ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ-ΤΡΙΩΝ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ-ΤΡΙΩΝ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025

Εγγραφές στα Νηπιαγωγεία

Λαμβάνοντας υπόψη την περ. α’ της παρ. 4 του άρθρου 6, του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109) όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν. 4777/2021 (Α΄ 25) οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής παιδείας, για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄109).
Σύμφωνα με το άρθρο 1 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/8-5-2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ, οι εγγραφές στα δημόσια
Νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής.

ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του

Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα: (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):

α) τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Στο Νηπιαγωγείο θα προσκομίσετε τα εξής δικαιολογητικά:

α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ

α. Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα δύνανται να εγγράφονται οι μαθητές χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.

β. Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 07:45-08:00.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

Για την ολοκλήρωση της εγγραφής η Διεύθυνση του Νηπιαγωγείου θα δέχεται τους γονείς από 1 έως 20 Μαρτίου 2024 και κατά τις ώρες 12:00μμ – 13:00 μμ για την προσκόμιση των δικαιολογητικών.

Η προσέλευσή σας στο σχολείο  θα γίνεται κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας  και τηρώντας  όλα τα απαιτούμενα μέτρα προστασίας από τον COVID-19.



Λήψη αρχείου

Εκπαιδευτικές επισκέψεις

Η θεατρική ομάδα “3 λαλούν”παρουσίασε στο σχολείο μας την “Ειρήνη” του Αριστοφάνη. Μια πρωτότυπη διασκευή η οποία με διαδραστικό τρόπο και αρκετές δόσεις  χιούμορ, κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον και την προσοχή των παιδιών.

Ο Τρυγαίος κάνει την εμφάνισή του

P1110340

 

P1110342

Με το σκαθάρι του πετάει μέχρι τον Όλυμπο να συναντήσει τον Ερμή

P1110346          P1110349

 

Ο Πόλεμος βάζει σε εφαρμογή το σχέδιό του, αλλά ο Τρυγαίος με τη βοήθεια όλων προσπαθεί να ελευθερώσει την Ειρήνη

P1110354          P1110357

…φυσικά βάλαμε και εμείς ένα χέρι βοήθειας και η Ειρήνη ελευθερώθηκε

P1110358           P1110362

Ένα τραγούδι για την Ειρήνη…

P1110363

Εκπαιδευτικές επισκέψεις

Στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων “Οι νεροεξερευνητές: η σημασία της σωστής διαχείρισης νερού” συνεργαστήκαμε με το ΚΕΠΕΑ Φιλιατών για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα”Υδροκίνηση”. Μάθαμε για τη σημασία του νερού στην εργασία των ανθρώπων στους νερόμυλους, για τα ποτάμια και τη λίμνη, τους υγροβιότοπους, καθώς και για το οικοσύστημα που υπάρχει σε τέτοιες περιοχές.

P1110318

P1110319

 

 

 

 

 

 

P1110321

P1110322

 

 

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ- «Ο Ρούλης ο Τροφούλης και η περιπέτειά του στον κόσμο της υγιεινής διατροφής»

Ζωσιμαία βιβλιοθήκη Ιωαννίνων

Μετά από μια σύντομη ξενάγηση και περιήγηση για τη βιβλιοθήκη της πόλης μας παρακολουθήσαμε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Ζωσιμαίας βιβλιοθήκης “Είπε ο γάιδαρος…”. Το παραμύθι “Παράξενος” που διαβάσαμε μας μετέδωσε το σημαντικό μήνυμα ότι όλοι είμαστε σημαντικοί και ξεχωριστοί σε κάτι, όπως άλλωστε και ο ήρωας του παραμυθιού που κάτω από το καπέλο του έκρυβε κάτι που τον έκανε και αυτόν ξεχωριστό…

P1110206

P1110209

Στη συνέχεια τα διαδικτυακά παιχνίδια της βιβλιοθήκης μας διασκέδασαν

P1110212

Τα παιδιά αποτύπωσαν τις ιδέες τους στις ζωγραφιές τους, τις οποίες στείλαμε στη βιβλιοθήκη

P1110213

P1110215

ESERO- Mission X: Train like an austronaut

Συμμετέχουμε στο πρόγραμμα του ESERO GREECE “Mission X:Train like an austronaut”. Οι ομάδες μας : SPACEKIDS 1 και SPACEKIDS 2

  • Οι μαθητές προπονούνται όπως οι αστροναύτες και μαθαίνουν τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν ώστε να παραμείνουν σε καλή φυσική κατάσταση και υγιείς στο Διάστημα και στη Γη.
  • Πρόκληση: Walk to the Moon.
  • Δραστηριότητες Φυσικής Αγωγής & Επιστημονικές δραστηριότητες.
  • Οι μαθητές ολοκληρώνουν τις δραστηριότητες και κερδίζουν βήματα. Τα βήματα που θα συγκεντρώσουν όλες οι ομάδες, βοηθούν τις μασκότ, Luna και Leo, να περπατήσουν 384 400km – να διανύσουν την απόσταση από τη Γη στη Σελήνη.

Οι δραστηριότητες έγιναν με ιδιαίτερο κέφι, όπως άλλωστε αρμόζει σε κάθε εκπαιδευόμενο αστροναύτη!

Διαστημικό rock n’ roll

P1110158

 

Προπόνηση δύναμης πληρώματος – Peakliftoff- Χτίζοντας έναν πυρήνα αστροναύτη

P1110162

P1110164

Ενέργεια ενός αστροναύτη (μέσω της πυραμίδας της διατροφής)

P1110101

Ταχύτητα φωτός

P1110166

Κάν’τε έναν διαστημικό περίπατο

P1110159

P1110161

Εκπαίδευση συναρμολόγησης πληρώματος

P1110168

HIIT the space gym

P1110264

 

 

 

 

 

 

 

P1110267

 

 

 

 

 

 

 

Agility astro-course

P1110269

 

 

 

 

 

 

 

P1110272

P1110274

 

 

 

 

 

 

 

P1110275

 

 

 

 

 

 

 

 

Astro farmer

ΜΕΡΑ 1η (Καταγραφή παρατηρήσεων από τα παιδιά)

Φυτέψαμε τις φακές σε 2 μπολάκια με βρεγμένο βαμβάκι. Το ένα μπολ το βάλαμε στην αποθήκη που δεν έχει ζέστη και ήλιο και το άλλο πάνω σε ένα ντουλάπι που έχει ζέστη και ήλιο

P1110262

ΜΕΡΑ 5η

Και στα δύο μπολάκια άρχισαν να φυτρώνουν τα κοτσανάκια τους

ΜΕΡΑ 9η

Στο μπολάκι που βάλαμε στο ντουλάπι τα κοτσανάκια είχαν σκούρο πράσινο χρώμα και φύτρωσαν πολύ. Στο μπολάκι που βάλαμε στην αποθήκη τα κοτσανάκια είχαν πράσινο ανοιχτό χρώμα και ήταν πιο μικρά από τα άλλα

ΜΕΡΑ 12η

Οι φακές της τάξης είναι πιο ψηλές, πιο πράσινες, πιο ευθείες, έχουν πιο πολλά φύλλα και είναι πιο χοντρές. Οι ρίζες τους είναι πιο καλά πιασμένες. Οι φακές που βάζουμε στην αποθήκη αρχίζουν να γίνονται στραβές (γέρνουν) σαν να μαραίνονται. Το χρώμα είναι ανοιχτό πράσινο. Οι φακές της τάξης φαίνονται πιο δυνατές.

P1110306

ΜΕΡΑ 16

Οι φακές της τάξης ψήλωσαν και άλλο, είναι πιο σκούρες, έχουν πιο πολλά φύλλα και πιο πολλές ρίζες. Το φως του ήλιου τις έχει κάνει πιο δυνατές. Οι φακές της απόθήκης στράβωσαν περισσότερο. Το χρώμα τους είναι πιο ανοιχτό. Επειδή δεν είναι στον ήλιο φαίνεται να μαραίνονται

ΜΕΡΑ 19

Οι φακές της τάξης ψήλωσαν περισσότερο. Οι φακές της αποθήκης μαραίνονται περισσότερο. Όσο μαραίνονται, τόσο γέρνουν

ΜΕΡΑ 23

Οι φακές της τάξης φαίνονται γερές, γιατί τις βοηθάει ο ήλιος και η ζέστη.Οι φακές της αποθήκης μαραίνονται, γιατί δεν τις έχουμε στον ήλιο, αλλά στο σκοτάδι και αρρωσταίνουν.

ΜΕΡΑ 26

Οι φακές της τάξης αρχίζουν να πέφτουν, να μαραίνονται. Οι φακές της αποθήκης μαράθηκαν εντελώς.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Τα φυτά θέλουν ήλιο, ζέστη, νερό και πότισμα

 

P1110329

Ηφαίστεια της Αφροδίτης

P1110376

P1110377

Γλώσσες απογείωσης

P1110379

P1110381

P1110382

Σταθμός βάσης Boogie

P1110384

P1110388

 

Χριστούγεννα 2023

Χριστούγεννα ήρθαν πάλι και μπαίνοντας σε εορταστικό πλέον κλίμα αρχίσαμε τις κατασκευές και τις χειροτεχνίες μας. Όλα άρχισαν με τον στολισμό των δέντρων …

P1110142

 

 

 

 

 

P1110143

…τα ήθη και τα έθιμα των Χριστουγέννων

P1110146

P1110147

…και μετά περάσαμε στις δημιουργίες μας

P1110145

P1110177

P1110180

 

 

 

 

 

 

 

 

P1110181

P1110189

P1110188

P1110193

P1110191

P1110192

Συνεχίσαμε με εργαστήριο ζαχαροπλαστικής, όπου διακοσμήσαμε τα νόστιμα μπισκότα της μαμάς Αριάδνης

P1110148

P1110154

P1110155

Σε συνεργασία με την τοπική ενορία της περιοχής  συλλέξαμε τρόφιμα και τα προσφέραμε σε οικογένειες που τα έχουν ανάγκη

P1110195

Και ήρθε και η ώρα της χριστουγεννιάτικης γιορτής. Αφού δώσαμε τον καλύτερό μας εαυτό ο Αη Βασίλης ήταν εκεί να μοιράσει τα δώρα…

P1110194

 

P1110200

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

Με τη νέα χρονιά κόψαμε τη βασιλόπιτα στο σχολείο που μας έφτιαξε και στόλισε η μαμά Αριάδνη. Πολλοί οι υποψήφιοι και οι υποψήφιες για το φλουρί, αλλά η Βαλέρια ήταν η τυχερή

P1110216

P1110218

P1110222