Ο Σύλλογος Διδασκόντων και η Διεύθυνση του 1ου Νηπιαγωγείου Πυλαίας
ευχαριστούμε θερμά τον απερχόμενο πρόεδρο κ. Γεώργιο Ντάτση και όλα τα μέλη
του απερχόμενου Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων για την έμπρακτη
ανταπόκρισή στις ανάγκες του σχολείου μας αναφορικά με τις κτιριακές ανάγκες
και τη λειτουργικότητά του, καθώς και την έμπρακτη στήριξη σε διάφορες δράσεις
του σχολείου σε όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους 2021-2022.

Επιπλέον, ευχαριστούμε για την υλική και ηθική υποστήριξή στην προσπάθεια όλων
μας για την κάλυψη αναγκών των μαθητών και των εκπαιδευτικών σε θέματα
λειτουργίας και εκπαίδευσης.

Ευχαριστούμε πολύ όλους και τον καθένα προσωπικά και ευχόμαστε υγεία,
προσωπική και οικογενειακή ευτυχία!