3ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 

Στο νηπιαγωγείο μας ξεκινήσαμε και ασχολούμαστε με την υλοποίηση του 3ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων στη θεματική ενότητα “Φροντίζω το Περιβάλλον” με τίτλο “ ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΤΩΝ ΖΩΩΝ”                                                                                                                                                                            Στον κύκλο συνολικά 7 δραστηριοτήτων (περίπου 20 ώρες), θα εστιαστούμε στην καλλιέργεια των δεξιοτήτων 4C’s ,P4/wC, Δεξιοτήτων του νου, Δεξιοτήτων μάθησης του 21ο αιώνα, Δεξιοτήτων Ζωής και Ψηφιακών δεξιοτήτων. Βασικός σκοπός του θεματικού κύκλου θα είναι αρχικά η γνωριμία με τα κυριότερα ζώα που απειλούνται με εξαφάνιση στην Ελλάδα καθώς και οι κίνδυνοι, από τους οποίους απειλούνται.                                                                                                                                              Μέσα από κατεξοχήν βιωματικές δράσεις, τα παιδιά θα μπουν στη θέση των ζώων που κινδυνεύουν και θα ενθαρρυνθούν να προτείνουν λύσεις, να επιλέγουν τις βέλτιστες λύσεις, να δημιουργούν «πρωτότυπα» αλλά και να αξιολογούν τα στάδια της λύσης που η ομάδα υιοθέτησε και εφάρμοσε. Απώτερος στόχος του συνόλου των εργαστηρίων θα είναι η ευαισθητοποίηση των μαθητών για τη ανάγκη προστασίας του πλανήτη, η καλλιέργεια οικολογικής συνείδησης και η συνειδητοποίηση της έννοιας «περιβαλλοντικό αποτύπωμα». Άμεση θα είναι η διασύνδεση του θέματος τόσο με το γνωστικό αντικείμενο της Γλώσσας, της Μελέτης του [φυσικού] Περιβάλλοντος και την Πληροφορική.