EΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ 2025-2026
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ για το σχολικό έτος 2025-2026
- Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2025-26, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών (γεννημένοι/ες το 2021).
- Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2025-26 θα πραγματοποιηθούν από 5 έως την 31η Μαρτίου 2025. Εγγραφές μετά την 31η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες.
- Οι αιτήσεις εγγραφών γίνονται με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Πρώτη Εγγραφή του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:proti-eggrafi.services.gov.gr/
- Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου
ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 5η-31η Μαρτίου 2025
ΔΕΥΤΕΡΑ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: 12:00 μ.μ.-13:00μ.μ.
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ: 2262089497
HΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ:mail@1nip-thivas.voi.sch.gr
ΟΔΟΙ ΕΠΙΡΡΟΗΣ 1ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΘΗΒΑΣ
Αγ. Αθανασίου αριστερά ανεβαίνοντας εως την Τειρεσίου και διασταύρωση με Π. Τσαλδάρη, Περγάμου αριστερή πλευρά ως διασταύρωση με Καραμαγκιώλη (αριστερή πλευρά πηγαίνοντας προς Αυλίδος), Αυλίδος(βγαίνοντας από την πόλη έως και την διασταύρωση με την ΠΑΘΕ), Διρκέου, Ισμηνίου(αριστερά ξεκινώντας από την πλευρά των τραίνων), Δούρου, Ν. Διαμαντή, Στεφανάκη, Γ. Διαμαντή, Δ. Διαμαντή, Τειρεσίου, Ίμβρου, Αγ. Παρασκευής, Ικτίνου, Καλλικράτους, Χατζηαντωνίου, Ανδριανουπόλεως, Ισιδώρου, Ανθεμίου, Βενιζέλου, Τενέδου, Μαλασού, Μαγνησίας, Πέτρουλα, Κυδωνιών, Νίκαιας, Καισαρείας, Δεμερτζή, Πλαστήρα, Ιωνίας, Ούγκρων, Μαρτίνου, Μαλεσίνας, Σφιγκός, Θηβών, Αγίου Θωμά, Ακραιφνίου, Κάστρου, Τζουμανέκα, Κοκκίνου, Νεοχωρακίου, Λοχαϊτου, Σ. Βέμπω, Άρματος, Ελεώνος, Δάφνης, Κλειδίου, Οινοφύτων, Παπαγιάννη, Αρ. Μπασιάκου, Μυριβίλη, Ξενοπούλου, Καρούζου, Σιμίου, Κάλλας, Χατζηδάκη, Σπύρου Μελά, Κυβέλης, Αγ. Μελετίου, Ελ. Παπαδάκη, Κουν, Καγιά, Νικομάχου, Γεφυραίων, Π. Δέλτα, Μινωτή, Μερκούρη, Λογοθετίδη, Υπάτου, Δροσιάς, Πλατανακίου, Λουκισίων, Μουρικίου.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ “ΠΡΩΤΗ ΕΓΓΡΑΦΗ”
Οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
- Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών–διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
- Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti–eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
·Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):
α) τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής και στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα . Διευκρινίζεται ότι η εγγραφή σε αυτά τα Τμήματα είναι προαιρετική. Ωστόσο, αν επιλεγεί η παρακολούθησή τους, τότε η φοίτηση των νηπίων σε αυτά τα Τμήματα είναι υποχρεωτική και η παρουσία των παιδιών (εκτός φυσικά απροόπτου και ασθενειών), είναι καθημερινή. Δηλαδή δεν μπορεί κάποιος να επιλέξει το Προαιρετικό ολοήμερο τμήμα αλλά να έρχεται δύο μέρες την εβδομάδα αντί για πέντε.
ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».
Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα και εντός της προσθεμίας που ορίζει η Προϊστάμενη του Νηπιαγωγείου.
ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ -ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
α) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ) σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20–5–2015 Εγκύκλιο
β) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α ́ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α ́ 25).
γ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες).
δ) Επίσης απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.
Καλή καθαρά Δευτέρα και καλή Σαρακοστή!
Οι μαθητές, οι μαθήτριες και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας σας εύχονται καλή Καθαρά Δευτέρα και καλή Σαρακοστή!
Ακολουθούν μερικές εικόνες με τη συμμετοχή των μαθητών και μαθητριών σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες, στα πλαίσια της περιόδου της Αποκριάς.
Παρακολούθηση θεατρικής παράστασης
Στις 26 Φεβρουαρίου ημέρα Τετάρτη οι μαθητές και οι μαθήτριες του νηπιαγωγείου μας παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση με τίτλο ” ο Τρελαντώνης”, ένα αυτοβιογραφικό μυθιστόρημα της συγγραφέως Πηνελόπης Δέλτα. Στον Τρελαντώνη, που γράφτηκε το 1932, η Πηνελόπη Δέλτα μάς μεταφέρει στις αναμνήσεις της παιδικής της ηλικίας, όταν εκείνη και τα αδέρφια της φιλοξενήθηκαν για τις θερινές τους διακοπές στον Πειραιά, ερχόμενοι από την Αλεξάνδρεια, στο νεοκλασικό σπίτι των θείων τους στην περιοχή της Καστέλας. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα αυτοβιογραφικό μυθιστόρημα. Ο μικρός ήρωας του έργου, ο ατίθασος και σκανταλιάρης Αντώνης δεν είναι άλλος παρά ο μικρότερος αδερφός της Πηνελόπης Δέλτα, ενώ η ίδια αναγνωρίζεται μέσα από το χαρακτήρα της αδερφής του, Πουλουδιάς. Ένα ζωηρό αγόρι, ο Αντώνης, είναι ο πρωταγωνιστής που μπλέκεται συνεχώς σε δύσκολες καταστάσεις, με αποτέλεσμα οι μεγάλοι να αγανακτούν, ενώ οι μικροί να τον βλέπουν ως ήρωα. Ο Τρελαντώνης έχει γίνει ο μόνιμος πονοκέφαλος για την πάντοτε αυστηρή θεία του, σκαρφίζεται του κόσμου τις σκανταλιές με συνεργούς τα αδέρφια του, μα διατηρεί πάνω από όλα την ακεραιότητα του χαρακτήρα του. Είναι εξαιρετικά φιλαλήθης, αναλαμβάνει πάντοτε τις ευθύνες του για κάθε αταξία και κερδίζει τελικά τον θαυμασμό μικρών και μεγάλων.
Όλοι οι μαθητές και όλες οι μαθήτριες που συμμετείχαν στην θεατρική παράσταση είχαν την ευκαιρία να δουν τον μικρό ήρωα Αντώνη επί σκηνής, παρακολουθώντας την ιστορία του που συνδυάζει παιδική αθωότητα με ηθική γενναιότητα.
Φεβρουάριος Έναρξη εργαστηρίων Δεξιοτήτων με τίτλο: “Stem -H Γη γυρίζει”
ΕΝΑΡΞΗ 3 ος ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ:
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ KAI ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ Ψηφιακές δεξιότητες
«STEΜ η ΓΗ γυρίζει….»
Η Μεθοδολογία και σκοπιμότητα του προγράμματος:
Η μεθοδολογία STEM προσφέρει τη δυνατότητα να αναπτυχθούν στην τάξη
προγράμματα που εμπλέκουν και τους 5 τομείς-πεδία (φυσικές επιστήμες, τεχνολογία,
επιστήμες των μηχανικών, τέχνες, μαθηματικά) και δημιουργεί ένα περιβάλλον μάθησης
όπου όλοι οι μαθητές μπορούν να συμμετάσχουν και να συνεισφέρουν. Με τη μεθοδολογία
STEM οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να καλλιεργούν και να ενισχύουν πολλές και
σημαντικές δεξιότητες.
Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο: «STEM και η ΓΗ γυρίζει…» έχει ως
στόχο με βάση τις αρχές του εποικοδομητισμού και με μεθόδους διερευνητικής μάθησης οι
μαθητές να σκεφτούν και να βρουν απαντήσεις σε ερωτήσεις για το διάστημα και για το
γεγονός ότι οι πλανήτες δεν είναι απομονωμένοι ο ένας από τον άλλον, αλλά
αλληλοεξαρτώμενοι καθώς η Σελήνη περιστρέφεται γύρω από τη Γη, η Γη, μαζί με επτά
άλλους πλανήτες, περιστρέφεται γύρω από τον Ήλιο και ο Ήλιος, με τη σειρά του,
περιστρέφεται γύρω από το κέντρο του γαλαξία μας. Η Σελήνη, η Γη και ο Ήλιος αποτελούν
τα τρία ουράνια σώματα τα οποία σχηματίζουν ένα ολοκληρωμένο σύστημα, με την
εναλλαγή ημέρας/νύχτας, τις εκλείψεις και τις εποχές που προκύπτουν από τις
αλληλεπιδράσεις μεταξύ των σωμάτων αυτών και με τις οποίες οι μικροί μαθητές θα
πειραματιστούν και θα γνωρίσουν με βιωματικό τρόπο.
1ο Εργαστήριο « Γνωριζόμαστε από κάπου;» Το παιχνίδι
με τις ερωτήσεις»
Δραστηριότητα: Αρχικά συζητάμε με τα παιδιά για τους
πλανήτες και τον Ήλιο , να μας πουν τι ξέρουν, τι έχουν δει ή
ακούσει. Κατόπιν τους παρουσιάζουμε εικόνες (τυπωμένες και
ψηφιακές) σχετικά με το Ηλιακό Σύστημα, το οποίο
αποτελείται από τον Ήλιο και τους 8 πλανήτες που κινούνται
γύρω από αυτόν.
Δείχνουμε τους πλανήτες- τη θέση τους- και τα ονόματά τους.
ΟΙ 8 ΠΛΑΝΗΤΕΣ: ΕΡΜΗΣ, ΑΦΡΟΔΙΤΗ, ΓΗ, ΑΡΗΣ, ΔΙΑΣ,
ΚΡΟΝΟΣ, ΟΥΡΑΝΟΣ,ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ.

ΟΙ 8 ΠΛΑΝΗΤΕΣ: ΕΡΜΗΣ, ΑΦΡΟΔΙΤΗ, ΓΗ, ΑΡΗΣ, ΔΙΑΣ, ΚΡΟΝΟΣ, ΟΥΡΑΝΟΣ,ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ. Οι πλανήτες δεν είναι απομονωμένοι ο ένας από τον άλλον, καθώς η Σελήνη περιστρέφεται γύρω από τη Γη και η Γη μαζί με τους άλλους 7 περιστρέφεται γύρω από τον Ήλιο.
Παρακολουθούμε εκπαιδευτικό βίντεο με το Ηλιακό μας Σύστημα.
https://www.youtube.com/watch?v=zrT4jLRsHUI&ab_channel=picoupicou
2η Διδακτική ώρα:
Δραστηριότητα: «Ας παίξουμε με τους πλανήτες»
Από ποιο γράμμα ξεκινούν οι πλανήτες;
Ενώνω τους πλανήτες με το όνομά τους.
Συνθέτω τα ονόματα των πλανητών
3η Διδακτική ώρα
Δραστηριότητα: Ζωγραφίζουμε με το ηλιακό σύστημα και γράφουμε τα ονόματα των πλανητών. Επίσης οι μαθητές και οι μαθήτριες ζωγραφίζουν τους γήινους και τους εξωτερικούς πλανήτες.
2ο Εργαστήριο « Ας δούμε τους πλανήτες από κοντά. Υπάρχει ζωή εκεί έξω;»
1η Διδακτική ώρα
Δραστηριότητα: Ας θυμηθούμε τι έχουμε μάθει έως τώρα. https://www.youtube.com/watch?v=u7rrjUfJ9fs&t=3s&ab_channel=NoesisScienceCenter
Παρατηρούμε τους πλανήτες από κοντά μέσω της ψηφιακής
εφαρμογής Artificial Intelligence, NASA. Με αυτόν τον τρόπο θυμόμαστε πάλι τα χαρακτηριστικά τους και πόσο απέχουν από τον Ήλιο.
2η Διδακτική ώρα «Παίζουμε με το ηλιακό σύστημα»
Δραστηριότητα: Κατασκευάζουμε χάρτινα στεφάνια και κολλάμε σε κάθε ένα από έναν πλανήτη. Κατόπιν παίζουμε θεατρικό παιχνίδι. Το κάθε παιδί – πλανήτης παρουσιάζει και περιγράφει τον πλανήτη του και κατόπιν βρίσκει τη θέση του στο ηλιακό σύστημα. Με αυτόν τον τρόπο προσεγγίζουμε το ηλιακό σύστημα με βιωματικό τρόπο.
3η Διδακτική ώρα: «Κατασκευή πυραύλων»
Δραστηριότητα: Κατασκευάζουμε πυραύλους με τα ονόματα των παιδιών.
3ο Εργαστήριο « Ο Ήλιος είναι η πηγή της ζωής μας»
1η Διδακτική ώρα : Παρατηρούμε, σχολιάζουμε και συζητούμε για τον Ήλιο μέσα από ένα βίντεο προσομοίωσης της NASA
ΝASA.
2η Διδακτική ώρα: Αφήγηση του μύθου του Φαέθοντα και αναδιήγηση του μύθου από τα παιδιά. Τοποθέτηση εικόνων της ιστορίας σε χρονολογική σειρά. Βάζουμε στη σειρά το μύθο του Φαέθοντα. Κατόπιν δίνεται φύλλο εργασίας στα παιδιά όπου αποτυπώνουν το μύθο μέσα από τα μάτια τους.
3 η Διδακτική ώρα
Δραστηριότητα: Παρακολούθηση εκπαιδευτικής ιστορίας για τα οφέλη και τις συνέπειες του Ήλιου.
4ο Εργαστήριο: « Ήλιος, Γη, Σελήνη. Μέρα ή Νύχτα»
1η Διδακτική ώρα
Δραστηριότητα: Παρακολούθηση εκπαιδευτικού βίντεο σχετικά με το πώς είναι η Γη την ημέρα και πως είναι τη νύχτα. Έπειτα επικεντρωνόμαστε σε συνήθειες, ενέργειες και ρουτίνες που κάνουμε τη μέρα και τη νύχτα και τις ταξινομούμε. Επίσης δίνεται η ευκαιρία στο κάθε παιδί να αναφερθεί στις προσωπικές καθημερινές ή και εβδομαδιαίες ρουτίνες που κάνει στο χρονικό διάστημα της κάθε ημέρας ή νύχτας και να εντοπίσουν ομοιότητες και διαφορές με τους άλλους γύρω τους.
2η Διδακτική ώρα
Δραστηριότητα « Βρες τη σκιά σου»
Μαθαίνουμε ότι όλα τα έμβια και τα άβια όντα έχουν σκιά.
3η Διδακτική ώρα
Δραστηριότητα
Παιχνίδι στον εξωτερικό αύλειο χώρο.
Προσπαθούμε να εντοπίσουμε τη σκιά μας μεταξύ των σκιών των συμμαθητών/ συμμαθητριών μας και τις φωτογραφίζουμε.
5ο Εργαστήριο: « Όμορφες κόρες του χρόνου»
1η Διδακτική ώρα
Δραστηριότητα : Συζητάμε και ανταλλάσουμε απόψεις με τη χρήση τυπωμένων και ψηφιακών εικόνων για τις τέσσερις εποχές και καταγράφουμε όλα όσα γνωρίζουν τα παιδιά.
Σε ποια εποχή ταιριάζει η κάθε εικόνα;
2η Διδακτική ώρα
Δραστηριότητα: Δίνονται στα παιδιά οι εικόνες με τις τέσσερις εποχές, στις οποίες πρέπει να αντιστοιχίσουν μια σειρά από άλλες εικόνες (θάλασσα, ανθισμένη φύση, χιόνι,κ.ο.)που αφορούν την κάθε εποχή.
3η Διδακτική ώρα
Δραστηριότητα: Μαθαίνουμε για τη Σελήνη και τις φάσεις της και κάνουμε κολάζ το φεγγάρι.
6ο Εργαστήριο: « Τι γνωρίζαμε , τι μάθαμε;»
1η Διδακτική ώρα
Δραστηριότητα:
Στο τελευταίο εργαστήριο δεξιοτήτων του θεματικού κύκλου
“Steam και η Γη γυρίζει”, αφού συζητήσαμε τι μάθαμε ,
δημιουργήσαμε όλοι μαζί ένα κολάζ με το ηλιακό σύστημα και τα διαίτερα χαρακτηριστικά του κάθε πλανήτη , αξιοποιώντας υλικά της τάξης(π.χ χαρτόνια ,μαρκαδόρους) .
Έτσι, δόθηκε στα παιδιά η ευκαιρία να οπτικοποιήσουν τη
σκέψη τους και όλα όσα έμαθαν, όπως η σειρά των πλανητών
και η απόστασή τους από τον Ήλιο.
Επίσης στα πλαίσια αυτού του εργαστηρίου όλοι/όλες οι μαθητές/τριες έφεραν πληροφορίες και φωτογραφίες, σχετικά με τον αγαπημένο τους πλανήτη ή τον ήλιο και τις παρουσίασαν στην ολομέλεια της τάξης.
2η Διδακτική ώρα
Δραστηριότητα: Τα παιδιά δημιούργησαν το ατομικό τους κολάζ με το ηλιακό σύστημα και συμπλήρωσαν ένα φύλλο εργασίας με λέξεις που τους ήταν οικείες από την ενασχόληση τους με τα εργαστήρια. Επίσης ασχολήθηκαν με παιχνίδια μνήμης, αντιστοίχισης ,περιγραφής και ορισμού διαδρομών μέσω Bee-bot σχετικά με το ηλιακό σύστημα.
3η Διδακτική ώρα:
Δραστηριότητα
Προετοιμασία για τη σχολική εκδρομή στο Πλανητάριο, στην Αθήνα. Συζήτηση και παρακολούθηση εκπαιδευτικού βίντεο και εικόνων για τον χώρο που θα επισκεφθούμε και το πρόγραμμα δραστηριοτήτων που θα παρακολουθήσουμε.
EΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ 2024-2025
ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ 2025
Τη φετινή χρονιά η βασιλόπιτα παρασκευάστηκε στο Νηπιαγωγείο με υλικά που έφεραν τα νήπια από το σπίτι τους και με την πολύτιμη συνδρομή της κυρίας Λένιας. Ευχόμαστε το 2025 να είναι για όλους μια δημιουργική χρονιά που θα φέρει υγεία και χαρά!
30 Ιανουαρίου η εορτή των Τριών Ιεραρχών
Στις 30 Ιανουαρίου ημέρα Πέμπτη τιμάμε τους Τρεις Ιεράρχες, τους τρεις Μεγάλους Πατέρες και Οικουμενικούς Διδασκάλους, τον Μέγα Βασίλειο, τον Γρηγόριο τον Θεολόγο και τον Ιωάννη τον Χρυσόστομο.
Η γιορτή των Τριών Ιεραρχών είναι γιορτή της παιδείας και των γραμμάτων, γιορτή των δασκάλων και των μαθητών. Τις πρώτες ώρες του εκπαιδευτικού μας προγράμματος πραγματοποιήθηκε εκκλησιασμός στην εκκλησία Αγίου Κωνσταντίνου και Ελένης στο Συνοικισμό. Κατόπιν συζητήσαμε και διαβάσαμε με τη βοήθεια πλούσιου εποπτικού υλικού για το έργο τους και δημιουργήσαμε κατασκευές με τα πρόσωπα τους ,καθώς έγιναν οι πρωταθλητές της ευσέβειας, της αρετής, της αγιότητας αλλά και των γραμμάτων και της σοφίας.
Έστησαν γέφυρες ανάμεσα στο κλασικό και το σύγχρονο, ανάμεσα στη γνώση και την αρετή, ανάμεσα στην αναζήτηση της επιστημονικής αλήθειας και την πραγματική αλήθεια της αγάπης, ανάμεσα στη θεωρία και στην πράξη, τον Ελληνισμό και το Χριστιανισμό.
Το παράδειγμά τους είναι πάντα νέο και φωτεινό και η προσφορά τους στην ανθρωπότητα μοναδική.
Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Μουσείο της Θήβας
Στις 27 Ιανουαρίου , ημέρα Δευτέρα επισκεφθήκαμε με τους μαθητές και τις μαθήτριες μας το Μουσείο της πόλης μας. Με αυτόν τον τρόπο δόθηκε η ευκαιρία και η δυνατότητα στους μαθητές και στις μαθήτριες να γνωρίσουν και να δουν από κοντά το μουσείο της πόλης τους, να αποκτήσουν γνώσεις για την έννοια του Μουσείου, του χώρου και τι περιλαμβάνει, περιηγήθηκαν σε διαφορετικές κατηγορίες εκθεμάτων και εξοικειώθηκαν με το χώρο.