Βόλτα στη γειτονιά του ήλιου

 

20523376 14461 sistema solar

Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο:
«STEM- Βόλτα στη γειτονιά του Ήλιου» έχει ως στόχο με βάση τις αρχές του εποικοδομητισμού
και με μεθόδους διερευνητικής μάθησης οι μαθητές να σκεφτούν και να βρουν
απαντήσεις σε ερωτήσεις για το διάστημα και για το γεγονός ότι οι πλανήτες δεν
είναι απομονωμένοι ο ένας από τον άλλον, αλλά αλληλοεξαρτώμενοι καθώς η
Σελήνη περιστρέφεται γύρω από τη Γη, η Γη, μαζί με οχτώ άλλους πλανήτες,
περιστρέφεται γύρω από τον Ήλιο και ο Ήλιος, με τη σειρά του, περιστρέφεται γύρω
από το κέντρο του γαλαξία μας. Η Σελήνη, η Γη και ο Ήλιος αποτελούν τα τρία ουράνια
σώματα τα οποία σχηματίζουν ένα ολοκληρωμένο σύστημα, με την εναλλαγή
ημέρας/νύχτας, τις εκλείψεις και τις εποχές που προκύπτουν από τις
αλληλεπιδράσεις μεταξύ των σωμάτων αυτών και με τις οποίες οι μικροί μαθητές θα
πειραματιστούν και θα γνωρίσουν με βιωματικό τρόπο.

Η καθοδηγούμενη ανακάλυψη ιδιαίτερα για τους μαθητές του νηπιαγωγείου, μπορεί
να είναι μια αναπτυξιακά κατάλληλη πρακτική όταν στόχος μας είναι να
κατανοήσουν θέματα που μπορούμε να τα παρουσιάσουμε με συγκεκριμένα
παραδείγματα και η διαδικασία αυτή αποτελεί το πλαίσιο στήριξης που συνιστά τη
σταδιακή βοήθεια που παρέχεται στα παιδιά προκειμένου να ολοκληρώσουν
δραστηριότητες στις οποίες δεν μπορούν να φέρουν εις πέρας μόνα του.

Πηγή: https://elearning.iep.edu.gr/study/course/view.php?id=2002

Ο χειμώνας είναι εδώ!

100 5874

Χιονίζει! Ευκαιρία για χιονάνθρωπο…από βαμβάκι!

IMG 20220317 105529

Εισαγωγή στην Αγγλική γλώσσα- Ζώα σε χειμερία νάρκη

100 5897

Κάνουμε σκι στη χιονοδρομική μας τάξη!

100 5929

Κολλάζ- Ομαδική εργασία “Το πάπλωμα της αγάπης”

100 5950

Φωτογραφία στο χειμωνιάτικο τοπίο της αυλής

100 6046

Ώρα για χειμερία νάρκη! Οδηγώντας τα ζώα στη φωλιά τους

IMG 20220113 152044

Ζώα των πόλων- Η πολική αρκούδα

IMG 20220114 151956

Οι σκιέρ

IMG 20220222 122546

Ζωγραφίσαμε με τέμπερα το μαγικό βόρειο σέλας!

 

IMG 20220224 122401

Οι αποκριάτικες μάσκες μας

IMG 20220304 123947

Φορέσαμε τις αποκριάτικες στολές μας

100 6033

Απόκριες στο νηπιαγωγείο μας

IMG 20220304 124110

Καλώς το Καρναβάλι!

 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ 2022-2023

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ 2022-2023

Oι εγγραφές αρχίζουν την Τρίτη, 1η Μαρτίου 2022  και τελειώνουν στις 20 Μαρτίου 2022.

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2022-2023, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α’ 133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2022-23, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2018

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ Την διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την  τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας.

Τηλ επικοινωνίας:2262089497

e-mail:mail@1nip-thivas.voi.sch.gr

Ώρες υποδοχής:12:10μ.μ.-13:00μ.μ. 

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ  ΕΓΓΡΑΦΗΣ   2022-2023

α) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)

β) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).

γ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

δ) Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

ΟΡΙΑ ΕΠΙΡΡΟΗΣ 1ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΘΗΒΑΣ

Αγ. Αθανασίου, Π. Τσαλδάρη, Περγάμου, Καραμαγκιώλη, Αυλίδος, Διρκέου, Ισμινίου, Δούρου, Ν. Διαμαντή, Στεφανάκη, Γ. Διαμαντή, Δ. Διαμαντή, Τειρεσίου, Ίμβρου, Αγ. Παρασκευής, Ικτίνου, Καλλικράτους, Χατζηαντωνίου, Ανδριανουπόλεως, Ισιδώρου, Ανθεμίου, Βενιζέλου, Τενέδου, Μαλασού, Μαγνησίας, Πέτρουλα, Κυδωνιών, Νίκαιας, Καισαρείας, Δεμερτζή, Πλαστήρα, Ιωνίας, Ούγκρων, Μαρτίνου, Μαλεσίνας, Σφιγκός, Θηβών, Αγίου Θωμά, Ακραιφνίου, Κάστρου, Τζουμανέκα, Κοκκίνου, Νεοχωρακίου, Λοχαϊτου, Σ. Βέμπω, Άρματος, Ελεώνος, Δάφνης, Κλειδίου, Οινοφύτων, Παπαγιάννη, Αρ. Μπασιάκου, Μυριβίλη, Ξενοπούλου, Καρούζου, Σιμίου, Κάλλας, Χατζηδάκη, Σπύρου Μελά, Κυβέλης, Αγ. Μελετίου, Ελ. Παπαδάκη, Κουν, Καγιά, Νικομάχου, Γεφυραίων, Π. Δέλτα, Μινωτή, Μερκούρη, Λογοθετίδη, Υπάτου, Δροσιάς, Πλατανακίου, Λουκισίων, Μουρικίου.

 

Έχω σώμα δυνατό, γιατί προτιμώ το υγιεινό φαγητό!

ugieini diatrofi laxanika
Πηγή: https://blogs.sch.gr/ziamar/2020/05/17/trome-ygieina/
Το παρόν εργαστήριο συμβάλλει στην προώθηση των υγιεινών διατροφικών συνηθειών  και της σωματικής δραστηριότητας συντελώντας στο να είναι τα παιδιά υγιή και να μεγαλώνουν καλά. Αυτές τις παραμέτρους  γνωρίζουν  τα παιδιά, ευαισθητοποιούνται, αποκτούν  σημαντικές υγιεινές συνήθειες ώστε μεγαλώνοντας να υιοθετήσουν μια σωστή στάση ζωής και να φροντίζουν την διατροφή και την καλή φυσική τους κατάσταση,  να διατηρούν την υγεία και την ευεξία τους.
ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
-Να αποκτήσουν δεξιότητες ζωής, μάθησης, τεχνολογίας και επιστήμης και δεξιότητες του νου.
-Να κατανοήσουν τα παιδιά τις βασικές παραμέτρους της υγιεινής διατροφής και το ρόλο τους στη ζωή τους.
-Να γνωρίσουν τις κατηγορίες προϊόντων και να επιλέγουν μια ισόρροπη, για την υγεία, διατροφή.
-Να ευαισθητοποιηθούν σε υγιεινές συνήθειες που συμβάλλουν στην υγιεινή ζωή των παιδιών.
-Να συμμετέχουν σε συζητήσεις, να εκφράζονται, να επιχειρηματολογούν, να αναπτύξουν δεξιότητες διαλόγου, να εμπλουτίσουν τον προφορικό τους λόγο με νέες λέξεις.
-Να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα υγείας, να δείξουν ενδιαφέρον και να οδηγηθούν σε νέα γνώση μέσα από την παρατήρηση , την ανταλλαγή ιδεών, την επαφή με το εποπτικό υλικό, την τέχνη, το παιχνίδι, τη γλώσσα.
-Να προβληματίζονται, να ερευνούν , να κάνουν υποθέσεις και να καταλήγουν σε συμπεράσματα. Να παρατηρούν, να συγκρίνουν, να ομαδοποιούν.
-Να ενθαρρυνθούν , να εκφραστούν μέσω της στοχευμένης βιωματικής μάθησης.
Πηγή: https://observatory.sustainablegreece2020.com/gr/schools-practices/trefomai-swsta-kinoymai-syxna-megalwnw-kala.2331.html

Οι δράσεις μας

IMG 20220210 110736

Ημερήσιο πρόγραμμα διατροφής

100 5966

Δραματοποιούμε το μύθο της ελιάς για το όνομα της Αθήνας

100 5865

Κολλάζ με λαχανικά

100 5864

Κατασκευή- Κολλάζ με λαχανικά

100 5933

Φτιάχνουμε τα δεντράκια των υγιεινών και ανθυγιεινών φαγητών

100 5915

Ταξινόμηση συσκευασιών με βάση το υλικό τους

100 5905

Ταξινόμηση συσκευασιών με βάση το υλικό τους

100 5887

Δραματοποίηση της παροιμίας “Όταν κοιμάται ο γιόκας μας, ψωμί δε μας ζητάει”

IMG 20220210 141634

Κατηγορίες τροφίμων

IMG 20220210 110936

Φτιάχνω τη δική μου διατροφική πυραμίδα

IMG 20220210 075657

Πορτρέτα με υγιεινές τροφές

100 5991

Πίνακας αναφοράς

100 5988

Φάρμα- Κατασκευή μακέτας

100 5979

Δεντράκια της υγιεινής και ανθυγιεινής διατροφής