ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΛΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΑΣ
(Συμβουλευτείτε και το email που σας έχει ήδη σταλεί )
Αγαπητοί γονείς και παιδιά σας ευχόμαστε οι μέρες των Χριστουγέννων να μεταφέρουν την μαγεία τους στο σπίτι σας και ο Άγιος Βασίλης να εκπληρώσει τις ευχές όλων φέρνοντας στον καθένα από εσάς το ξεχωριστό δώρο της χαράς και των όμορφων αναμνήσεων από αυτές τις γιορτές.
Με την προσμονή ότι και πάλι θα ξανανταμώσουμε στο Νηπιαγωγείο μας στις 10 Ιανουαρίου, ευχόμαστε σε όλους το 2ο22 να φέρει υγεία ,αγάπη, πρόοδο και αμέτρητα χαμόγελα που δεν θα είναι κρυμμένα πίσω από μάσκες.
Με αφορμή την ημέρα της επετείου του Πολυτεχνείου προσεγγίσαμε τις έννοιες της Δημοκρατίας ,της Δικτατορίας, της Ελευθερίας, της Εξέγερσης, της Διαδήλωσης μέσα από εικόνες ,βίντεο και άλλο υλικό από το διαδίκτυο. Πολύτιμοι βοηθοί για εμάς τα βιβλία ΝΤΕΝΕΚΕΔΟΥΠΟΛΗ της Ευγενίας Φακίνου, ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ της Σοφίας Ζαραμπούκα ,Η ΚΥΡΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ της Κωνσταντίνας Αρμενιάκου. Τα συναισθήματα που εκφράστηκαν από τα παιδιά ήταν πολλά και διαφορετικά,ειδικά μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας των ΕΚΛΟΓΩΝ που πραγματοποιήθηκε την ημέρα της γιορτής.
Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων στο Νηπιαγωγείο
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
Εργαστήρια Δεξιοτήτων στο 1ο Νηπιαγωγείο Π.Φαλήρου
Θεματική Ενότητα “Ζω καλύτερα-Ευ ζην” με υποενότητα “Διατροφή”,
όπως υλοποιείται στο σχολείο μας.
Η σωστή διατροφή είναι πολύ σημαντική τόσο για τα παιδιά όσο και για τους ενήλικες. Είναι το πιο βασικό κριτήριο μαζί με την άσκηση ώστε να έχουμε καλή υγεία. Στη σύγχρονη εποχή, όπου οι ρυθμοί είναι γρήγοροι και λείπουμε πολλές ώρες από το σπίτι, πρέπει όλοι να συνειδητοποιήσουμε ότι δε γίνεται να παραμελούμε τη διατροφή μας. Ιδιαίτερα για τα μικρά παιδιά που βρίσκονται στην ανάπτυξη η υγιεινή διατροφή και η αποφυγή των εύκολων και ανθυγιεινών λύσεων είναι πρωταρχικής σημασίας. H νηπιακή ηλικία είναι η πλέον κατάλληλη για να διαμορφώσουν τα παιδιά σωστές συνήθειες, ώστε η υγιεινή διατροφή να γίνει τρόπος ζωής τους. Το Νηπιαγωγείο μπορεί να συμβάλλει ουσιαστικά σε αυτή την κατεύθυνση.
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
Πηγή: Στράτος Κυριαζίδης -5ο Δημ. Σχολείο Δράμας
Στο σχολείο μας προσεγγίσαμε την Εθνική Επέτειο για την 28η Οκτωβρίου 1940 μέσα από την λογοτεχνία, την μουσική, την εικαστική τέχνη, την ποίηση.
Πέρα από την ιστορική και χρονική καταγραφή των γεγονότων αναλύσαμε και έννοιες όπως πατρίδα, σημαία, ειρήνη, πόλεμος, φτώχεια, ελευθερία. Βιωµατικά τα παιδιά άρχισαν να τοποθετούν τον εαυτό τους µέσα στον χρόνο και να προβληματίζονται, να ευαισθητοποιούνται, να αφυπνίζονται. Μία αφορμή για να αναπτύξουν την κριτική τους σκέψη, να αναστοχαστούν και να μπούμε σε έννοιες όπως είναι ειρήνη, ελευθερία, συνύπαρξη των ανθρώπων, ισότητα, ανεκτικότητα, η αλληλεγγύη. Συζήτησαν και μάντεψαν τα συναισθήματα των ανθρώπων της εποχής. Παρατήρησαν την φτώχεια, την εξαθλίωση και την κακουχία και την αδικία του πολέμου. Διαχειρίστηκαν το φόβο, την λύπη που τους προκαλούν όλα αυτά τα ντοκουμέντα και συζήτησαν για την έννοια του θάρρους, του κουράγιου, την αλληλεγγύης. Ανακάλυψαν πως προσέφεραν στον πόλεμο άντρες και γυναίκες για να μπορούμε όλοι εμείς να απολαμβάνουμε μέρες ειρηνικές και βρήκαν τα στοιχεία εκείνα στην καθημερινότητα τους που το αποδεικνύουν.
ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΤΑ 4 ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ
Αγαπητοί γονείς και παιδιά σας ενημερώνουμε ότι τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου και ώρα 9:45 π.μ θα πραγματοποιηθεί ο καθιερωμένος Αγιασμός στο σχολείο μας, δυστυχώς χωρίς την παρουσία γονέων λόγω covid-19.
Τα παιδιά θα προσέλθουν κανονικά στο σχολείο και θα παραμείνουν στις τάξεις με τις νηπιαγωγούς μέχρι την έλευση του ιερέα και θα αποχωρίσουν μόλις ολοκληρωθεί ο Αγιασμός. Οι ώρες προσέλευσης και αποχώρησης είναι οι εξής:
Τμήμα 1 ,βασικό κτίριο νηπιαγωγείου
Ώρα προσέλευσης 8:30-8:40π.μ -ώρα αναχώρησης 10:40π.μ
Τμήμα 2,βασικό κτίριο νηπιαγωγείου
Ώρα προσέλευσης 8:15-8:25π.μ – ώρα αναχώρησης 10:30π.μ
Τμήμα 3 και 4 ,Παράρτημα στο Δημοτικό σχολείο
Ώρα προσέλευσης 8:20-8:30π.μ – ώρα αναχώρησης 10:30π.μ
Σας υπενθυμίζουμε ότι την Κυριακή 12/9 θα πρέπει να πραγματοποιήσετε self test στα παιδιά, να δηλώσετε το αποτέλεσμα στην πλατφόρμα https://self-testing.gov.gr/ στη σχολική κάρτα για COVID-19, να κατεβάσετε στο κινητό ή να τυπώσετε το pdf και τη Δευτέρα 13/9 να το επιδείξετε στις νηπιαγωγούς.
Τέλος τα παιδιά θα πρέπει να φορούν τη μάσκα τους και να έχουν μια δεύτερη στην τσαντούλα τους μαζί με ένα μπουκαλάκι νερό.
Για όσους γονείς δεν παρευρέθηκαν στην ενημέρωση της Παρασκευής θα υπάρχει η δυνατότητα να ενημερωθούν την Δευτέρα ,μετά την αποχώρηση των υπολοίπων .
Σας συμβουλεύουμε αγαπητοί γονείς ,να είστε σύντομοι ,χαρούμενοι και να μη δείχνετε την αγωνία σας όταν θα παραδώσετε το παιδί σας στην υπεύθυνη νηπιαγωγό .Με αυτό τον τρόπο θα βοηθήσετε πρωτίστως το παιδί και θα έχουμε όλοι μια όμορφη και αξέχαστη πρώτη μέρα στο Νηπιαγωγείο.
Σας περιμένουμε!!