΩΝ ΣΥΝΗΘΕΙΩΝ 1 1

ΦΥΛΛΟ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

 

ΦΥΛΛΟ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΑΣΚΗΣΗΣ

 

1ο Εργαστήριο

Έναυσμα: Το ηχογραφημένο μήνυμα του ντετέκτιβ Βανς, ο οποίος ζητά από τα παιδιά να τον βοηθήσουν ώστε να μάθει για τις υγιεινές τροφές και την σωματική άσκηση, ώστε να βοηθήσουμε τα παιδιά του που είναι άρρωστα, να γίνουν υγιή. Δημιουργία μέσω της ιδεοθύελλας αρχικού εννοιολογικού χάρτη σχετικά με τις αρχικές γνώσεις των νηπίων σχετικά  με την υγιή διατροφή και άσκηση. Με αυτόν τον τρόπο προτείνουμε κάποιες αρχικές λύσεις στο πρόβλημα του ντετέκτιβ Βανς

.https://www.voki.com/site/pickup?scid=17972346&chsm=e4d1e6a0359e5a2f0f3fe5b5106a6902voki1741270764805

 

 

Αρχικός εννοιολογικός χάρτης

 

χαρτ

 

νεο θεατρικο 1741203050676

Θεατρικό παιχνίδι: Περπατάμε σαν τους ντετέκτιβ με μουσικές μυστηρίου, άλλοτε σε γρήγορο, σε αργό και μέτριο ρυθμό, ανάλογα με το πόσο καλό γεύμα, έχουμε εμπλουτίσει τον οργανισμό μας.

 

νεοχωριζομαστε σε ομαδες1741269027575

Ομαδικό παιχνίδι με τίτλο «Μάντεψε το αγαπημένο μου φρούτο». Χωριζόμαστε σε πέντε ομάδες και η κάθε ομάδα καλείτε να περιγράψει ένα φρούτο και οι υπόλοιπες ομάδες να μαντέψουν το όνομά του.

 

 

2ο  Εργαστήριο

Εκμάθηση και κατηγοριοποίηση ομάδων τροφίμων

ΚΑΡΤΕΛΕς ΜΕ ΟΜΑΔΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ462546152 1083647996458095 623096335712477998 n

Δημιουργία της πυραμίδας της μεσογειακής διατροφής από του μαθητές/τριες (ομαδοσυνεργατική δραστηριότητα) και φύλλα εργασίας ατομικής πυραμίδας της διατροφής, υγιεινής-ανθυγιεινής διατροφής, το πιάτο της διατροφής μου, ο λαβύρινθος, το σακίδιο μου με το υγιεινό πρωινό.

 

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΥΡΑΜΙΔΑς ΔΙΑΤΡΟΦΗς462563048 567838999089980 1664640332173601267 n 2

Ομαδική δημιουργία πυραμίδας της Διατροφής

πυραμιδα διατροφης462565206 1592151798051443 4501551668258530280 n

Η πυραμίδα της Διατροφής αναρτάται στην τάξη, ώστε οι μαθητές/τριες να μάθουν τις κατηγορίες τροφίμων , την ωφελιμότητα τους στην καθημερινή τους διατροφή και να επιλέγουν υγιεινά και θρεπτικά γεύματα

 

 

ατομικη πυραμιδα462563536 1253214645800653 4600162213639912161 n

Δημιουργία ατομικής πυραμίδας της διατροφής/ατομική εργασία

 

 

ανθυγιεινη διατροφη462559420 2625019991039204 5873826806265856968 n

Τα ανθυγιεινά τρόφιμα

 

 

 

υγιεινη διατροφη462578966 1085506862985691 359632403621600570 n

Το πιάτο της διατροφής μου

 

το σακιδιο462542951 590653083399944 6703702876120340454 n

Το σακίδιο μου με το υγιεινό πρωινό

 

λαβυρινθος462566765 1082886590179951 4417521045276975539 n

Ο λαβύρινθος της υγιεινής διατροφής

 

3ο Εργαστήριο

 

Δημιουργία της πυραμίδας της άσκησης και  της αφίσας με τα ΝΑΙ και τα ΟΧΙ της φυσικής δραστηριότητας από τους μαθητές/τριες (ομαδοσυνεργατική δραστηριότητα). Δημιουργία ομαδικών και ατομικών πυραμίδας της άσκησης .

νεο 462562941 917199973211147 7163380820101103165 n

Ομαδική δημιουργία πυραμίδας της Άσκησης/ Παρουσίαση

ναι και οχι462571239 8591137441003829 3231632964550943638 n

Ομαδική δημιουργία της αφίσας με τα “ΝΑΙ” και τα “ΟΧΙ” της Φυσικής Δραστηριότητας και Άσκησης

Νεο 462548040 418505074640366 3006756461297395807 n

Ομαδική δημιουργία πυραμίδας της Άσκησης/Παρουσίαση

νεο

Ομαδική δημιουργία πυραμίδας της Άσκησης/Παρουσίαση

ΝΕΟ462570686 1100690621468742 3194543061323648213 n

Ομαδική δημιουργία πυραμίδας της άσκησης/Παρουσίαση

ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΥΡΑΜΙΔΕΣ462554778 874011694926588 3011304016245739202 n

Οι πυραμίδες της Άσκησης που δημιούργησαν οι μαθητές/τριες χωρισμένοι σε ομάδες.

ατομικη πυραμιδα ασκησης462561397 1092660122269524 8464579908358007507 n

Ατομική πυραμίδα της Άσκησης/Ατομική εργασία

 

4ο Εργαστήριο

ασκηση βινεο1741203050738

Παρακολουθούμε βίντεο-εικόνες και παίζουμε παιχνίδια σχετικά με τα οφέλη της υγιεινής διατροφής και άσκησης

 

neoμαντηλι ασκηση1741270764763

Δίνεται η ευκαιρία και το κίνητρο στους μαθητές/τριες να παίξουν σε ομάδες με ένα μαντήλι, ένα τουβλάκι, και να μάθουν να αθλούνται μέσα από ποικίλες δραστηριότητες και με την καλή χρήση πλούσιου  εκπαιδευτικό υλικού.

Τα παιδιά δημιουργούν ένα βιβλίο με τίτλο: “Τα οφέλη της Άσκησης” μέσω της εφαρμογής : Book-Creator

https://read.bookcreator.com/zWDCzRY1QBbaP66Ajv6NdEQctE63/-rs23iJnQ3-asKLH7ZASHQ

 

5ο Εργαστήριο

Επίσκεψη στο “My market”Θήβας

Θερμή υποδοχή από το προσωπικό του καταστήματος και κέρασμα (χυμό και μπάρα δημητριακών) στους  μαθητές/τριες από τους υπαλλήλους.

Δώρισαν οι μαθητές /τριες ένα κολάζ  με τίτλο¨Υγιεινά -Τρόφιμα- My market” στον υπεύθυνο του καταστήματος.

Κατόπιν ακολούθησε: περιήγηση στους διαδρόμους των τροφίμων, αναγνώριση των τροφίμων και κατηγοριοποίηση, διάκριση των τροφίμων σε υγιεινά και ανθυγιεινά, ερωτήσεις-συνέντευξη από τους μαθητές /τριες προς τους υπαλλήλους και αγορά φρούτων της εποχής για την πιο νόστιμη φρουτοσαλάτα που φτιάξαμε έπειτα στο σχολείο.

my market462554655 1590058448581590 6981409399844620512 n

Επίσκεψη των μαθητών/τριων στο My Market

 

 

1 τροφιμα462542462 558374850212108 2056704825665597252 n

Κατηγορία τροφίμων φρούτα

 

νεο κρεασ462549279 1053848912730461 5226402716268346916 n

Κατηγορία τροφίμων κρεατικά και ψάρια

trofima462546513 951392583469982 2941963882512092750 n

Κατηγορία τροφίμων γαλακτοκομικά και αλλαντικά

 

νεοtrofima462558292 3885421745105691 8174122424434530679 n

Κατηγορία τροφίμων λαχανικά

 

νεοκελογκς462566375 861092245806427 4437287870336487405 n 1

Κατηγορία τροφίμων δημητριακά /Αναγνώριση και διάκριση των τροφίμων σε υγιεινά και ανθυγιεινά

 

 

νεο kolaz462554687 911366360932279 5012036337028687361 n

Δώρισαν οι μαθητές /τριες ένα κολάζ  με τίτλο¨Υγιεινά -Τρόφιμα- My market” στον υπεύθυνο του καταστήματος.

 

νεοkerasma glykvn462547925 563213666117852 4729115321732830514 n

Το προσωπικό του καταστήματος κέρασαν (χυμό και μπάρα δημητριακών) στους  μαθητές/τριες

Υλοποιούμε τη συνταγή της πιο νόστιμης φρουτοσαλάτας- ακολουθεί ατομικό φύλλο εργασίας με την εκτέλεση της συνταγής.

froytosalata462557881 553460350507093 4361544470191447173 nσυνταγη462543031 1274793673543775 6790941388679398592 nφρουτοσαλατα462563459 529454559896324 3085991168374527244 n

 

6ο Εργαστήριο

Τα παιδιά χωρισμένα σε ομάδες, ως ντετέκτιβ της διατροφής και της άσκησης, επιλύουν προβλήματα σχετικά με την υγιεινή διατροφή και άσκηση που πρέπει να ακολουθούν για να είναι υγιή και ευδιάθετα.

 

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΥΡΑΜΙΔΑς ΔΙΑΤΡΟΦΗς462563048 567838999089980 1664640332173601267 n 1

επιλυση προβληματαων462558584 556545373784059 6877119918052813308 n

Προβλήματα επίλυσης υγιεινής διατροφής και άσκησης από τους μαθητές/τριες χωρισμένους σε ομάδες

επιλυση462577557 918743259682343 6638809052530099593 n

 

Θεατρικά παιχνίδια: ” Ψωνίζω στο σπούπερ- μάρκετ και “Συμβουλές υγείας”νεοσυνεντευξη1741203050695νεοδιατροφολογοσ 1741203050659

 

7ο Εργαστήριο

Δημιουργούμε μια ομαδική ιστορία για τη βιβλιοθήκη της τάξης με τίτλο: «Οι ντετέκτιβ γνωρίζουν τα μυστικά της υγιεινής διατροφής και άσκησης».

1βιβλιο διατροφης 17412751354542 βιβλιο17412751354313 βιβλιο17412751354105 βιβλιο17412751353697 βιβλιο17412751352846 βιβλιο17412751353048 βιβλιο1741275135244

 

 

περιγραφικη αξιολογηση1741272134845

Οι μαθητές/τριες συμπλήρωσαν φύλλα αυτοαξιολόγησης

φυλλο αξιολογησης1741272134822

 

καρτελα υγειας1741203050626

Οι μαθητές/τριες έλυσαν τους πέντε γρίφους του ντεντέκτιβ Βανς και κέρδισαν τα πέντε γράμματα που σχηματίζουν τη λέξη “ΥΓΕΙΑ”

 

μεταλλιο1741269027597

Απονεμήθηκαν στους μαθητές και στις μαθήτριες σήματα ντετέκτιβ διατροφής, με την ολοκλήρωση των εργαστηρίων

Άσκηση ετοιμότητας Σεισμού (18 Οκτωβρίου)

Την Παρασκευή 18 Οκτωβρίου πραγματοποιήσαμε στο νηπιαγωγείο μας την πρώτη άσκηση σεισμού.

Η απόκτηση γνώσεων και η καλλιέργεια δεξιοτήτων για τη σωστή αντιμετώπιση του φαινομένου του σεισμού, σε μία χώρα με συχνή σεισμική δραστηριότητα όπως η Ελλάδα, ενδείκνυται να αρχίζει από τα πρώτα σχολικά χρόνια.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες ενημερώθηκαν σχετικά με το τι είναι ο σεισμός μέσω συζήτησης, εικόνων, αφισών, εκπαιδευτικών βίντεο και παιχνιδιών, σύμφωνα με τον Οργανισμό Αντισεισμικής Προστασίας(ΟΑΣΠ).

Ενδεικτικές δραστηριότητες

Εξάσκηση στα τρία βήματα του σεισμού

1)Παραμένω στο χώρο, σκύβω καλύπτω με τα χέρια μου τον αυχένα.

2)Καλύπτομαι κάτω από το τραπέζι και πιάνω το πόδι του.

3)Βγαίνω στο χώρο συνάντησης

Κατόπιν άκουσαν να χτυπάει το κουδούνι και τη λέξη ΣΕΙΣΜΟΣ  και αμέσως μπήκαν κάτω από τα τραπεζάκια του Νηπιαγωγείου. Τα παιδιά, ακολούθησαν  τις οδηγίες των νηπιαγωγών και συνεργάστηκαν. Όταν δόθηκε το σύνθημα, ότι ο σεισμός τελείωσε, μπήκαν όλα σε μια γραμμή για να βγούμε με ασφάλεια από το Νηπιαγωγείο μας παίρνοντας μαζί μας και “το σακίδιο- σεισμού” με τα απαραίτητα και να πάμε στο σημείο καταφυγής- έναν ασφαλή χώρο- που έχουμε ορίσει , σε απόσταση λίγων μέτρων από την αυλή του σχολείου μας.

νεοσεισμός462572370 550195004613290 3457436799077842136 nτσαντα σεισμουimage10τηλεφωνα462549372 490745964013023 1272574182095890279 n

Ασκήσεις ετοιμότητας για σεισμό θα πραγματοποιηθούν  καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Η συγκεκριμένη  άσκηση εξελίχθηκε πολύ καλά, καθώς τα παιδιά  συνεργάστηκαν και ακολούθησαν τις οδηγίες!

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ / ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 4 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2024

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ζώων τα παιδιά διηγήθηκαν προσωπικές τους εμπειρίες, μοιράστηκαν τις γνώσεις και τις αντιλήψεις τους, προβληματίστηκαν για τον τρόπο ζωής, τις συνήθειες και τις ανάγκες  των ζώων, γνώρισαν τα δικαιώματά  τους και εξέφρασαν τα συναισθήματα τους.

Τα δικαιώματα των ζώων

τα δικαιώματα των ζώων462546793 1758629111613282 934035744034244895 n 1

Τα ζώα υπο εξαφάνιση στην Ελλάδα και στον κόσμο.

τα ζωα υπο εξαφανιση462572131 1514449986104589 4510496408724480920 n

Αφήγηση ιστοριών με πρωταγωνιστές τα ζωάκια

αναγνωση ιστοριων με ζωα462567909 1099838644811240 997752804172432258 n 1

 

Δημιουργία κατασκευών

κατασκευη σκυλακι γατουλα462546803 560105193366388 689196881396664448 n

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ / ΤΡΙΤΗ 1 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2024

Τα παιδιά είχαν να καταθέσουν πολλές  εμπειρίες και βιώματα από την επαφή τους με τον παππού και τη γιαγιά, καθώς αρκετά από αυτά μεγαλώνουν δίπλα τους, εισπράττοντας συχνά τη φροντίδα και τα πιο τρυφερά τους συναισθήματα! Κάποιες από αυτές τις στιγμές έγιναν εικόνες!

 

Πίνακες ζωγραφικής και ανάγνωση-αφήγηση ιστοριών για τη γιαγιά και τον παππού!
462551099 1484924922219792 6736013777579276911 n 1Δημιουργία καρτών  με ευχές στη γιαγιά και στον παππού!
462554687 911366360932279 5012036337028687361 n

HMEΡΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2024, υλοποιήθηκαν αθλητικές δραστηριότητες στο προαύλιο του νηπιαγωγείου για τον εορτασμό της Ημέρας Αθλητισμού. Στόχος είναι να αναδειχθούν τα οφέλη και η σημασία της φυσικής δραστηριότητας, της σωματικής άσκησης και του αθλητισμού για την υγεία και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής.

1

Δρόμος μετ’ εμποδίων

5

Μπάσκετ.

6

Μπόουλινγκ

8

Ζωγραφίζοντας τους κύκλους των Ολυμπιακών Αγώνων.

3

Οι αθλητές κρατούν τα μετάλλια τους.