2ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

  ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ

         Στο Νηπιαγωγείο μας ξεκινήσαμε την υλοποίηση  του 2ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων στη θεματική ενότητα « Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη με τίτλο:                                                                                              «Εθελοντισμός: α) Αγαπώ=βοηθώ β) Υιοθετώ το Πάρκο της γειτονιάς».                 Το εργαστήριο θα έχει διάρκεια επεξεργασίας δύο μηνών (Δεκέμβριος 2021 – Ιανουάριος 2022), με βασικό σκοπό τη συνειδητοποίηση της αναγκαιότητας της συνεργασίας του σεβασμού, της αποδοχής του άλλου και της επίλυσης προβλημάτων.                 Στόχος μας είναι η βελτίωση και η ανάληψη του ρόλου ως ενεργού πολίτη της κοινωνίας που ως μέλος της,  ενδιαφέρεται για αυτήν και προωθεί τον εθελοντισμό ως αξία ανθρωπισμού διαμέσου της κοινωνικής προσφοράς.                                                              Η  καλλιέργεια  δεξιοτήτων μάθησης του 21ου αι., δεξιοτήτων Ζωής και δεξιοτήτων του Νου στους μαθητές/τριες, είναι θεμελιώδης για την ανάπτυξη τους ως μελλοντικοί ενεργοί σκεπτόμενοι και υπεύθυνοι πολίτες με κριτική, δημιουργική σκέψη και ψηφιακά εγγράμματοι.  Σε αυτό το πλαίσιο  το πρόγραμμα εμπλουτίζεται επιπλέον με δραστηριότητες εξοικείωσης στη χρήση του Ηλεκτρονικού Υπολογιστή με επίκεντρο πάντα την έννοια του εθελοντισμού ( συλλογή πληροφοριακού υλικού από το διαδίκτυο, επικοινωνία μέσω email με σχετικούς οργανισμούς) και εφαρμογής διαδικτυακών προγραμμάτων εθελοντικού χαρακτήρα (ΧΟΠΑ – ΗΡΩΕΣ 112),  καθώς ο ψηφιακός γραμματισμός αποτελεί τον πυρήνα των του 21ου αιώνα συμβάλλοντας καθοριστικά στην προετοιμασία των μαθητών ώστε να κατανοήσουν τον σύγχρονο κόσμο και να συμμετέχουν σε αυτόν ως ενεργοί και υπεύθυνοι ψηφιακοί πολίτες.

Το συγκεκριμένο θέμα υλοποιείται συνολικά τρεις διδακτικές ώρες την εβδομάδα.