Υποδεχθήκαμε τον Δεκέμβριο στολίζοντας το χριστουγεννιάτικο δέντρο μας και ακούσαμε χριστουγεννιάτικα τραγούδια. Είμαστε ενθουσιασμένοι γι’ αυτό και μπαίνουμε σιγά σιγά στο πνεύμα των γιορτών…….. Καλό μήνα σε όλους και καλές γιορτές !!!!
Υποδεχθήκαμε τον Δεκέμβριο στολίζοντας το χριστουγεννιάτικο δέντρο μας και ακούσαμε χριστουγεννιάτικα τραγούδια. Είμαστε ενθουσιασμένοι γι’ αυτό και μπαίνουμε σιγά σιγά στο πνεύμα των γιορτών…….. Καλό μήνα σε όλους και καλές γιορτές !!!!