Ο όρος STEM χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 2001 από τον οργανισμό NSF (National Science Foundation) για να αποδώσει τη διασύνδεση των περιοχών των Φυσικών Επιστημών (Science), της Τεχνολογίας (Technology), της Μηχανικής (Engineering) και Μαθηματικών (Mathematics). Πιο αναλυτικά τα επιστημονικά του πεδία προσδιορίζονται ως εξής:
- S είναι η Επιστήμη (Science).
- T είναι η Τεχνολογία (Technology),
- E είναι η Μηχανική (Engineering),
- M είναι τα Μαθηματικά (Maths), οι τρόποι μέτρησης και οι βασικές έννοιες της Γεωμετρίας (σχήματα, σύγκριση μεγεθών κ.α.). α
Σκοπός του έργου STREAM είναι να αποκτήσουν τα παιδιά τις απαραίτητες γνώσεις, ξετυλίγοντας τις δεξιότητες 4C (communication, critical thinking, creativity, collaboration), τις δεξιότητες της τεχνολογίας, της μηχανικής και της επιστήμης (ρομποτική-επιστημονική/υπολογιστική σκέψη Δεξιότητες Μοντελισμού και προσομοίωσης Πληροφορικός γραμματισμός Ψηφιακός γραμματισμός Τεχνολογικός γραμματισμός ) καθώς και τις δεξιότητες του νου (ρουτίνες σκέψης και αναστοχασμός Επίλυση προβλημάτων Κατασκευές, παιχνίδια, εφαρμογές).
Τα εργαστήρια δεξιοτήτων STEM με τίτλο <<Στα ίχνη των δεινοσαύρων >>υλοποιήθηκαν σε είκοσι μία(21) διδακτικές ώρες και τα νήπια γνώρισαν καλύτερα τα προϊστορικά πλάσματα που εξάπτουν την φαντασία τους και κινητοποιούν τα ενδιαφέροντα τους.