AYΡΙΟ ΠΕΜΠΤΗ 17-9 ΤΜΗΜΑΤΑ 1 ΚΑΙ 2
ΩΡΑ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ 8:15 Π.Μ ΤΑ ΝΗΠΙΑ —- 8:30 ΤΑ ΠΡΟΝΗΠΙΑ
ΩΡΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ 13:00 Μ.Μ
Αγαπητοί γονείς σας έχει σταλεί μήνυμα στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο για τη λειτουργία του σχολείου αύριο Τετάρτη 16-9 με τα τμήματα 3 και 4.Όσοι συνεχίζετε να μην λαμβάνετε τα μηνύματα στείλτε στο email που βλέπετε στην ιστοσελίδα μας για έλεγχο.
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΊΟΥ ΑΥΡΙΟ ΤΡΙΤΗ 15-9
Αγαπητοί γονείς παρακαλούμε ελέγξτε το ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο και στα ανεπιθύμητα .Σας έχει σταλεί αυτό μαζί με τα ονόματα από τα 2 τμήματα των παιδιών .Αν δεν το έχετε λάβει στείλτε μήνυμα στο email που βλέπετε στην ιστοσελίδα.
ΔΕΥΤΕΡΑ 14 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΤ Ο ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2020-2021
Αγαπητοί γονείς για τις ώρες προσέλευσης στο σχολείο την ημέρα του Αγιασμού θα ενημερωθείτε με email.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ 2020-2021
Εδώ μπορείτε να ενημερωθείτε για όλα όσα αφορούν στην οργάνωση και λειτουργία των Νηπιαγωγείων.
ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΕΝΑΡΞΗΣ -ΗΜΕΡΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ
Αγαπητά μας παιδιά και γονείς λίγο έμεινε για την ημέρα που θα συναντηθούμε στο σχολείο μας και μαζί θα ξεκινήσουμε το όμορφο ταξίδι μας.Κάποιοι θα αναρωτιούνται αν είναι ώρα για ταξίδια με όλες αυτές τις δύσκολες και πρωτόγνωρες καταστάσεις που βιώνουμε και με χάρτες που αλλάζουν απότομα και καθημερινά.Όταν συνταξιδιώτες όμως είναι τα παιδιά πάντα θα είναι !!Τρέχοντας λοιπόν ας πάμε να ετοιμάσουμε τη βαλίτσα μας.Ε ναι, γίνεται ταξίδι χωρίς βαλίτσα; Ας βάλουμε μέσα όλα αυτά τα σημαντικά που πρέπει να γνωρίζουμε για να έχουμε ένα ταξίδι ασφαλές ,ας ΜΕΝΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ!!!Ας φορέσουμε τη ΜΑΣΚΑ μας και το ομορφότερο χαμόγελο μας και μην ανησυχείτε αν δεν φαίνεται..Εμείς θα το βλέπουμε κοιτάζοντας ο ένας τον άλλον στα μάτια και θα είναι αυτό το μοναδικό και αληθινό χαμόγελο όλων με την ευχή να ολοκληρώσουμε έτσι το ταξίδι μας.Τι λέτε ξεκινάμε με τραγούδι την προετοιμασία;1,2,3!!!
ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2020-2021
Αγαπητοί γονείς και παιδιά
Σας καλωσορίζουμε στο 1ο Νηπιαγωγείο Παλαιού Φαλήρου,που θα ανοίξει την αγκαλιά του να υποδεχτεί όλα τα νήπια και προνήπια για τα οποία υποβλήθηκαν ηλεκτρονικά οι Αιτήσεις εγγραφής τους, καθώς και εκείνα για τα οποία κατατέθηκαν Αιτήσεις εγγραφής εκπρόθεσμα αλλά έλαβαν έγκριση και ενημέρωση από την Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δ΄Αθήνας.
Το Νηπιαγωγείο ήταν,είναι και θα είναι μια ξεχωριστή εμπειρία για τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας καθώς σηματοδοτεί μια μοναδική περίοδο ξεγνοιασιάς,δημιουργικού παιχνιδιού,καλλιέργειας πολλαπλών δεξιοτήτων,κοινωνικής και συναισθηματικής ανάπτυξης.
Έχοντας αυτό σαν αρχή,την φετινή σχολική χρονιά 2020-2021 με τον COVID-19 να παραμονεύει στη ζωή μας ας συνεργαστούμε γονείς και εκπαιδευτικοί να καταφέρουμε αυτό που ίσως το θεωρούμε αρχικά ακατόρθωτο .Όμως αξίζει και πρέπει να προσπαθήσουμε γιατί τα παιδιά αξίζει και πρέπει να χαμογελούν,είναι η δύναμή μας!!
Με Αισιοδοξία και Χαμόγελο,αλλά με προσοχή και ακολουθώντας τους κανόνες να έχουμε μια Καλή και Δημιουργική Σχολική Χρονιά με Υγεία,Δύναμη και Υπομονή !!
Ξεκινάμε λοιπόν την συνεργασία μας αρχικά με την αποστολή των οδηγιών του ΕΟΔΥ για τη λειτουργία των Νηπιαγωγείων, ώστε παράλληλα και με τις ενημερώσεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων να μπορέσουμε όλοι ,εκπαιδευτικοί, γονείς και παιδιά να προετοιμαστούμε κατάλληλα για την αρχή της φοίτησης στην νέα εκπαιδευτική βαθμίδα που μόνο όμορφες και αξέχαστες στιγμές επιδιώκουμε πάντα να προσφέρει στους μικρούς /μικρές μαθητές/μαθήτριες μας.
Παρακαλούμε τέλος τους γονείς που προσέρχονται για την προσκόμιση δικαιολογητικών ή για οποιοδήποτε άλλο λόγο στο Νηπιαγωγείο να φορούν μάσκα και να χρησιμοποιούν το αντισηπτικό που βρίσκεται στην είσοδο του σχολείου.Ώρα προσέλευσης γονέων καθημερινά 10:00-12:00π.μ ή κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας.