Κανονισμός Λειτουργίας

1.Εισαγωγή

Το νηπιαγωγείο είναι ο χώρος όπου τα νήπια, περνούν πολλές ώρες καθημερινά. Μαθαίνουν, παίζουν, χαίρονται, δημιουργούν, συνεργάζονται. Πολλές φορές, όμως, αντιμετωπίζουν και δυσκολίες, τόσο οι μαθητές που αφορούν στην προσαρμογή τους στο συγκεκριμένο περιβάλλον και στη συνύπαρξή τους με συνομηλίκους, όσο και το διδακτικό προσωπικό που αφορούν στις σχέσεις μεταξύ τους, με τους γονείς αλλά ακόμα και στην προσπάθεια παροχής ποιοτικού εκπαιδευτικού έργου.Η σχολική ζωή καλό είναι να ρυθμίζεται από κάποιους κανόνες, οι οποίοι βοηθούν την εκπαιδευτική διαδικασία και το σχολείο να λειτουργεί αποτελεσματικότερα ως μια ασφαλής κοινότητα μάθησης.

Με τον όρο «σχολικός κανονισμός» εννοούμε το σύνολο των όρων και των κανόνων που αποτελούν προϋποθέσεις για να πραγματοποιείται ανενόχλητα, μεθοδικά και αποτελεσματικά το έργο του σχολείου. Οι συνθήκες αυτές πρέπει να αποβλέπουν στη διαμόρφωση ενός παιδαγωγικού και διδακτικού κλίματος το οποίο θα εξασφαλίζει τη συνεργασία των μελών της σχολικής κοινότητας, χωρίς εντάσεις και συγκρούσεις, με αμοιβαίο σεβασμό, με ανοχή και αναγνώριση. Στο πλαίσιο αυτό ο όρος «σχολική πειθαρχία» αποκτά δημοκρατικό περιεχόμενο και αναδεικνύεται σε βασικό ποιοτικό στοιχείο του σύγχρονου δημοκρατικού σχολείου.Η σχολική κοινότητα είναι μία οργανωμένη ομάδα που έχει όλα τα χαρακτηριστικά της κοινωνίας. Το σχολείο προετοιμάζει τους νέους να ενταχθούν ομαλά στην κοινωνία. Η εσωτερική οργάνωση της σχολικής ζωής οφείλει να εκπαιδεύει και να διαπαιδαγωγεί, σύμφωνα με τα πρότυπα και τις ανάγκες της δημοκρατικής κοινωνίας.

Για το σκοπό αυτό συντάσσεται ο Κανονισμός Εσωτερικής λειτουργίας του Νηπιαγωγείου μας, ο οποίος είναι πλήρως εναρμονισμένος με την ισχύουσα νομοθεσία για τη λειτουργία του σχολείου.

Γενικές αρχές / στοιχεία

Ο σκοπός του Νηπιαγωγείου, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, είναι να βοηθήσει τα παιδιά να αναπτυχθούν σωματικά, συναισθηματικά, νοητικά και κοινωνικά μέσα στο πλαίσιο των ευρύτερων στόχων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Το Νηπιαγωγείο, ως φορέας κοινωνικοποίησης του παιδιού (μετά την οικογένεια),θα πρέπει να εξασφαλίζει τις προϋποθέσεις, ώστε τα παιδιά να αναπτύσσονται και να κοινωνικοποιούνται ομαλά και πολύπλευρα. Σύμφωνα με το άρθρο 3, του Ν.1566, το Νηπιαγωγείο βοηθά τα νήπια «να καλλιεργούν τις αισθήσεις τους, να οργανώνουν τις πράξεις τους, κινητικές και νοητικές, να εμπλουτίζουν και να οργανώνουν τις εμπειρίες τους, από το φυσικό και το κοινωνικό περιβάλλον, να αναπτύσσουν πρωτοβουλίες, ελεύθερα και αβίαστα, να αναπτύσσουν την ικανότητα κατανόησης και έκφρασης, με σύμβολα γενικά και ιδιαίτερα, στους τομείς της Γλώσσας, των Μαθηματικών και της Αισθητικής».

Επιπλέον, το σύγχρονο νηπιαγωγείο επιδιώκει τον σεβασμό της προσωπικότητας του νηπίου, την ικανοποίηση των φυσικών και ψυχικών του αναγκών και τον σεβασμό στις ατομικές του διαφορές. Και όλα αυτά μέσα σε μια ατμόσφαιρα στην οποία βασιλεύει η χαρά, το παιχνίδι, η δημιουργία και η πειθαρχημένη ελευθερία.

Το 4o Nηπιαγωγείο Διδυμοτείχου αποτελείται από δυο τμήματα πρωινά και ένα απογευματινό (προαιρετικό ολοήμερο). Υπηρετούν σ’ αυτό για το τρέχον σχ. Έτος 2020-21 τρεις εκπαιδευτικοί γενικής παιδείας, μία εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής κι ένα άτομο ως βοηθητικό προσωπικό – καθαρίστρια.

Το ωρολόγιο πρόγραμμα  λειτουργίας του Νηπιαγωγείου

Το 1ο Νηπιαγωγείο Σούδας ως δημόσιο νηπιαγωγείο λειτουργεί τις πέντε εργάσιμες ημέρες της εβδομάδας. Έχει δύο υποχρεωτικά πρωινά  τμήματα  τα οποία λειτουργούν και ως ολοήμερα τμήματα. Τα Πρωινά υποχρεωτικά  τμήματα  λειτουργούν από τις 08.15 έως τις 13.00 και τα Ολοήμερα τμήματα συνεχίζουν τη λειτουργία τους  έως τις 16.00Η Πρωινή Ζώνη λειτουργεί μόνο με τη συμπλήρωση του αριθμού  των αιτήσεων των γονέων των νηπίων, όπως ορίζεται.Η πρόωρη αποχώρηση από το Ολοήμερο τμήμα γίνεται μόνο για σοβαρούς λόγους υγείας του παιδιού. Υποχρεούστε να τεκμηριώσετε με δικαιολογητικά την αίτησή σας για να προωθηθεί προς έγκριση στη Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου (1ης ενότητας Χανίων) κ. Μπαδιεριτάκη Μαρία. Η Προϊσταμένη του νηπιαγωγείου – με email- θα γνωστοποιεί στους γονείς των παιδιών :

*τις ημέρες κατά τις οποίες το Νηπιαγωγείο δε θα λειτουργεί

*τις οποιεσδήποτε διαφοροποιήσεις στο ωράριο λειτουργίας του

Η προσέλευση και η αναχώρηση των παιδιών

Τα παιδιά θα προσέρχονται στο νηπιαγωγείο από τις 08.15 έως τις 08.30π.μ. χρησιμοποιώντας ως είσοδο την εξωτερική κεντρική πόρτα του νηπιαγωγείου.Θα παραδίδονται από την ίδια είσοδο – έξοδο στις 13.00 (πρωινό υποχρεωτικό τμήμα) και 16.00 (ολοήμερο τμήμα). Τα παιδιά θα παραδίδονται είτε στους γονείς είτε σε άλλα υπεύθυνα πρόσωπα που εσείς έχετε ορίσει. Παρακαλούμε ιδιαίτερα τις πρώτες μέρες να έρχονται οι γονείς ώστε να γνωριστούμε και στη συνέχεια να γνωρίσουμε τα νέα πρόσωπα. Καλό θα είναι να είναι τα ίδια πρόσωπα σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Κανένα παιδί δε θα παραδοθεί σε άτομο το οποίο δεν έχει δηλωθεί.Σας παρακαλούμε να τηρείτε σχολαστικά την ώρα προσέλευσης του παιδιού σας στο νηπιαγωγείο και την ώρα αποχώρησής του από αυτό, για να μη διαταράσσεται το πρόγραμμα δραστηριοτήτων του νηπιαγωγείου!Παρακαλούμε επαναλαμβανόμενα περιστατικά αργοπορημένης προσέλευσης και πρόωρης αποχώρησης να μην πραγματοποιούνται συστηματικά και χωρίς σοβαρό λόγο!Αν παρουσιαστεί ανάγκη αποχώρησης κατά τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου (π.χ. ασθένεια), γίνεται πάντοτε με τη συνοδεία γονέα ή κηδεμόνα, αφού υπογραφεί σχετική υπεύθυνη δήλωση.Τόσο η αυλόπορτα, όσο και η εξώπορτα του κτιρίου του Νηπιαγωγείου, κλειδώνονται στις 8:30 π.μ. και παραμένουν κλειστές καθ’ όλη τη διάρκεια λειτουργίας του σχολείου, για να διαφυλάσσεται η ασφάλεια των μαθητών. Ανοίγουν μόνο κατά τις ώρες αποχώρησης των νηπίων δηλαδή στη 13.00μ.μ., ώρα αποχώρησης των πρωινών τμημάτων και στις 4.00 μ.μ. ώρα αποχώρησης των ολοήμερων τμημάτων. Κατά τις ώρες προσέλευσης και αποχώρησης παρακαλούμε να μην παρατείνετε τον χρόνο παραμονή σας στην αυλή του σχολείου ώστε να κλειδώνει η πόρτα του σχολείου άμεσα.

Φοίτηση

Στο Νηπιαγωγείο φοιτούν δυο ηλικίες νηπίων.
Η πρώτη ηλικία (νήπια) περιλαμβάνει τα νήπια, τα οποία τις 31 Δεκεμβρίου του έτους έγγραφης συμπληρώνουν ηλικία πέντε (5) ετών.
Η δεύτερη ηλικία (προνήπια) περιλαμβάνει τα νήπια, τα οποία στις 31 Δεκεμβρίου του έτους έγγραφης συμπληρώνουν ηλικία τεσσάρων (4) ετών.
Με το άρθρο 73, παραγρ.1α , του Ν 3518/21-12-2006, https://www.e-nomothesia.gr/kat-ergasia-koinonike-asphalise/n-3518-2006.html η φοίτηση στο Νηπιαγωγείο είναι διετής και εγγράφονται σ’ αυτό νήπια που συμπληρώνουν την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής ηλικία τεσσάρων (4)ετών.
Η φοίτηση στο νηπιαγωγείο είναι υποχρεωτική.
Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών θα πρέπει να προσκομίζουν έγκαιρα τα διάφορα έγγραφα (π.χ. Α.Δ.Υ.Μ., Βιβλιάρια Εμβολίων, Υπεύθυνες Δηλώσεις, κ.ά.) που τους ζητούνται από το σχολείο.Οι απουσίες ενημερώνονται ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα του  myschool , για αυτό το λόγο θα πρέπει να γνωρίζουμε την αιτιολόγησή της. Μαθητής που συμπληρώνει 100 απουσίες γίνεται επανάληψη φοίτησης στο νηπιαγωγείο.Αν το παιδί σας υποβάλλεται σε  κάποια συγκεκριμένη φαρμακευτική αγωγή ή αν έχει ευαισθησία σε φάρμακα, σε κάποιες τροφές ή σε κάτι άλλο, παρακαλούμε να ενημερώσετε για το θέμα αυτό τη νηπιαγωγό. Θα σας δίδονται και συγκεκριμένα έντυπα για το φάκελο του παιδιού σας , τα οποία θα κληθείτε να συμπληρώσετε. Απαγορεύεται η χορήγηση φαρμάκων από τους νηπιαγωγούς, όπως ορίζει σχετική νομοθεσία. Παρέχονται όμως οι πρώτες βοήθειες και ενημερώνονται τηλεφωνικά οι γονείς του παιδιού .

Το πρόγραμμα δραστηριοτήτων

Το πρόγραμμα δραστηριοτήτων το οποίο ακολουθούμε έχει καθοριστεί με όσα προβλέπει και περιλαμβάνει το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (Δ.Ε.Π.Π.Σ.)για το νηπιαγωγείο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Είναι επίσης σύμφωνο με τις απαιτήσεις της εποχής μας, τόσο για την παροχή ποιοτικής αλλά και άρτιας εκπαίδευσης.

Δράσεις – Προγράμματα εκπονούνται κατά τη διάρκεια της χρονιάς βασιζόμενοι πάντα στις κλίσεις και τα ενδιαφέροντα των παιδιών υπό την επίβλεψη της Συντονίστριας Εκπαιδευτικού Έργου.

Προϊσταμένη – διδακτικό προσωπικό  

Συνεισφέρουν στη δημιουργία ήρεμου, ευχάριστου και συνεργατικού κλίματος στο σχολείο. Οι μεταξύ τους σχέσεις, καθώς και οι σχέσεις τους με την προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου είναι σχέσεις αμοιβαίου σεβασμού, συναδελφικότητας, συνεργασίας και επικοινωνίας.

* Τηρούν εχεμύθεια σε ό,τι αφορά την πορεία κάποιων μαθητών και ιδιαίτερα για θέματα που θεωρούνται προσωπικά δεδομένα. Επικοινωνούν με τους γονείς, όταν απουσιάζει ο μαθητής πλέον των τριών (3) ημερών και δεν έχουν ενημερωθεί για την αιτία της απουσίας.

* Αντιμετωπίζουν τους γονείς/κηδεμόνες των παιδιών ως συνεργάτες, αρωγούς στο έργο τους για την καλύτερη διαπαιδαγώγηση των παιδιών. Ακούν με σεβασμό τους όποιους προβληματισμούς τους και προσπαθούν να δώσουν λύσεις ως ειδικοί του χώρου, οι οποίες θα βελτιώσουν τις γνωστικές, κοινωνικές και συναισθηματικές δεξιότητες των παιδιών.

* Σε περίπτωση που η συμπεριφορά (γνωστική, κινητική, κοινωνική, συναισθηματική, προβλήματα λόγου) των νηπίων χρήζει διάγνωσης/ υποστήριξης από ειδικούς επιστήμονες, οι εκπαιδευτικοί κατευθύνουν/συμβουλεύουν τους γονείς/κηδεμόνες για την καλύτερη και αποτελεσματικότερη παροχή βοήθειας προς αυτούς.

Το παιδαγωγικό και το αναλώσιμο υλικό

Το παιδαγωγικό υλικό καθώς και το οικοδομικό – κατασκευαστικό υλικό που υπάρχει στα δύο τμήματα είναι κατάλληλα επιλεγμένα για την εκπαίδευση και την απασχόληση των παιδιών. Γι΄αυτό σας παρακαλούμε , όταν έρχονται τα παιδιά στο νηπιαγωγείο, να μην τους επιτρέπετε να φέρνουν μαζί τους παιχνίδια ή άλλα προσωπικά τους αντικείμενα από το σπίτι. Μέρος του παιδαγωγικού υλικού ανανεώνεται κατά τη διάρκεια της χρονιάς.

Η ενδυμασία και αυτοεξυπηρέτηση των παιδιών

Προς διευκόλυνση των παιδιών καλό θα ήταν  να φορούν άνετα ρούχα για να κινούνται ελεύθερα στο χώρο του νηπιαγωγείου. Παρακαλούμε να γράψετε το ονοματεπώνυμό του παιδιού σας σε όλα τα προσωπικά του είδη (τσάντα, μπουφάν, παγουρίνο κ.λ.π.). Έτσι αναγνωρίζουμε ό,τι μπορεί να έχει ξεχαστεί ή να έχει μπλεχτεί με παρόμοιο άλλου παιδιού.  Επίσης θα θέλαμε μία αλλαξιά ρούχα να υπάρχει στην τσάντα του παιδιού σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Όσον αφορά τα παπούτσια , μπορούν να φορούν αθλητικά ή ό,τι άλλα παπούτσια θέλουν. Συνιστούμε να φορούν τα παιδιά παπούτσια χωρίς κορδόνια. Παρακαλούμε, όταν έρχονται τα παιδιά στο νηπιαγωγείο, να μη φορούν κοσμήματα ( αληθινά ή ψεύτικα) και να μη παίρνουν μαζί τους είδη αξίας. Είναι αναγκαίο τα παιδιά να έχουν κατακτήσει τη χρήση της τουαλέτας ώστε να είναι αυτόνομα. Τα pampers δεν επιτρέπονται στο νηπιαγωγείο.

Το πρόγευμα και το γεύμα

Κάθε παιδί θα πρέπει να έχει μαζί του μία σχολική τσάντα νηπιαγωγείου (με εύχρηστο κούμπωμα), μέσα στην οποία θα φέρνει καθημερινά το πρόγευμα και το γεύμα του (ολοήμερο τμήμα). Θα πρέπει επίσης να έχει μία μικρή υφασμάτινη πετσέτα την οποία θα στρώνει επάνω στο τραπέζι , το μπολ του φαγητού του , το πλαστικό κουτάλι του και το παγουρίνο του. Οι ώρες του προγεύματος και του γεύματος είναι ιδιαίτερες στιγμές της ημέρας.

Παρακαλούμε να φροντίζετε το παιδί σας  να παίρνει μαζί του υγιεινές τροφές – ως επί το πλείστον – καθώς  απαγορεύονται τα γαριδάκια, τσιπς, σοκολάτες, κρουασάν τυποποιημένα κ.α.

Δεν πρέπει να έχει μαζί του ξηρούς καρπούς, τσίχλες, ή καραμέλες, για λόγους ασφάλειας τόσο του ιδίου, όσο και των άλλων παιδιών.

Παρακαλούμε να ενημερώσετε άμεσα το εκπαιδευτικό προσωπικό για τυχόν αλλεργίες ή οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα

Η ονομαστική εορτή και τα γενέθλια

Κάθε παιδί μπορεί – αν θέλει- να γιορτάσει τα γενέθλιά του ή την ονομαστική εορτή του στην τάξη, μαζί με τους συμμαθητές και τις συμμαθήτριές του. Μπορεί να φέρει στο νηπιαγωγείο γλυκά ατομικά μέσα σε ατομική συσκευασία αν είναι δυνατόν  κατόπιν συνεννοήσεως με τη νηπιαγωγό.

Συμπεριφορά μαθητών/τριών – Παιδαγωγικός έλεγχος

  • Οφείλουν να συμπεριφέρονται με σεβασμό και ευγένεια προς το εκπαιδευτικό προσωπικό αλλά και τους συμμαθητές τους.
  • Να υπάρχει θετικό κλίμα με ευχάριστη διάθεση καθώς και να αποφεύγονται οι βίαιες ενέργειες ή παρεκκλίνουσες πράξεις.
  • Οι μαθητές οφείλουν να σέβονται τον σχολικό χώρο. Ο σεβασμός προς το φυσικό περιβάλλον, τα περιουσιακά στοιχεία του Σχολείου και την περιουσία των άλλων είναι από τις βασικότερες υποχρεώσεις των νηπίων.
  • Να υπάρχει σεβασμός των προσωπικών αντικειμένων των συμμαθητών τους. Σε καμιά περίπτωση δεν επιτρέπονται είδη αξίας και παντός είδους αντικείμενα που η χρήση τους μπορεί να θέσει σε κίνδυνο την σωματική ακεραιότητα των μαθητών.

 

Αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών

Οι φυσικές καταστροφές παρουσιάζουν αυξητική τάση τα τελευταία χρόνια με ποικίλες συνέπειες στο ανθρωπογενές περιβάλλον. . Τα κρίσιμα συμβάντα χρήζουν έγκαιρων και έγκυρων ενεργειών ανταπόκρισης. Η έγγραφη και οργανωμένη αποτύπωση αυτών, σε επίπεδο σχολικής μονάδας, συνιστά το πρωτόκολλο – σχέδιο διαχείρισης κρίσεων. Τα οφέλη ενός τέτοιου σχεδίου έγκεινται στη διασφάλιση της σωματικής ακεραιότητας και της ψυχικής υγείας του ανθρώπινου δυναμικού του σχολείου:

  • Οι φάσεις του σχεδίου υλοποίησης της διαχείρισης κρίσεων είναι οι εξής:
  • Προσδιορισμός της κρίσης – γεγονότος (π.χ. πλημμύρα, πυρκαγιά).
  • Επίπεδο αντιμετώπισης.
  • Ειδοποίηση – ενημέρωση όσων εμπλέκονται στην αντιμετώπιση της κρίσης.
  • Επιλογή τρόπου και πλαισίου ενημέρωσης των εμπλεκόμενων υπηρεσιών και φορέων, των γονέων και κηδεμόνων.
  • Αξιολόγηση διαχείρισης της κρίσης. Στην κατεύθυνση αυτή, πρέπει σε κάθε σχολική μονάδα να δημιουργηθεί μια Ομάδα Διαμόρφωσης Σχεδίου Αντιμετώπισης Κρίσεων, που συνήθως είναι ο Σύλλογος Διδασκόντων με επικεφαλής τον/την Προϊστάμενο/Προϊσταμένη και αρχικώς να αναπτυχθεί ένα γενικό σχέδιο προετοιμασίας του σχολείου για την αντιμετώπιση κρίσεων. Για την προστασία από σεισμούς και συνοδά φυσικά φαινόμενα επικαιροποιείται τακτικά το Σχέδιο Μνημονίου Ενεργειών για τη διαχείριση του Σεισμικού Κινδύνου στην αρχή της σχολικής χρονιάς και υλοποιούνται ασκήσεις ετοιμότητας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους. Ο Προϊστάμενος/η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου, στην αρχή του σχολικού έτους και σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διδασκόντων, προβαίνει σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες που προβλέπονται για την αντιμετώπιση των έκτακτων αναγκών εντός του σχολικού χώρου. Επίσης, ενημερώνουν τους μαθητές/μαθήτριες για τους βασικούς κανόνες και τρόπους αντίδρασης κατά την εκδήλωση των φαινομένων αυτών. Διευκρινίζεται ότι σε περίπτωση κρίσης οι μαθητές/μαθήτριες παραδίδονται μόνο στους γονείς/κηδεμόνες τους ή στα πρόσωπα που οι γονείς/κηδεμόνες έχουν ορίσει γραπτώς για την παραλαβή των μαθητών/τριών από τη σχολική μονάδα. Τέλος, σε καταστάσεις πανδημίας ή ακραίων-επικίνδυνων φαινομένων οι εκπαιδευτικοί,μαθητές/μαθήτριες,γονείς/κηδεμόνες, Προϊστάμενοι/Προϊστάμενες οφείλουν να συμμορφώνονται και να ακολουθούν ρητά τις οδηγίες που εκδίδουν οι εκάστοτε αρμόδιοι φορείς/υπηρεσίες: π.χ. ΕΟΔΥ, ΥΠΑΙΘ, Υπουργείο Πολιτικής Προστασίας, κ.λ.π. για την εύρυθμη λειτουργία της σχολικής μονάδας και την ασφάλεια των μελών της. Έχει καθοριστεί ο χώρος συγκέντρωσης σε περίπτωση ανάγκης (ο αύλειος χώρος).
  • Ειδικό σχέδιο αποχώρησης λόγω έκτακτων συνθηκών

Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, για την ασφάλεια των παιδιών έχει καταρτιστεί σχέδιο διαφυγής και πραγματοποιούνται ασκήσεις ετοιμότητας.

Η συνεργασία γονέων και νηπιαγωγώνΤο νηπιαγωγείο δίνει μεγάλη σημασία στην επικοινωνία και στην εποικοδομητική συνεργασία μεταξύ των νηπιαγωγών και των γονέων. Στις παιδαγωγικές συναντήσεις (τόσο ατομικές όσο και ομαδικές) είναι απαραίτητη η παρουσία των γονέων των παιδιών και όχι άλλων συγγενικών προσώπων. Οι ημερομηνίες των συναντήσεων θα σας γνωστοποιούνται με email. Παρακαλούμε να παρακολουθείτε καθημερινά τα email σας   Οποιαδήποτε δυσκολία ή πρόβλημα αντιμετωπίζετε με το παιδί σας, μη διστάσετε να το συζητήσετε  με τη νηπιαγωγό.Επίσης για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου  και λόγω του μεγάλου αριθμού παιδιών, παρακαλούμε όποιος γονέας επιθυμεί να επικοινωνήσει με την εκπαιδευτικό της τάξης για κάποιο θέμα που αφορά το παιδί  οι ώρες γραφείου είναι : 12:00 – 13:00.

Τα στοιχεία επικοινωνίας του σχολείου είναι:  τηλ : 2821089155

ηλεκτρ. διεύθ. : mail@1nip-soudas.sch.gr

ιστοσελίδα του σχολείου  : https://blogs.sch.gr/1nipsoudas/