Α’ ΦΑΣΗ- ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ
Η φίλη μας η Αφροδίτη μας επισκέφτηκε και ζήτησε τη βοήθειά μας στο να γνωρίσει και να μάθει για τα σχήματα. Αποστολή μας η συλλογή πληροφοριών και στοιχείων μέσα από υλικό της τάξης και του περιβάλλοντος χώρου
Β’ ΦΑΣΗ- ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ
Τα παιδιά χωρίστηκαν σε 4 ομάδες. Η 1η ομάδα θα ασχολούνταν με τα παζλ, η 2η με τα παραμύθια, η 3η με τις κατασκευές και η 4η με αναζήτηση βίντεο στο διαδίκτυο σχετικών με τα σχήματα
Γ’ ΦΑΣΗ- ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ
Στη συνέχεια η κάθε ομάδα παρουσίασε στις υπόλοιπες τον τρόπο που εργάστηκε
Δ’ ΦΑΣΗ- ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟΣ
Μέσα από συζήτηση αποφασίσαμε άλλες δραστηριότητες εμπέδωσης και εφαρμογής των όσων μάθαμε
Ψάξαμε στην αυλή μας για σχήματα
Πειραματιστήκαμε περισσότερο και ανακαλύψαμε ότι πολλά πράγματα γύρω μας είναι σχήματα, ακόμα και το όνομά μας
Ε’ ΦΑΣΗ- ΕΚΤΙΜΗΣΗ
Δραστηριότητες αξιολόγησης και αυτοαξιολόγησης